İyi okumalar...
Odama çıktığımda aklımdaki düşünceler yalnızlığımı katlediyordu. Kaancığımın neden böyle bir şey yaptığı ve daha da önemlisi nasıl bu kadar sert olduğu ... Şaşırmıştım , beynimin en derinlerinden her iyi şeyin bir kusuru olduğu düşüncesi aklıma yerleşti işte bu taş bozuntusununda kötü yanı vardı. Derken aklıma bugün Korayın yaptığı iyilik geldi ve teşekkür amaçlı kek yapabileceğimi düşündüm.
Mutfağa inip malzemeleri çıkarmaya başladım sanırım annem odasındaydı .Şarkı söylemeyide esirgemiyordum tabi ki tam şuanki durumuma uygun olarak ; 3 yumurtayı kırdım önce portakal dilimledim ince ince göz kararıda biraz süt kattım kalktım sana kek yaptımm...
Aklıma babam geldi . İşleri için buraya gelmiştik ama kısa bir iş dediği sebep dolayısıyla başka şehirdeydi... Onu özlemiştim , kokusunu , sesini , gülüşünü ... Ama yakında geleceğini bildiğim için sorun yoktu. Odama çıktım ve bilgisayarımı açtım. Selin çevrimiçiydi SÜPER !!! Hemen görüntülü aramayı başlattık . Bu arada Selin multide var ;) Bu kızı 5 dk görmesem özlüyordum yaa... İşte havadan sudan konuştuk(!). Konuşurken
uykum geldi bizde kapatıp uyumaya karar verdik.Sabah olmuştu . Dağınık bakır saçlarımı düzeltip annemin yanına aşağı indim . Kahvaltı çoktan hazırdı yanağına bi öpücük kondurup yemeye başladım. Daha sonra üstümü giyinip multide var ;) okula hazır hale geldim .
Düt ! Düt !!! Evet tahmin ettiğiniz gibi servisimde gelmişti :))
Bindiğimde Selin ve kendimin hoş olduğunu biraz uyduğumuzu düşündüm . Ha bu arada söylemeyi unuttum evden çıkmadan önce dün akşam yaptığım keki yanıma aldım.
Okula vardığımızda ortalık sessizdi . İç ses : fırtına öncesi sessizlik waow havalı ... Okuldan içeri girdiğimizde orta katta müdürün odasının önündeki topluluk gözümüze çarptı ve yaklaştık .Deniz ordaydı ona ne olduğunu sordum bana "Sanırım dün Kaan yine olay çıkartmış ve kavga etmiş çıkıştada hatta aynı çocuğu depo gibi bi yere götürüp Korayla orda devam etmiş. Çocukta müdüre şikayet edince..."
Daha sonra içeriden Koray çıktı ve etrafa bakındı . "Hah işte sen " diyerek yanıma geldi."Tuğçeydi adın dimi ?" "Evet , noluyo içeride." "Lazımsın , gel benimle " diyerek kolumdan tutup müdürün odasına götürdü .
Endişeliydimm... İç ses : Benim ne alakam vardı ki ? Müdür mü çağırmıştı ? Ya da o pis taş bozuntusu mu istemişti ? Yoksa dün o depoya gittiğimi ben ve Koraydan başka bilen de var mıydı? Aklımda bu sorular beynimi ele geçirirken müdür konuşmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ YABANCI ? (Askıya Alındı)
Подростковая литератураKız ve erkek okul koridorunda çarpışır ; +"Çok üzgünüm kusura bakma :(" -"Önemli değil asıl sen kusura bakma " Bu diyaloğu değiştirmeye var mısın? Cevabın evetse hadi gel ve oku ... Sen Yoksan Bu Kitap 1 Kişi Eksik !!! ^_^ Başlangıç ; 18 Mart Perş...