★ 6 ★

2.7K 134 2
                                    

İyi okumalar ...
Kahveyi alıp tam masaya yönelirken OMG! İç ses : ALLAHIM yinemi yaa offf ama neyseki aynı kişi değil bu Koray neyseki Kaancım değildi yoksa işler baya karışabilirdi içimden hatim indircem nerdeyse...

Korayla çarpıştım . Off hayır yaa yanıyorum çok sıcakk bu kahve ...

"Ahh yandım yaa."
"Üzgünüm TuğçeCİM ya çok özür dilerim bişeyin var mı , yandın mı ? " diyip elimden nazikçe tutup beni kaldırdı tabi çarpıştığımızda üstüme kahvemde döküldüğü için yanmıştım ama Korayın Tuğçecim demesi çok hoşuma gitmişti. "Tamam Koray sorun değil." dediğimde Koray koluma girip beni masama yöneltti. Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu Tuğçecim falan hmm garip hoş çocuk aslında ama ...

Beni masaya oturttu ve o da karşıma oturdu . Selinde ağzını açmış bizi izliyordu. Çok dikkat çektim mi diye çevreye bakınırken Kaanı gördüm. Gözlerini sonuna kadar açmış sinirli bi şekilde bi Koraya bi bana bakıyordu. Şaşırmıştım... derken zil çaldı herkes kantini boşalttı ben Selin Koray ve köşede tek başına dikilen Kaan hariç. Daha sonra Koray yine koluma girdi ve üçümüz kantinden ayrıldık. Bizim arkamızdanda Kaan sinirli adımlarla çıktı. Çok sinirliydi nedenini anlamamıştım ama Koray ve bana bakışından ikimizle ilgili olduğunu anlayabiliyordum.Kaan çok tatlıydı ona karşı bişeyler beslememek imkansızdı ve ben sanırım yok ama yaa her neyse böyle bişey olmaz olamaz biliyorum. Neyseki kahve hırkama dökülmüştü yoksa çok uğraşabilirdim.Lavaboda üstümü temizledikten sonra sınıfa girdiğimizde sırama oturdum yanımdada bildiğiniz gibi Deniz oturuyordu . Unuttuysanız Deniz multide var . Selin yan sınıfta keşke aynı sınıfta olsaydık ama işte...

Koray " İyi dersler tatlım." diyerek yerine oturdu. Bende "Teşekkürler sanada ." diyerek göz kırptım.

Ders sıkıcıydı , normalinde ben önceki okulda dersi iyi dinlerdim ama bu okulda hiç ders dinlemek istemiyordum. KaanCIĞIMA'da göz ucuyla bakmayı esirgemiyordum. Göz hakkı sonuçta dimi. Ama farketti yaa :( .

Kaan "Bana bakmayı kes ve dersini dinle küçük hanım bide senle uğraşmayalım." Yanağım kızarmış bi şekilde önüme döndüm utanmıştım. Neyseki zil çaldı "Oh sonunda." "Hayırdır beni izlemekten mi sıkıldın küçük hanım?" ah kahretsin yine yüzüm kızarmıştı ama buna rağmen "Bunu nerden çıkardın şizofren falan mısın sen ? işine bak" diyip önüme döndüm. Birşey söyliyemedi.

O sırada yanıma Koray geldi . "Nasılsın güzellik?" diyip yanağımdan makas aldı , başka biri olsa sinirlenirdim ama ne biliyim işte Koray farklı benim için belkide bunu düşünmek için çok erkendir çünkü onu daha bi kaç gündür tanıyorum dimi .ss
"İyiyim sen?" Gülümsedim. "Yanında daha iyiyim." Yüzüm kızardı.

O sırada Kaan arkadan Koraya sertçe seslendi. "Koray hemen buraya gel ! " Ben bile korkmuştum kjlhljk . Koray gitti . Fısıltıyla konuşmaya başladılar bu yüzden duyamıyordum. Yüz hareketleri hiçde iyi değildi. Sonra Kaan aniden bağırarak "Kendine gel yoksa fena olur " "Allahalla naparsın yada dur napabilirsin ki " Bunu dediği an Kaan fena halde sinirlendi
KAHRETSİN ! Kaan Korayın burnuna sert bi yumruk attı Koray sarsılmıştı dengesini kaybetti Kaan tam bi yumruk daha geçirecekken dengesini toplayıp Kaanın elini tutarak vurmasını engelledi ve Kaanın bitanemin o tatliş burnuna yumruğu geçirdi ve ardından ekledi "Yeni gelen bi kızı daha tanımadan kim olduğunu bilmeden onun hakkında böyle konuşamazsın anladınmı? Hatta o kız bizim başımızı bi beladan kurtaran kız olduğunda asla!!!" Sesinden ne kadar sinirli olduğunu anlamıştım. Benim yüzümdendi ve benden bahsediyorlardı...

"Hey baksana sen bana..."

Evet arkadaşlar sınır 4 vote . 4 vote gelmeden yeni bölüm yok. Öpüldünüz ...

OKULDAKİ YABANCI ? (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin