Capitolul I

1.1K 24 3
                                    


     Laurewence Hale
   -Alarma afurisita! Strig eu la auzul alarmei de la telefon, care ma anunța ca trebuie sa ma trezesc ca sa merg la liceu.
   Ma dau jos din pat și ma uit prin camera, era un dezastru total aici. In fine nu o sa ma obosesc sa fac curat, se ocupa menajera de asta.
   Merg la baie ca sa imi fac un dus rapid și sa ma pregătesc de o noua zi stupida, in liceul ala stupid.

  După ce am terminat am mers jos ca sa mananc ceva. Ca întodeauna mama nu era acasa, e mai mult plecată pe la noul ei iubit, Robert. Nu îl suport pe omul acela, însă accept ca mama e fericita.
   Intr-un final decid ca un bol de cereale ar fi perfect in dimineata asta și sa nu uit de cafea.
   Mi-am preparat cerealele și cafeaua și m-am asezat la masa din bucatarie. Aud sunetul de la telefon, semn ca am primit un mesaj.
   Imi scot telefonul din buzunar și vad ca mesajul era de la Christopher, cel mai bun prieten al meu de la gradinita.

  ,,Frate nu o sa îți vina sa crezi. Avem o colega noua"

,,Arată bine?"

,,Te las sa te convingi singur. Când ajungi?"

,,In cam vreo 10 minute."

,,Bine frate, ne vedem"

  Mi-am bagat telefonul in buzunar și mi-am baut rapid cafeaua. Sunt foarte curios sa o vad pe tipa asta noua. Alta pițipoanca pe care sa nu o suport in liceul ala.
  Imi iau cheile masinii și cobor in garaj.

  
    Drumul înspre liceu a fost foarte scurt,ca de-obicei. Conduc ca un maniac, și uneori am senzația ca eu chiar cred ca am încă o viața, dar iubesc sa aud sunetul motorului când apăs accelerația.
    Imi parchez masina și cobor. Băieții ma așteptau cu zâmbetul pe buze.

-'Neata baieti! Spun și ii salut pe toti.

-'Neata frate! Spun toti.

-Frate, tipa noua e piesa. Spune Noah.

-Stiu ca aveți gustri proaste la fete baieti, asa ca nu o sa va cred pana nu o vad. Spun uitându-ma serios la ei.
Băieții aveau niște gustri îngrozitoare la fete, de exemplu Lucas care s-a cuplat cu o tocilara si cica o iubeste. ,,O iubeste" ce expresie groaznica pe care nu am înțeles-o niciodata. Cum sa iubesti pe cineva?

-Haideți sa mergem, ca sa se convingă si el. Spune Christopher zâmbind.

   Am ajuns pe holurile liceului, si ca de-obicei toate disperatele  astea salivau si se uitau la mine de parca as fi cine stie ce vedeta. Fetele ma plac, noroc ca eu pe ele nu si prefer doar aventurile. Nu ma-si vedea absolut niciodata intr-o relație cu cineva.
    Ajung la dulap, iar lângă dulapul alăturat se afla o fata pe care nu o mai văzusem pe aici, deci ea era cea noua. O studiez din cap pana in picioare si băieții chiar avea dreptate tipa e perfecta pentru o partida. Asa ca m-am gândit ca nu ar strica sa încerc sa o aburesc cumva, poate am noroc si ajunge in patul meu.

-Nu ti se pare ca te uiți cam insistent? Spune ea si se uita la mine deranjata.

-Scuze, dar nu vad zilnic asa frumuseți pe aici. Spun si ii zâmbesc.

-Cam amuzant tu asa. Spune si schițează un mic zambet.

-Si, ce zici nu ai vrea sa treci azi pe la mine sa ma ajuti cu o tema la chimie? Spun si ma uit la ea.

-Bănuiesc ca tu esti Laurewnce Hale,nu? Spune serioasa.

-Da chiar el. Spun si in continuare  ma uitam la ea si încercam sa flirtez.

-Asculta aici cuceritorule, am auzit câte ceva despre tine in dimineata asta, zic sa îți vezi de treaba ta pentru ca viitorul meu e deja bine planificat si nu o sa ii dau voie unui parazit ca tine sa imi strice planurile. S-a înțeles?! Și cât despre flirt, cu mine nu îți merge, nu sunt ca toate disperatele de aici, doar sa te uiți la mine si sa îți cad in brate. Dacă voiai sa stralucesti la masa mea, îți zic de pe acum strălucește la alta masa pentru ca nu sunt interesată. Spune ea serioasa si se retrage.

  Din câte observ toată conversatia noastră a atras câteva priviri. Nu imi venea sa cred ca sunt refuzat, era pentru prima oara in viața mea si mi se parea al dracului de deranjant.
   Băieții au venit la mine si au început sa rada.

-Ti-a zis-o frate. Spune Lucas cu zâmbetul pana in urechi.

-Ai fost refuzat pentru prima oara, imi place fata asta deja. Adaugă si Noah.

-Lasati-l in pace sunt atâtea fete care îl vor. Spune Christopher încercând sa regleze situația, pentru ca se putea observa pe fata mea ca imi fierbea sângele in vene de la nervi.

-Am o idee. Un pariu,baieti. Spun si un zambet malefic imi apare pe fata.

-Despre ce e vorba Hale? Întreabă Christopher.

-O sa o fac sa se îndrăgostească de mine si după pocnesc din degete și totul e gata. O sa ii frâng inima. Spun și ma uit la baieti care nu păreau asa siguri de ce tocmai le-am spus.

-Vreau sa o vad pe asta. Spune Lucas serios.

-Ai la dispoziție o luna. Spune Christopher.

-S-a făcut baieti. Abia astept sa o vad cum suferă din cauza mea. Spun și zâmbesc.

Totul a fost doar o minciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum