Capitolul XI

429 14 2
                                    

Laurwence Hale

Ma repezesc asupra lui Noah si ii dau un pumn in fata, acesta ii da drumul Aydei se uita surprins la mine si mi-a dat si el un pumn, astfel continuând bătaia. Chris si Luca au venit sa ne despartă, i-am făcut semn Victoriei sa o scoata pe Ayda putin afara, nu imi doream sa ma vada in felul asta, însă Noah si-o merita.
La început nu voia sa plece, însă m-a privit si după si-a dat seama ca e mai bine asa si a plecat alături de Victoria.
Imi curgea sânge din nas iar buza imi era sparta si ochiul vanat, îl privesc pe Noah si el avea doar buza sparta, se pare ca nu l-am nimerit bine.

-Ce te-a apucat Hale, te îndrăgostești cumva? Ii aud atunci vocea batjocoritoare a lui Noah.

-Taci, Noah.

-Ai uitat de pariu? Timpul se scurge Hale. Tic-Tac-Tic-Tac.

-Asta e ea pentru mine doar un pariu si o sa îl castig fraiere.

-Abia astept sa te vad cum pierzi. Dai semne de slăbiciune in fata ei. Ce buze cărnoase are si pielea ei fina.
Eu ma reped la el însă Chris si Luca se baga in fata mea, iar acesta pleacă satisfăcut de scena pe care tocmai o făcusem.

-Calmeaza-te frate. Spune Chris si se uita la mine.

-Nu l-ai auzit ce a spus despre buzele si despre pielea ei? Nataraul o sa ii para rau pentru asta! Spun pe un ton nervos, tot sângele imi pulsa in vene, iar nervii imi erau întinși la maxim.

-Ai spus si tu ca tipa e doar un pariu pentru tine, asa ca eu zic sa te calmezi. Spune Luca serios.

Ma retrag de acolo, iar in curte o căutam cu privirea pe Ayda, trebuia sa dau de ea ca sa plecam de aici. O zaresc in gradina din fata, si ea cauta pe cineva cu privirea si parea ingrijoarat. Cand privirea ei s-a intalnit cu a mea parea ca s-a calmat.

Ma apropii in graba de ea si ma ia in brate. Era atat de afectuoasa fata de mine, ma imbratisa mereu. Imi pare rau ca ii voi frange inima, insa trebuie sa castig pariul ala si sa ii rad lui Noah in fata.

-Esti bine? Si atunci ii aud glasul plin de ingrijorare.

-Sunt bine acum ca stiu ca fraierul ala nu te-a atins. Ti-a facut ceva? Spun si o privesc iar ea se roseste in obraji atunci.

-Pai... Spune ea incercand sa evite ceea ce avea sa imi spuna.

-Ayda?!

-Pai m-am lasat dusa de val pentru ca era atat de aproape de mine. Ne-am sarutat si imi atingea spatele cu mana lui rece si cand a vrut sa imi dezlege bluza in spate m-am trezit la realitate.

-E bine ca nu ti-a facut mai mult. Nu il mai lasa pe Noah aproape de tine pentru ca dupa seara asta sunt sigur ca o sa isi incerce norocul. Sa nu ai incredere in el, il cunosc prea bine. Nu imi doream ca Noah sa se apropie de ea in nici un fel. Il cunosc prea bine.

-Plecam de aici? Atunci imi intinde mana, iar eu o prind usor si imi incrucisez degetele in jurul degetelor sale.

-Plceam.

Am ajuns la mine acasa. Aici Ayda mi-a sters sangele de pe fata si mi-a pus o punga cu ghiata pe ochi. Sunt un nemernic ca vreau sa ranesc asa o fata, dar nu pot renunta acum.

-Sa nu mai faci niciodata asta. S-a inteles?

-Ce anume am facut?

-Sa nu te mai bati cu nimei te rog. Ii puteam vedea privirea care ma implora.

-Bine.

Intr-un final am decis sa ne uitam la un film de actiune, deoarece mie nu imi plac filmele romantice, iar Ayda nu ii plac filmele de groaza. Ne-a luat o perioada sa luam o decizie, deoarece ea e o incapatanata si nu voia ce vreau eu.

Totul a fost doar o minciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum