Laurwnce Hale
-Cum merge cu Ayda? Ma intreaba Noah.
-Nu e treaba ta. Spun putin nervos.
-Nu imi vine sa cred ca voi doi inca va tineti de pariul ala nesuferit. Cum naiba sa ranesti o fata asa minunata? Spune Chris parca nervos.
Acesta paraseste sufrageria lui Luca la fel de nervos. Am mers dupa el in gradina din spate, unde l-am gasit stand pe trotuarul care ducea la piscina si zmulgea gazonul.
-Ce mai vrei Hale? Ma intreaba el tragand gazonul.
-Ce e cu tine, Christopher?
-Ce e cu mine?
L-am privit in ochi si parea atat de dezamagit, nu m-a mai privit niciodata asa. Nici chiar atunci cand am dat cu masina peste pisica bunicii sale. Iubea pisica aia, insa m-a iertat.
-Spune-mi.
-Tu nu realizezi ce faci? Iti bati joc de o fata minunata, Ayda chiar tine la tine nesuferitule. Si tu? Tu continui cu pariul tau stupid. De ce crezi ca am devenit prieten cu ea? Pentru ca voiam sa o apar de tine, nu voiam sa ajunga una din cuceririle tale, nu voiam sa ii faci si ei ce le faci tuturor fetelor. Ar fi bine sa renunti la pariul asta pentru ca daca tu o sa ii frangi inima, eu o sa iti frang capul fraiere.
-Chris... Nu apuc să spun nimic deoarece Chris mă întrerupe.
-Trezeste-te la realitate si da-ti seama ca ai o fata minunata langa tine! Ma impinge si intra in casa.
Acum totul avea sens, Chris tinea la Ayda si nu isi dorea sa o ranesc. Insa nu pot da inapoi acum, sper doar ca o sa ma ierte amandoi pentru asta. Poate ca imi va lipsi Ayda, insa Chris imi va lipsi enorm. Nu imi doream sa il pierd, insa Noah ma enerva si trebuia sa ii dau peste nas cu ceva, inainte sa o faca el.
Am intrat inapoi in casa unde atmosfera era tensionata. Chris ma privea nervos, iar Luca si Noah observasera si pareu curiosi de ceea ce se intampla intre mine si el.
-Probleme in paradis? Intreaba Noah amuzat.
-Mai taci.
-Ne spuneti si noua ce se intampla? Intreaba Luca privindu-ma.
-Ayda.
Adaug eu.-Chris o place pe Ayda? Intreaba Luca uimit.
-Doamne nu, e sora pe care nu am avut-o si o iubesc extrem de mult, insa fraierii astia doi vor sa ii faca rau. Sper ca tu Hale o sa iti dai seama de gravitatia situatiei. Chris mă privea dezamăgit.
Nici unul din noi nu a mai spus ceva. Era liniste, iar atmosfera tot la fel de tensionat. Aud un telefon vibrand, semn ca era un mesaj. Chris scoate telefonul se uita pe ecran si atunci se indreapta spre usa.
-Cine era? Intreaba Luca.
-Ayda.
Spune acesta și iese trântind ușa în urma lui.Oare ce o vrea Ayda? Nu parca ii spusese ca nu mai vor sa fie prieteni?
-Ai de gand sa il asculti pe fraierul asta indragostit de profesoara de engleza? Ma intreaba Noah.
-Eu zic ca mai bine l-ar asculta. Spune Luca privindu-ma
-Mai taci. Voi doi nu sunteti in stare sa va bagati in asta, va conduc femeile. Spune Noah.
-Dragostea e cel mai frumos sentiment. Cand o sa ajungeti sa il simtiti o sa va schimbati parerea asta proasta. Gnadeste-te Laurewnce chiar vrei sa o pierzi pe Ayda? Ma intreaba acesta.
-Nu stiu, Luca. Spun privindu-l.
-Doar nu cumva te-ai indragostit de Antony? Intreaba Noah amuzat.
-Nu m-am indragostit de nimeni și gata.
Dupa cateva ore ma aflam in camera mea priveam tavanul si ma gandeam la cum ar fi fost daca Ayda nu era aici in ultimele saptamani, ma gandeam la cum o sa fie cand o sa pierd. Nu imi puteam imagina toate astea, m-a ajutat în tot acest timp, iar compania ei nu era deloc un calvar, îmi plăcea să stau cu ea și să ii ascult poveștile. Însă trebuie să câștig nenorocitul acela de pariu, trebuie să ii frâng inima ca să îi închid gura spurcată lui Noah.
Îmi pare nespus de rau pentru asta Ayda. Spun în mintea mea, e total greșit ceea ce o sa fac, dar trebuie să îmi păstrez reputația intacta nu să ajung un fraier care sa se îndrăgostească cum au făcut Luca și Christopher.
CITEȘTI
Totul a fost doar o minciuna
Любовные романыLaurewnce Hale, cel mai popular băiat din liceu, nu a simțit vreodata cum se simte dragostea adevarata, prefera aventurile și petrecerile colosale, însă totul se schimba când parea ea, iar viața lui ia o întorsătura ne mai așteptata. Ea, Ayda Anto...