Laurewnce Hale
O alta săptămâna din viața mea a trecut, iar Ayda era zilnic lângă mine ca sa ma ajute. Ma bucuram ca ea și Chris ma ajuta, însă puteam observa ca ceva îl irita pe Chris și ca ei doi se certau zilnic, sper doar ca nu le-am stricat prietenia, pentru ca stiu cât de mult tine Chris la Ayda și Ayda la Chris.
-O petrecere nu o sa îți strice Hale.
Ayda insista de câteva zile sa merg la petrecerea pe care Noah o avea planificata pentru seara asta, însă nu prea imi doream sa merg.-Haide frate, nu ma refuza.
Noah făcea exact același lucru ca și Ayda insista.-Bine, o sa merg.
-Am rezolvat-o!
O vad pe Ayda-Mare lucru. De parca ar fi spus nu. Nu lipsește de la nici o petrecere. Spune Chris oarecum nervos. Nu ii înțelegeam comportamentul din ultima vreme.
-Christopher frate, ce e cu tine? Îl întreb nedumerit. Nu se comportase niciodata asa de rece fata de mine, nu parea nervos sau gelos pe mine și Ayda parea doar dezamăgit.
-Totul e bine, Laurewnce.
-Bine, baieti nu va certați.
Cursurile s-au terminat, iar eu și Ayda am plecat la ea acasa ca sa se schimbe și după sa mergem la mine sa mai stam de vorba pana diseara când mergem la petrecere.
Ajunși la ea acasa am mers sus in camera ei.Și am început sa povestim despre diverse lucruri.-Nu înțeleg ce e cu Chris de o perioada de vreme. Puteam observa ca o irita sa il vada asa pe Chris.
-Ai încercat sa discuți cu el despre asta?
-Am încercat, mereu ajungem sa ne certam. Sunt sigura ca nu e vorba de gelozie aici, pentru ca e super indragostit de Chantal, însă altceva e la mijloc.
-Poate e doar o perioada. Cu toții avem perioade.
Dupa ce s-a schimbat am plecat înspre casa mea. Tot drumul a cântat fiecare piesa de la radio, asta făcându-ma sa zâmbesc. Imi plăcea compania ei. Imi plăcea felul in care vorbea și cum mânca ca un copil mic. Sper doar sa nu ma îndrăgostesc de ea.
Ajunși la mine acasa, ca întodeauna am mers in sufragerie și ne-am asezat pe canapea.
Telefonul Aydei a început sa sune, iar aceasta a plecat sa vorbească in camera de oaspeți.Nu după multe vreme iese de acolo toată albă la fata și mai ca nu planeta. M-am apropiat in graba de ea și m-a luat in brate. Ii puteam auzi inima cum bătea ritmat și respirația grea.
-Ayda ce s-a întâmplat?
-M-am certat cu Chris.
-Ayda, calmeaza-te, te rog. Spune-mi ce s-a întâmplat?
-Pai, m-a sunat ca sa ma intrebe unde sunt pentru ca voia sa vina sa ma ia sa mergem impreuna la petrecere cum faceam de-obicei, și i-am zis ca sunt la tine și atunci a început iar sa spună sa nu ma mai vad cu tine pentru ca o sa imi faci doar rau si a început sa imi spuna ceva, dar s-a oprit brusc si atunci mi-a zis ca e mai bine sa nu mai fim prieteni si sa păstram distanta. Spune ea pe același ton.
Oare ce o avea Chris de o perioada incoace?-Sunt sigur ca totul o sa fie bine. Linisteste-te. Imi lipesc buzele de fruntea ei incercand sa o fac sa se simta mai bine
-L-am pierdut. Își arunca privirea la mine si ma privea intr-un fel inexplicabil, care imi transmitea cât de rau ii pare ca se certase cu Chris.
După o ora am reușit sa o calmez si am decis sa mergem la petrecere. Poate ca asa o sa se simtă mai bine. Nu imi plăcea sa o vad asa suparata. Trebuie sa port o discute serioasa cu Chris.
Ajunși la casa lui Noah, Ayda studia zona cu atenție. Imi plăcea când făcea asta, avea un spirit de observatie foarte bun din câte imi dădusem seama.
Am intrat in casa iar mirosul era obișnuit, de iarba, de alcool si de țigări, iar muzica asurzitoare. Ca la orice petrecere de a noastră. Am mers in sufragerie acolo unde se afla gasca si toti erau așezati pe jos. L-am zărit si pe Chris care era cu Chantal. Și-a adus profesoara la o petrecere, interesanta treaba.-Salutare gasca.
-Salut amice. Striga Luca ca sa se faca auzit.
Eu si Ayda ne-am asezat lângă ei si am început sa povestim despre diverse lucruri. Chris parea iritat si se uita foarte dezamăgit la mine.
-Ce ar fi sa jucam 10 minute in paradis? Intreaba Victoria.
-Ce e ala? Atunci o aud pe Ayda care ma intreba confuza despre jocul nostru stupid.
-Învârti sticla si după ce cade pe doua persoane sunt nevoite sa meargă impreuna in acea mica debara si asteptam sa vedem ce se întâmpla in cele 10 minute. O aud pe Victoria explicandu-i amuzata.
-Deci jucam? Întreabă Noah zâmbind.
-Jucam. Spunem noi toti.
Chris a învârtit sticla, iar aceasta s-a oprit la Noah si la Ayda. Nu imi venea sa cred, nu puteam accepta ca ea sa meargă acolo cu perversul de Noah. Știam de ce este acesta in stare, iar Ayda nu trebuia sa treaca prin asta.
-Haide, Ayda. Spune acesta in timp ce ii întinde mâna. O privea cu privire sa vicleana si deja imi puteam da seama ce o sa se întâmple in cele 10 minute din debara.
-Ayda, nu e nevoie. Spun in șoaptă.
-E in regula. Spune ea si se ridica usor.
-Lasa fata in pace Hale. Si atunci Noah imi face cu ochiul si se indreapta cu Ayda de mana inspre dulap.
Următoarele câteva minute au devenit tensionate, ma uitam la Chris si Chris la mine si se parea ca amândurora ne era frica de ce o sa se întâmple acolo.
-Nu ma mai atinge nesimtitule. O aud pe Ayda si iese din debara nervoasa.
-Haide, pisi nu fi asa rea. Spune Noah si o prinde de mâna.
-Da-mi drumul!
Simteam cum sângele imi fierbe in vene când vedeam ca el nu o lasa inpace, inima imi bătea tot mai puternic, iar nervii mei erau întinși la maxim, l-am mai privit o data pe Chris și m-am ridicat nervos de pe podea.
CITEȘTI
Totul a fost doar o minciuna
RomanceLaurewnce Hale, cel mai popular băiat din liceu, nu a simțit vreodata cum se simte dragostea adevarata, prefera aventurile și petrecerile colosale, însă totul se schimba când parea ea, iar viața lui ia o întorsătura ne mai așteptata. Ea, Ayda Anto...