Capitolul II

669 17 1
                                    

  Laurewnce Hale

Intru la ora de literatura si o vad pe fata noua stand singura asa ca ma asez langa ea. Imi arunca o privire urata si isi intoarce privirea in alta parte, am de castigat un pariu, dar nu a mentionat nimeni faptul ca nu pot fi rau cu ea.

-Cam nepoliticoasa. Spun in soapta ca sa nu deranjez ora.

-Si tu cam prost. Ce parte din nu sunt interesata nu ai inteles? Spune uitandu-se urat la mine.

-Nu inteleg cum iti permiti sa ma faci prost. Spun deja nervos.

-Va deranjam dragilor? Intreaba profesoara. Nici nu am realizat ca era langa noi.

-Putin deranjati. Spun uitandu-ma la ea zambind.

-Iti apreciez tupeul,domnule Hale. Spune profesoara si se uita in continuare la mine si fata noua.

-Tu trebuie sa fi noua noastra eleva. Spune catre fata noua.

Abia acum imi dadusem seama ca eu nu stiam cum o cheama. Intr-un fel sau altul nu aveam de unde sa stiu pentru ca nu mi-a dat ocazia sa facem cunostiinta, dar se pare ca ea ma stia. Barfele astea din liceu nu o sa se opreasca niciodata.

-Da eu sunt. Spune ea stanjenita.

-Hiade, spune-ne ceva despre tine. Spune profesoara zambind.

-Pai ma numesc Ayda Antony, am 17 ani si am venit aici din Italia. Spune ea pe un ton jos.

Deci o cheama Ayda, ce nume interesant. Oare de ce sa se mute din Italia chiar aici in Denver? Trebuie sa aflu mai multe despre ea daca vreau sa castig pariul ala nenorocit.

-Vreau sa va spun ca Ayda a fost un elev de top la liceul din Italia si sper sa ramana tot asa. Spune profesoara plimbandu-se prin clasa.

Ma uit la ea și parea cumva deranjata ca atragea atatea priviri asupra ei. In schimb eu iubesc sa atrag priviri asupra mea, mai ales pe cele ale fetelor. Insa acum vreau sa ii atrag ei privirile si atentia ca sa o fac sa sufere si sa nu se mai creada asa superioara, sunt sigur ca e exact ca restul fetelor din liceu, daor ca face pe inabordabila ca sa para interesanta.

-Incantat de cunostiinta, Ayda. Ii soptesc, iar atunci ea imi arunca o alta privire taioasa.

-Placerea e doar de partea ta. Acum taci si lasa-ma sa fiu atenta la ora. Spune in soapta, dar in acelasi timp pe un ton nervos.

Sa o las sa fie atenta la ora? A nimerit-o prea prost cu asta, o sa o chinui putin tocmai pentru faptul ca se comporta asa. Nu imi vine sa cred ca toate fetele ma vor si numai fatuca asta face figuri, ii bag eu mintile in cap cumva.

I-am pus mana pe picior si atunci o vad ca tresare si se uita urat la mine. Imi trage mana, insa eu nu ma dau batut si o pun la loc. Am mai repetat asta inca de cateva ori si parea nervoasa.

-Iti rup mana aia daca ma mai atingi o singura data. Spune nervoasa. Se putea observa de pe fata ei ca ii venea sa ma omoare.

-Nu mai face pe inabordabila, stiu ca iti place papusa. Spun zambind.

-Termina! In ce limba mai vrei sa iti explic ca in ochii mei esti un simplu parazit? Spune ea mai tare, iar atunci toata clasa inclusiv profesoara se uita la noi.

-Ce se intampla acolo? Spune prfesoara care parea nervoasa.

-Fraierul asta de langa mine nu ma lasa inpace. Spune Ayda si imi arunca o privire taioasa de a ei.

-Nu i-am facut nimic. Spun amuzat de situatie.

-Mai si minti? Spune ofensata.

-Eu papusa? Spun si mai ca nu imi venea sa rad.

-Voi doi in biroul directorului, acum! Striga profesoara la noi.

-Dar...Spune Ayda pe un ton jos.

-Nici un dar Ayda. Nu accept asemenea comportament la orele mele. Spune profesoara nervoasa.

Ies pe usa clasei cu Ayda, iar aceasta se uita la mine de parca ar vrea sa ma ia la bataie sau ceva. Imi place sa o enervez, si sa nu creada ca asta a fost ultima data cand o sa o fac.

In biroul directorului observasem ca Ayda nu isi lua privirea din pamant. Nu cred ca mai fusese pusa vreodata in asemenea situatie.

-Esti de azi aici si deja creezi probleme la ore Ayda?Parca erai elev de top la tine la liceu. Spune domnul director Adam.

-El a inceput. Spune ea tot cu capul in pamant.

-Nu mai sunteti la gradinita. Sa nu se mai intample Ayda! S-a inteles? Spune acesta privind-o taios.

-Da. Spune ea pe un ton jos, si puteam observa ca obarjii ei erau rosii ca focul.

-Cat despre tine Hale, lasa fata in pace. Nu o strica si pe ea cum ai facut cu restul. Spune acesta serios.

Am iesit din biroul directorului, iar Ayda parea nervoasa. Am enervat-o la maxim, iar asta ma satisface putin. De fapt mint, ma satisface maxim.

-Te urasc! Tipa ea dintr-o data.

-Stiu ca ma iubesti. Spun amuzat. Imi venea sa rad la cat de nervoasa era.

-Tu chiar nu ai inteles ca pentru mine esti doar un parazit? Un fraier exact ca restul. Vrei sa iti desenez ca sa intelegi? Striga ea.

Nu mai stiam ce sa ii spun la auzul acestor cuvinte. Ma lasase fara replica, stateam in fata ei si o priveam si puteam simti ca sangele ii fierbe in vene si ca in cel mai scurt timp ori va plange ori ma va strange de gat.

-Asa sa taci tot timpul in fata mea. Spune si se face nevazuta pe hol.

Nu imi dadeam seama ca eu si ea eram ascultati si se pare ca jumatate de liceu vazuse spectacolul. Toti pareau a fi uimiti de faptul ca o fata vorbise asa cu mine, pana si eu eram uimit. Faptul ca am ramas fara replica in fata ei ma freca pe creier. Eu sa raman fara replica in fata unei fete? Era greu de crezut.

-La ce va uitati?Nu aveti televizor acasa? Spun facandu-mi loc printre ei.

Mai tarziu la cantina stateam cu baietii si vorbeam despre intamplarea de la ora de literatura, dar si despre cea de pe hol.

-Chiar crezi ca daca esti nesimtit cu ea o sa castigi pariul? Intreaba Chris.

-Nu e vorba de asta, vreau sa o chinui putin. Ma satisface sa o vad asa nervoasa. Spun zambind.

-Esti un mare fraier si in felul asta pariul e ca si pierdut. Spune Lucas serios.

-Uite ca a venit si ea. Adauga Noah, iar atunci imi intorc privirea si o vad.

Parea asa pierduta si imi venise o idee minunata, ca sa o enervez si mai tare.

Totul a fost doar o minciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum