Taehyung Y/n'nin olduğu odanın kapısı kitli olduğu için kırdı ve gördüğüne şok oldu Y/n yatağın üstünde muzlu süt içiyordu.
(Yazarınız sizi bunun için merakta bıraktı😅)Taehyung: Y/n ne yapıyorsun?
Y/n: Muzlu süt içiyorum.
Taehyung: Onu görüyorum.Çok mutlusun gibi.
Y/n: Evet mutluyum. (İç ses: değiliiiiim)O sırada Jungkook geldi ve muzlu sütümü görünce güldü.Yanıma gelip muzlu sütünü elimden aldı ve kendisi içti.
Y/n: Ne yapıyorsun sen ya?Jungkook: Muzlu süt içiyorum.
Y/n: Verir misin benimdi ben içiyordum.Ayrıca niye geldiniz?
Jungkook: Seni almaya geldik.Hadi hazırlan çıkalım.
Y/n: Eşyam yok ki.Pijamaylada çıkamam.
Jungkook: Tamam.Ben hemen gidip alırım.Taehyung sen burada Y/n'yi koru.Ama geçen seferki gibi değil daha iyi koru.
Taehyung: Tamam.Hadi hızlı ol.*Jungkook'un aldığı kıyafet*
Y/n kıyafetlere bakar.
Y/n: Jungkook bu çok büyük değil mi?
Jungkook:Kısa mı istiyordun?
Y/n: Hayır da bu da çok uzun bunu giyeceğime pijamayla çıkarım daha iyi yani.
Jungkook Y/n'ye sinirli bir şekilde bakar ve Y/n susar. (O zaman su iç.😅)
Y/n kıyafetlerini giyer.Otel'e gitmeden önce bir Cafe'ye otururlar.
Jungkook herkese Limonata sipariş eder. Limonataları içerken.
Taehyung: Hadi foto çekinip insta'ya atalım.
Jungkook:Tamam ben çekerim.
Der ve çekip insta'ya atar.Jungkook fotoyu attıktan bir kaç dakika sonra telefonu çaldı. Telefona baktığımda Lider ve Cevap verme görüntülü arıyor yazıyordu. Jungkook kalkıp dışarıda konuşuyordu.(Bu arada internette jungkook , jimin ve namjoon'u öyle kayıtladığı yazıyor ondan böyle yazdım) Onlar kimdi ki acaba?Bunu taehyung'a sorsam mı ki acaba? Sorayım ya ne olacak ki.Y/n: Taehyung jungkook'u kim aradı?
Taehyung: Biz mafyayız ya.Biri liderimiz,diğeri de bizim gibi üyelerden biri.
Y/n:Tamam da sanki hep Jungkook'un istediği oluyor gibi.
Taehyung:O işler biraz karışık y/n.Sonra konuşuruz zaten Jungkook'da geliyor.Jungkook gelir ve gitmemiz gerektiğini söyler.Otelde kalıcağımız için bir oda daha aldık oraya taehyung geçti.Benim odam Jungkookla yanyanaydı.
Saat: 00.19'du.Pijamamı giyip yatıcaktım.
*Pijamam*Pijamamı giyip yatıcaktım ki kapının çaldığını fark ettim.Kim diye düşünürken kapıya ilerliyordum.Kapıyı açıp baktığımda Jungkook'u gördüm.
Jungkook: Şey ben uyuyamadım da birlikte film izleriz diye geldim ama uyuyacaksan boşver yani sonra izleriz.
Y/n: Uyuyamayacağım çünkü kapıma gelen biriyle film izlemek daha eğlenceli.Hadi gel.Bende patlamış mısır patlatayım.Sende bir film ayarla.
Jungkook: Korku mu? Komedi mi? Romantik mi istersin?
Y/n: Hepsinin olduğu bir film varsa iyi olur ama Komedide olur.Jungkook bir film bulana kadar y/n'de patlamış mısırı hazırlamış olur.
*Jungkook'un ağzıyla*
Filmin yarısında Y/n'nin benim omzunda uyuduğunu farkettim ve bende filmi kapatıp uyudum.
(Bunları Jungkook ve Y/n olarak hayal edin güzel foto bulamadım.Örtüde olmadığını düşünün yani işte Y/n uyuya kalınca kafası Jungkook'un omzuna düşüyüyor.)
Neyse Yıldızlarım bu bölümünden sonuna geldik.Lütfen yorum yapın minik yıldıza basın ölmezsiniz.
Kitabımı okuyanlara teşekkür ederim bu arada.İyi ki varsınız Canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldan Kalma Aşk JUNGKOOK
FanficSabahleyin okula gitmek için hazırlanmıştım.Babama çıktığımı söyleyecektim ki babam beni oturma odasına çağırdı.Hemen babamın yanına gittim. Her şey böyle başlamıştı.Kitabı okuyup başıma nelerin geldiğini görün.Kötü ve ya iyi. ‼️Dikkat AŞIIIIIRIIII...