•5•

378 16 0
                                    

Y/n hala bağırıyordur.Sonra ses birden kesilir.Jungkook merak eder ve gider gitmez gördüğü şeyle korkar.Kendisi yüzünden biri burda kriz geçirmişti.Hemen Taehyung'u çağırır.Taehyung hemen üst kata çıkar ve bir şeyler yapar.
(Yazarınız sağlıkla ilgili hiç bir şey bilmiyor😅)

Y/n 1 saat sonra uyanır ve gözleri Jungkook'u arar.
Nedense Jungkook yanımda olunca garip duygulara giriyordum.Ani duygu değişimine giriyordum.
O sırada kapı açıldı ve Taehyung gelmişti.
Taehyung: Sana kahvaltı getirdim.

Y/n: Saol taehyung.

Taehyung: Rica ederim.Ama burdaki yemekler bitmezse olay çıkar.Çok uğraştım bunları yapmak için.

Y/n: Tamam bitiririm.

Taehyung gitmişti bende uyumaya karar vermiştim.
*Yazar'dan*

Y/n uyumuştu.Camı açık bırakmıştı.Biri Y/n'yi kucağına alıp kaçırmıştı. (Yazarınızın bile beyni yandı sorgulamayın😅)

*Y/n'den*
Çok güzel uyumuştum.Ama bi dakika yine nereye geldik yaaaa.
Y/n: Jungkook!
Diye seslendim ama başka biri gelmişti.
?: Efendim
Y/n: Ama sen jungkook değilsin.Sen kimsin?Jungkook nerede?

?:Ben Sang Hyeon.Yeni sevgilinim.Ve jungkook artık yok.

Y/n: Neee! Onu öldürdün mü?

Sang Hyeon: Niye soruyorsun?

Y/n sinirlenir ve ayağa kalktım.Adama bir tokat attım ve karnına tekme attım.
Sang Hyeon yerde acıyla kıvranıyordu.Kapıya koştum ama kilitliydi.Sang Hyeon gülüyordu.Bir arkadaşı geldi.Ve benim ellerimi,ayaklarımı bağladılar ve koltuğa yatırdılar.Bana uyku ilacı içirdiler.Gözlerimi kapatmamaya çalışıyordum.Halisilasyon görmeye başlamıştım.daha doğrusu Jungkook'un halisilasyonuydu.Gözlerim daha fazla dayanamadı ve kapattım.

*Jungkook'dan*

Odaya girdim ve y/n yi göremeyince şok oldum.Hemen adamlarımı onu araması için gönderdim.Taehyung'da kameralara bakıyordu.

Taehyung: Jungkook bir şey diyeceğim ama çok kızma olur mu?

Jungkook: Taehyung ne buldun söyle çabuk!

Taehyung: Y/n camı açık bırakıp yatmış.Sonra biri gelmiş Y/n'yi kucağına alıp götürmüş.

Jungkook: Sen kontrol ettiğini söylemiştin!Yatıyordu demiştin!

Taehyung: Aslında kontrol etmedim.Ne olabilir ki dedim.

Jungkook: Ahh..! Taehyung Ahh..!

Taehyung: Jungkook Y/n'nin telefonu burada mı yani telefonuda almışlar mı?

Jungkook bütün odalara bakar ve telefon yoktur.Telefonuda almışlardır.

Jungkook: Hiç bir yerde yok.

Taehyung: O zaman çok iyi.Sen onun telefonuna takip uygulaması yüklemiştin aç uygulamayı bakalım nereye götürmüşler Y/n'yi.

Jungkook: Hay aklına bin yaşa Tae. Hemen bakıyorum. Bi dakika bu bu çoooook uzakta.

Taehyung: Neredeymiş? Söylesene gidelim hemen.

Jungkook: Y/n tam olarak ............

Okuldan Kalma Aşk JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin