•1•

519 21 0
                                    

Sabahleyin okula gitmek için hazırlanmıştım.Babama çıktığımı söyleyecektim ki babam beni oturma odasına çağırdı.Hemen babamın yanına gittim.
Baba:Kızım bugün okula git ama sen yarın Seul'a gideceksin ve artık orada yaşayacaksın.
Y/n:Ama neden ki?Ayrıca niye sen gelmiyorsun?
Baba:Kızım biliyorsun ben bir Mafyayım.Sana zarar verirler diye oraya gitmeni istiyorum,yoksa ben seni tek başına oraya gönderir miyim?Lütfen işimi zorlaştırma kızım.🙁
Y/n:Tamam baba ama bu işten kurtulunca yanıma gel olur mu?
Baba:Olur kızım.Bir de orada tıp üniversitesi olarak erkek okulu var tek.Ben seni oraya yazdırdım malesef.
Y/n:Ne yani herkes erkek mi olucak?
Baba:Evet kızım malesef ama bu beladan kurtulunca söz seni şimdiki okuluna geri alıcam.Hadi bunu daha sonra konuşuruz.Okula geç kalma ve arkadaşlarınla vedalaş.Okuldan gelince yola çıkacaksın.
Y/n:Tamam baba.

Okula gidiyordum ama çok mutsuzdum bir kız olmayan bir okula gidicektim.Sınıfa girince en iyi arkadaşım olan Lisa'ya olanlanları anlattım.
Lisa: Peki nerde ve hangi okula gideceksin?
Y/n: Seul'a gidicem ama okulun ismini sormadım. (iç ses: harbiden okulun adı ne? hiç sormadım.Neyse gidince görürüz artık.)
Arkadaşlarımla vedalaştım ve eve gidip eşyalarımı hazırladım.Babam evde değildi.Bavulumu aldım ve arabanın bagajına koyması için şöförüme verdim.Sonra yola çıktık.Saat 17.00'dı. Yol yarım saat sürmüştü ve ben hemen yorulmuştum.Duş alıp pijamamı giyip film açtım.

*Pijamam*

*Pijamam*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat11.00 gibi yattım.Yarın 8.00'de kalkıp okula gidecektim.Erkeklerin okuluna.(!)

Okuldan Kalma Aşk JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin