Kahvaltı hazırdı.Sofraya oturmuştuk birden zil çaldı.
Gelenler Taehyung,Jimin ve Namjoon'du.Namjoon: Selam millet.Kahvaltıyı yakalamışız .(Kaynananız seviyomuş sizi dodkdkdkdmxjland)
Jungkook: Evet yakaladınız.
Taehyung: Eee Y/n teklif nasıldı?
Jimin: En doğru soru teklifi kabul ettin mi?
Y/n: Arkadaşlar sakin olun.Bi kahvaltımızı yapalım konuşuruz.
Namjoon: Aynen ya.Bi kahvaltımızı yapalım.
Herkes kahvaltısını yapar ve Y/n sofrayı toplar.Oturma odasına geçer.Jungkook'da odasında kitap okumaya çıkar.
Jimin: Hadi anlat ne oldu?
Y/n: Öncelikle ben Jungkook'un teklifini çok sevdim.
Taehyung: Eee???
Y/n: Teklifi kabul etmedim.Çünkü..
Derdemez Namjoon Y/n'nin sözünü keser.
Namjoon: Neden kabul etmedin?Y/n: Çünkü hazır değilim.Jungkook 'a güvenmiyorum.
Jimin: Niye güvenmiyon?Yani 24 yaşında bir çocuk.
Y/n: Çocuk???
Jimin: Muzlu süt içiyor ya. Aaaa bunu söylemicektik dimi yaa.
Y/n: Muzlu süt mü?Bende çok severim haa.Jungkook!
Diye çağırır.Jungkook hemen aşağıya iner.
Jungkook: Ne oldu beni çağırdınız galiba.
Y/n: Muzlu sütü sevdiğini bilmiyordum.Jungkook'un yüzü düşer ve diğerlerine sert sert bakar.
Jimin: Şey Jungkook ben söyledim ama ağzımdan kaçtı valla bak.
Y/n: Niye söylemedin ki ben de çok severim muzlu sütü.
Jungkook mutlu olur.
*1 hafta sonra*
Kiraladığımız evden çıkıp tekrar normal evimize geldik.Kapıyı J-hope açtı.Kapıdan girer girmez de konfeti patladı.O anda korktuğum için Jungkook'un üstüne düşmüştüm o beni tutuyordu.Benim kalbim hızlanmıştı.Hemen kalkıp valizimi odaya götürdüm.Çok garip hissediyordum kendimi.
*Ondan sonra 1 ay normal kalk kahvaltı vs. filan yaptılar işte. 1 ay sonra*
Ben iyice düşünmüştüm ve Jungkook'a güvenebilir miyim diye çoook düşündüm ve bir karara vardım.Aşağı kata indim ve Jungkook'a şunları söyledim.
Evet canlarım.Bir bölümünde sonuna geldik.Sizce Y/n teklifi kabul edecek mi yorumlara yazın pleasee.Bir de yıldızcığa basar mısınız? Bu arada kitabı final yapıcam ve yeni bir kitaba başlayacağım.Diğer üyelere yapmayı düşünüyorum.Ama hiçbirşey belli değil.Fikirleriniz varsa bana yorumlardan yazabilirsiniz fikirlerinize değer veriyorum.Sizi seviyorum.İyi ki varsınız.Kitabımı okuduğunuz için de çook teşekkür ediyorum.🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldan Kalma Aşk JUNGKOOK
Fiksi PenggemarSabahleyin okula gitmek için hazırlanmıştım.Babama çıktığımı söyleyecektim ki babam beni oturma odasına çağırdı.Hemen babamın yanına gittim. Her şey böyle başlamıştı.Kitabı okuyup başıma nelerin geldiğini görün.Kötü ve ya iyi. ‼️Dikkat AŞIIIIIRIIII...