Bir kadın vardır karşısında.
?: Y/n burda mı?
Jungkook: Kimsiniz???
?: Ben Y/n'nin Annesiyim.
Jungkook şaşırır ve kadını içeri alır.Kadın Y/n'yi oturma odasında yatarken görür.
Y/N'nin Annesi: Kızımı burda mı yatırıyorsunuz?
Jungkook: Hayır biz gece film izliyorduk uyuyakalmışız ondan ben uykusu bölünmesin diye uyandırmadım.Zaten yeni uyandım.
Y/N'nin Annesi Jungkook'a tip tip bakıyordu ve koltuklarda birine oturdu.Jungkook'da kahvaltı hazırlamaya gitti.Y/n uyanmıştı.Karşıda bir kadın oturduğunu farketti. Y/n ağlamaya başlar.Y/n'nin sesini duyan Jungkook hemen Y/n'nin yanına koşar ve ona sarılır.Y/n hala ağlıyordur.
Jungkook: Aşkım ne oldu neden ağlıyorsun?Y/n'nin Annesi: Aşkım mı?!?!
Jungkook: Evet biz evlenicez.
Y/n'nin Annesi: İzin verdim mi ben?!?!
Y/n: Bunu bizi terkeden bir anne mi söylüyor?
Y/n'nin Annesi: Ben sizi terketmedim.Ben aslında
Derken Y/n annesinin sözünü kesti.
Y/n: Aslında sen ne anne?
Y/n'nin Annesi: Bunu yanlız konuşmalıyız.
Y/n: Bunu Jungkook'un yanında söyleyebilirsin?
Y/n'nin Annesi: Söyleyemem.Ayrıca onu gözüm tutmadı.
Jungkook:Y/n zorluk çıkarmayayım ben gideyim siz konuşun.
Y/n: Olmaz neden mi?Onun olmadığı zamanda sen vardın Jungkook.Sen beni bu kadından daha çok önemsedin ve sevdin.Onun için burada kalıcaksın.
Y/n'nin Annesi: Tamam gelsin.
Jungkook oturur.
Y/n'nin Annesi: Ben aslında annen değilim.
Y/n: Nee!?!?
Y/n'nin Annesi: Ben aslında bakıcındım ama sen bana hep anne diyordun.Ondan sonra evlendim ve ben gittim.Mutlu olmak için.
Y/n: Bunu bana neden söylemedin?
Y/n'nin annesi: Baban istemedi.Bende babanın öldüğünü duyduğum için geldim.
Y/n: DNA testi istiyorum.
Y/n'nin annesi: Tamam gel şimdi yapalım.
Hemen giyinirler ve arabaya binip hastaneye giderler.Kanlarını verirler.Sonuç 1gün sonra çıkacağı için eve giderler ve sabah Jungkook erken uyanıp DNA testinin sonucunu alır.Aslında o daha çok merak ediyordu.O kadın evlenmelerine mani olabilirdi.DNA testinin sonucunu Y/n'ye götürdü.Y/n zaten uyanmıştı.Hemen açtı ve gördüğü şeyle şok oldu.
Canlarım sizce ne çıkacak DNA testinden fikirlerinizi yorumlara yazarsanız sevinirim.Bir de emeğe karşılık yıldıza dokunursanız sevinirim.Ayrıca kitabımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız.💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldan Kalma Aşk JUNGKOOK
FanficSabahleyin okula gitmek için hazırlanmıştım.Babama çıktığımı söyleyecektim ki babam beni oturma odasına çağırdı.Hemen babamın yanına gittim. Her şey böyle başlamıştı.Kitabı okuyup başıma nelerin geldiğini görün.Kötü ve ya iyi. ‼️Dikkat AŞIIIIIRIIII...