Y/n'nin cevabını bekliyordum ki konuşamaya başladı.
Y/n: Jungkook ben bunu yapamam.Seni hala tam olarak tanımıyorum ve güvenmiyorum.
Jungkook: Y/n ben senden başka birini sevemem,sevmedim.Lütfen en ufak hatamda ayrılırız.Ama bir şans ver bana.Herkes şansı hakeder.Lütfen lütfen.
Y/n: o zaman ben biraz daha düşünim. 1ay Senin davranışlarına bakayım.
Jungkook: 1ay değil seni 20 yılda beklerim gönlümün prensesi.
Y/n: 20 yıldan fazla beklemez misin? Oglrnkdkdkdk
Jungkook: Dur düzelteyim cümleyi.Seni sonsuza kadar beklerim gönlümün prensesi.Oldu mu?
Y/n:Oldu dkdk. Hadi masadakileri yiyelim çok güzel gözüküyorlar.
Jungkook: Kim yaptı.
Y/n: Kim???
Jungkook: Aşk olsun Y/n .Sence bu kadar güzel bu kadar romantik bi masayı kim hazırlayabilir?
Y/n: şaka yaptım aşkım ya.
Jungkook: Bi dakika sen bana aşkım mı dedin.Yanlış duymadım demi.
Y/n: Yok yanlış duymuşsun ben şaka yaptım yaa dedim.Aşkım demedim
Jungkook gülmeye başlar.
Y/n: Ya gerçekten yaa.Jungkook teklifine hayır derim bak.
Jungkook kendini zorda olsa durdurur.
Jungkook: Tamam atarlı sevgilim benim.
Y/n: Sevgilim deme bana.Daha teklifini kabul etmedim.
Jungkook: Daha demin aşkım diyodun neyse ya gel masadaki şeyleri yiyelim.Sonra yatarız.Y/n: Yatarız???
Jungkook: Valla Allah söyletti.Ben söylemedim.
Y/n: Tamam ya neyse.
Birazdan yatmak için üst kata çıkarlar.
Jungkook:Sen yatakta yat.Ben koltukta yatarım.
Y/n: Yok gel sen yat ben koltukta yatarım.
Jungkook: Y/n yat işte.Ben belki uyumam.
Y/n: O zaman araya yastık koyup uyuyalım.
Jungkook: Olur.Jungkook büyük bir yastık getirir.Yastığın bir yanına Jungkook diğer yanına Y/n geçer.Ve uyurlar.
Sabah olur.
Y/n ve Jungkook'un arasındaki yastık düşmüş.Y/n'de Jungkook'a sarılıyordu.Jungkook uyanıp Y/n'nin yanağına bir öpücük kondurur ve saçlarını okşamaya başlar.Y/n uyanır.
Vekendini Jungkook'a sarılırken görür ve kalkıp bağırmaya başlar.Y/n: Hey hey napıyorsun!?!?
Jungkook: Bende yeni uyandım sen bana sarılıyordun Y/n.
Y/n: Kenara itebilirdin.
Jungkook: Tamam Y/n bir daha yapmam.Özür dilerim.
Y/n:Tamam herneyse .Hadi kahvaltı hazırlayalım.
Kahvaltı hazırdı.Sofraya oturmuştuk birden zil çaldı.
Gelenler ...............Merhaba Canlarım bölüm sonuna hoşgeldiniz.Bu bölüm nasıldı?Eleştirileriniz,Beğendiğiniz yeri yorumlara yazabilirsiniz.Bir daha ki kitabımda bu eleştirilere göre daha iyi bir hikaye yazarım.Bir de bu emeğe karşılık minik olan yıldıza dokunur musunuz?Lütfen Please.Hayatta yazdığım ve yayınladığım ilk kitap bu onun için kötü yerler,yazım yanlışları olabilir.Bunlar için Özür dilerim.Ayrıca kitabımı okuduğunuz için Size Çok Teşekkür Ederim.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldan Kalma Aşk JUNGKOOK
FanficSabahleyin okula gitmek için hazırlanmıştım.Babama çıktığımı söyleyecektim ki babam beni oturma odasına çağırdı.Hemen babamın yanına gittim. Her şey böyle başlamıştı.Kitabı okuyup başıma nelerin geldiğini görün.Kötü ve ya iyi. ‼️Dikkat AŞIIIIIRIIII...