Lucifer az ajtóban döbbenten állt és Kristófot bámulta.
-Szia! Bejöhetek?-kérdezte Kristóf.
-Helló! Persze.-mondta Lucifer de nem igazán örült Kristófnak.
Kristóf lehuppant a nappali közepén lévő kanapéra és nem csinált semmit. Lucifer ezt egy darabig nézte de megunta és egy bort töltött magának a konyhapultnál.
-Te ilyen korán már alkoholt iszol?-kérdezte Kristóf.
-Fontos a hidratálás és az angyali génem miatt nem vagyok képes berúgni csak a nem tudom hanyadik bor után.-mondta Lucifer.
-Értem. Szüleid merre vannak?-kérdezte Kristóf.
-Miért jön mindenki ezzel?-kérdezte Lucifer nem értve a dolgot.-Mindenesetre nem itt. És jó sok ideig nem is lesznek itt. Maximum csak pár testvérem látogat meg.-mondta.
-Szóval arany életed van.-mondta Kristóf.
-Hát a múltam nem túl kedvező de mióta egy bizonyos személy az életemben van igen.-mondta Lucifer és közben megitta a bort.
-Tudsz mesélni nekem az osztályról?-kérdezte Kristóf.
-Összetartó, remek a közösség és bár van pár unalmas alak elég izgalmas a teremben lenni.-mondta Lucifer.
-Értelek. Na és mi a helyzet a lányokkal?-kérdezte Kristóf.
Lucifer ekkor meglepődött a kérdéstől és próbálta nem kikotyogni azt ami közte van Pannival.
-Sokan szinglik, de vannak akik már foglaltak.-mondta Lucifer.
-Aha. Jólvan.-mondta Kristóf.
A házban ekkor megszólalt a csengő. Lucifer ajtót nyitott és Panni volt az.
-Szia.-mondta vidáman Panni.
-Szia-mondta vidáman Lucifer.
-Nahát szia Panni!-mondta meglepetten Kristóf a háttérből.
-Szia!-köszönt neki meglepődve Panni.-Ő mit keres itt?-kérdezte Lucifertől suttogva.
-Majd később elmondom.-mondta Lucifer suttogva.
-Képzeld átjöttem Luciferhez kicsit beszélgetni az osztályról.-mondta Kristóf.
-Vagy elmondja ő.-mondta halkan Lucifer.
-Értem.-mondta Panni még mindig meglepetten.
-Érdekes, hogy te is Luciferhez jöttél.-mondta Kristóf.
-Annyira nem.-mondta halkan Panni.
-Tök jó ez a csevej de indulni kéne a suliba.-mondta Lucifer.
-Milyen igaz.-mondta Kristóf és hátára vette táskáját.
Panni pedig megkönnyebbült mivel Lucifer kimentette a beszélgetésekből. A három diák pedig elindult a suliba. A mennyben közben Amenadiel kihúzta listájáról Lucifer pokolba vitelét és közben meghallott valami érdekeset.
-Itt az időm, itt az időm.-dúdolta egy angyal Amenadiel közelében.
-Mihály?!-lepődött meg Amenadiel.
-Helló tesó!-köszönt Mihály.
-Miért vagy ilyen vidám?-kérdezte Amenadiel.
-Apánk most adta ki a sebzési feladatom.-mondta Mihály.
-Azt amikor kiválasztasz egy olyan személyt aki mellett sebezhető leszel?-kérdezte Amenadiel.
-Igen. Te már megcsináltad?-kérdezte Mihály.
BẠN ĐANG ĐỌC
Én Az Ördög
Viễn tưởngAz ördög, Lucifer magányosan tölti napjait míg nem a Földre érkezik és beleszeret a számára legtökéletesebb lányba. Ez a lány Panni, aki egy érdekes és különleges lány. Bár Lucifer életét megnehezíti az angyalok látogatása, emberekkel való civakodás...