Lucifer a szakítás óta sokat bulizik és házibulikat tart. Az iskolába nem tette be a lábát és sokat iszik.
-Pénzt vagy életet?-kérdezte egy fegyveres ember Lucifertől az egyik buli után.
-Most komolyan? Ez a duma még mindig menő? Nem tudom ki választja az életet szóval tegyünk egy próbát milyen is egy ilyen párbeszéd. Szóval azt mondom életet.-mondta Lucifer vigyorogva.
-Hát jó.-mondta a fegyveres.
A fegyveres ekkor meglőtte Lucifert a hasánál de a töltény csak a ruhájában okozott kárt.
-Ho-Hogyan?-kérdezte dadogva a fegyveres.
-Ó elsem tudod képzelni hogyan.-mondta Lucifer és megmutatta ördögi szemét.
A háttérből ekkor hatba lőttek.
-Szóval többen vagytok.-mondta Lucifer.
-Ne, ne bánts.-könyörgött a fegyveres.
-Pont nem vagyok olyan kedvembe, hogy megkegyelmezzek.-mondta Lucifer.
Lucifer felemelte a fegyverest és a nyitott ajtón kidobta az utca túloldaláig. Majd a másikra nézett.
-Bu.-mondta ráijesztve Lucifer.
A fegyveres társa pedig kimenekült az épületből. Másnap Luciferhez vendég érkezett reggel és Lucifer beengedte.
-Jól vagy?-kérdezte Vivi.
-Mi bajom lenne?-kérdezte Lucifer.
-Hát a napokban csak úgy rendeled az alkoholt az otthonodba és lassan több ember jár ide, mint a bárba ahol dolgozok. Szóval tudom, hogy van valami baj.-mondta Vivi.
-Ugyan. A szakításom óta már semmi sem a régi. Most gyűjtsek össze minden változást?-kérdezte Lucifer.
-Várj te szakítottál Pannival?-kérdezte Vivi.
-Igazából ő velem de ezzel már nem éri meg foglalkozni. Hisz eltelt egy hónap.-mondta Lucifer.
-Azt hiszem tudok segíteni.-mondta Vivi.
-Miben?-kérdezte Lucifer.
-Abban, hogy újra talpra állj.-mondta Vivi.
-Hogyan?-kérdezte Lucifer.
-Először is bekéne menj a suliba. Úgyis ott vannak a barátaid. Aztán beszélgess sokat és tereld el a figyelmed.-mondta Vivi.
-Majd átgondolom.-mondta Lucifer.
-Jó de ha kell valami szólj. És most nem az alkoholra gondolok.-mondta Vivi.
-Rendben.-mondta Lucifer.
Majd Vivi elhagyta Lucifer házát. A suli közben már tart és már mindenki bement.
-Minden okés?-kérdezte Karcsi.
-Igen, miért? Csak azért kérdezed, mert szakítottam Luciferrel és ennek már egy hónapja?-kérdezte Panni.
-Részben. Meg nem is láttuk őt. Ja és te se vagy a legboldogabb.-mondta Karcsi.
-Csak nem tudom jól döntöttem e.-mondta Panni.
-Azt csináld amit a szíveddel gondolsz.-mondta Karcsi.
-Jó.-mondta Panni.
Lucifernél közben vendég érkezett.
-Testvér minden okés?-kérdezte Amenadiel belépve az ajtón.
-Ma miért jön be hozzám mindenki? Amúgy igen minden okés.-mondta Lucifer.
-Biztos?-kérdezte Amenadiel.
أنت تقرأ
Én Az Ördög
خيال (فانتازيا)Az ördög, Lucifer magányosan tölti napjait míg nem a Földre érkezik és beleszeret a számára legtökéletesebb lányba. Ez a lány Panni, aki egy érdekes és különleges lány. Bár Lucifer életét megnehezíti az angyalok látogatása, emberekkel való civakodás...