-Ez hihetetlen!-mondta Lucifer és felrúgta az egyik konyhaszékét.
-Tudom. Apánk végre meglátogatta azt a Földet amit alkotott.-mondta Amenadiel.
-Nem az. Az, hogy bejelenti, hogy az a testvérünk akivel senki sincs jóban, idejön a Földre és pont hozzánk.-mondta Lucifer dühösen.
-Ezt annyira jó nézni.-mondta Mihály és jót mosolyog azon, hogy Lucifer ideges.
-Valaki elmondaná végre ki az az Uriel?-kérdezte Panni.
-Uriel egy angyal aki képes befolyásolni dolgokat, történéseket, érzelmeket és ezeket mind valaki ellen fordítja.-mondta Amenadiel.
-És járt már a Földön?-kérdezte Panni.
-Járt. Ő kapta meg elsőként a sebezhetőségi feladatot. Csúnyán elbukott rajta és apánk megtiltotta, hogy a Földre jöjjön.-mondta Amenadiel.
-Most, hogy apánk levette rólunk a szemét biztos vagyok benne, hogy a tiltásán is szemet huny.-mondta Lucifer.
-De mikor volt ő a Földön?-kérdezte Panni.
-1214-ben. Abból az évből nem maradt fel sok minden csak annyi, hogy megismertek egy embert szárnyakkal és angyalként hivatkoztak rá. Majd megtudták a nevét és hónapokkal később úgy kezdték el hívni, hogy "Uriel a pusztítás angyala".-mondta Amenadiel.
-És miért nem bírjátok?-kérdezte Panni.
-Nos amikor gyerekek voltunk sokat játszottunk. Mint bármelyik gyerek most a Földön. Amikor vele játszottunk folyton parancsolgatott, elküldte azt aki nem úgy játszott ahogy ő akarta. Egy idő után ezért kiközösítettük és ez megmaradt felnőtt korunkra is. Egészen addig amíg be nem árult minket apánknak. Apánk ránk szólt és kötelező volt vele beszélgetnünk. E miatt megutáltuk és sokat hazudtunk neki. Még Lucifer is. Aztán összeugrasztott minket és kialakult köztünk, hogy ki kit szeret. Uriel ezután hazudni kezdett Luciferről és Lucifer ezután megfogadta, hogy sose hazudik többet. Legalább ebben se hasonlítson rá. Aztán pedig bántott minket de mindig másra fogta így ő jött ki belőle jól. Azóta senki nem beszél vele csak ha muszáj és ő lett a legutáltabb testvérünk.-mesélte Amenadiel.
-Hűha.-döbbent le Panni.
-A legrosszabb azonban az, hogy idejön.-mondta Lucifer.
-Szerintem hozzunk pár szabályt amivel megelőzhetünk pár bajt.-javasolta Amenadiel.
-Jó ötlet!-mondta Mihály.
-Az első legyen az, hogy valaki mindig figyel rá.-mondta Amenadiel.
-A második, hogy Panni és Uriel nem találkozhatnak.-mondta Lucifer.
-Miért?-kérdezte Panni.
-Uriel azzal árt nekünk amink van. És mivel te velem vagy biztos vagyok abban, hogy megpróbál eltántorítani tőlem vagy megpróbál megölni.-mondta Lucifer.
-Ez esetben ez egy jó szabály.-mondta Panni.
-Viszont akkor szerintem tartsuk távol az iskolától is.-mondta Mihály.
-Oké akkor ez lesz a harmadik.-mondta Amenadiel.
-Majd én figyelem a sulit.-mondta Lucifer.
-Aztán nem hagyhatja el az országot. Ez is egy szabály.-mondta Amenadiel.
-Akkor ennyi elég lesz hirtelen.-mondta Mihály.
-Ja aztán ha lesz még valami azt elmondjuk egymásnak úgy is.-mondta Amenadiel.
VOUS LISEZ
Én Az Ördög
FantasyAz ördög, Lucifer magányosan tölti napjait míg nem a Földre érkezik és beleszeret a számára legtökéletesebb lányba. Ez a lány Panni, aki egy érdekes és különleges lány. Bár Lucifer életét megnehezíti az angyalok látogatása, emberekkel való civakodás...