~şemsiye~

343 23 5
                                    

Paris o gece çok sessizdi. Yağmur yağıyordu ve sarışın genç Paris'in boş ve ıslak sokaklarında yürüyordu. Uzun zaman sonra belki de hayatında ilk defa bu kadar özgürce Paris'te gezinebiliyordu. Rastgele bir çatının tepesine oturdu.
Gözlerini kapatıp yağmuru hissetmeye çalıştı. Biraz zaman sonra yüzünde hissettiği yağmur damlalarının kesildiğini farketti.
Belki de yağmur durmuştur diye düşündü fakat hala yağmurun sesini duyuyordu.
Gözlerini araladığında karşısında kırmızı üstüne siyah puantiyeli kostümüyle jet siyahı saçlı ve saçları ile uyumlu mavi gözlere sahip bir kızla karşılaştı.
Kız gülümsüyor ve elindeki şemsiyeyi sarışının ıslanmasını önlemek için onun kafasına tutuyordu .
Mavi gözlerinde dolunayın parıltısı vardı.
Bir süre sadece bakıştılar.
Kız geçen sürenin gittikçe uzadığını farkedince kafasını utançla yere eğdi. Sonra karşısındaki çocuğun gözlerine bakarak içtenlikle merhaba dedi.
Sarışın yüzündeki duygusuz bir ifadeyle karşılık verdi.
Kız çatıda onun biraz uzağına oturdu.
"Sen de mi mucize sahibisin?"
"Evet ve galiba sen de öylesin."
"E-evet ."
Sarışın ikisinin de ıslanmasını engelleyen siyah şemsiyeye bir göz gezdirdi.Sonra da kıza döndü.
Dudaklarını aralamıştı ki kızın telefonundan gelen sesle durdu.
Kız telefonuna gelen mesajla ayağa kalktı .
Elindeki şemsiyeyi çocuğun eline sıkıştırdı.
Sarışının konuşmasına imkan tanımadan hoşçakal deyip gitti
Sarışın bir süre onun gittiği yöne baktı. Sonra da elindeki şemsiyeye.
O kız kimdi? İsmi neydi? Daha önemlisi o hangi taraftaydı?


______________________________________

Yeni bir kurgu ile karşınızdayım mucizevi dostlarım ...
Bu kurgunun konusunu yakında anlayacaksınız ...
Sizi seviyorum💕
Medyanın tipini ısırırım 😋
Bu arada
18. 09.2021
skyliax_ 🍀
Doğum günün kutlu olsun baby...

~UMBRELLA~(✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin