~ acımasız ceza~

233 18 10
                                    

Marinette bir yandan karşılarındaki mucizenin güçlü koruyucusu olan
Su-han'ı dinliyor bir yandan da küçük notlar alıyordu. Dersin bitmesine daha yarım saat vardı ve neredeyse uyuyakalacaktı.
Yan sıradaki -takım arkadaşları-
Alya ve Luka'ya döndüğünde onların da yorgun ve sıkılmış olduklarını farketti.
Aslında bugün okula çok hevesli bir şekilde gelmişti. Belki dün geceki çocuğu görürüm umuduyla .
Ama gel gör ki onu bugün hiç görmemişti.
Defterine söylenenleri yazmak için bakışlarını kalemine ve defterinin satırlarına çevirdi.
"Evet genç savaşçılar ! Bizim ruhumuz iyilik öz suyu ile kötülüklerden arındırılırmıştır.
Ama bide kötülüğün ele geçirdiği ruhlar var. Şimdi onların güçleri hakkında konuşalım."
Yaşlı adam oturduğu yerden kalktı ve
elindeki değnek ile tahtaya resimlerini yansıttığı düşmanlarının fotoğraflarını gösterdi.
Marinette kafasını kaldırdı. Bu konu nedense ilgisini çekmişti.
Yaşlı adam değneği üstünde mor bir kostüm olan orta yaşlı adam fotoğrafına doğru uzattı.
"Bu Şahingüvesi , istediği canlıyı kontrol etme gücüne sahip."
Marinette söylenenleri defterine not alıp mucize sahibi ve mucizenin kabataslak bir eskizini çizdikten sonra bir diğer düşmanlarına göz gezdirdi.
"Bu Kraliçe arı , düşmanını dondurabilme özelliğine sahip."
Bu seferki sarı üstüne siyah çizgili kostümlü bir kızdı.
Marinette bunu da defterine yazdıktan sonra kafasını defterinden kaldırdı ve bakışlarını tahtaya yöneltti.
"Bu Kaplumbağa. Koruma gücü var ."
Kız bunu da not aldı . Kafasını kaldırdı ve gördüğü şey ile mavi gözleri sonuna kadar açıldı.
"Ve bu da Kara kedi . Yıkım gücü var."
Kız duydukları karşısında donup kaldı. O kadar çok şaşırmıştı ki
Su-han'ın defalarca ismini söylediğini dahi duymamıştı.
Adam elindeki değnek ile bir kaç kez kızın sırasına vurdu.
"Marinette ! Derse odaklan ! "
"Üzgünüm efendim."
"Her neyse , Kara kedi mucizesi senin mucizen kadar güçlü . Sizin mucizeleriniz şimdiye kadar bir çift gibi dünyayı korumak için kullanıldı. Ta ki benim akıllı kardeşim Fu onları kaybettiğinden beri."
Marinette anladığını belli ederek kafasını salladı.
"Her neyse , sizin göreviniz bu mucizeleri ele geçirmek ve bu mucize sahiplerinin uygun cezayı almasını sağlamak . "
Alya elini kaldırdı ve söz istedi.
Su-han'ın işareti ile konuşmaya başladı.
"Peki cezaları ne olacak?"
"Ölüm... Aynı kardeşim Fu gibi ..."

______________________________________

Herkese merhaba!
Yeni bölümü yayınladım ve biliyorum kısa oldu.😞
Lakin haftasonu bile olsa yurtta kalıyorum ve gerçekten burda kitap yazmak çok zor.
Umarım anlarsınız...😊
Oy verirseniz bu tilki çok mutlu olur ...💕

~UMBRELLA~(✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin