~Belki de~

157 18 2
                                    

Gece saçlı kız odada bulduğu bir kaç boş kağıdı ve kurşun kalemi alıp sandalyeye oturdu.
Bir şeyler karalamaya başladı.
Kapının açılması ile bakışlarını oraya çevirdi.
"Sana yemek getirdim!" Sarışın kız elindeki tepsiyi yatağın üstüne koydu .
"Sen napıyordun?"
"Şey ben sadece bir şeyler çiziyordum."
Sarışın bakışlarını masanın üstündeki kağıtlara çevirdi.
"Wow bu mükemmel olmuş."
"Teşekkür ederim."
" Benim işlerim var sen yemeğini ye bakalım."
Gece saçlı kız kafasını onaylar şekilde salladı.
Sarışın odadan çıktığında yemeğini yedi. Sonra biraz kestirmek istemişti.
Yatağa yatıp uykuya daldı.

______________________________________

Gözlerini bağırış sesleri ile araladı genç kız. Uykulu bir şekilde yatakta doğruldu ve gözlerini ovaladı. Yataktan kalkıp odadan çıktı.
Salona doğru ilerlediğinde yine Chloe ve Kara kedi kavga ediyordu.
"Ona aile sorunlarımızı nasıl anlatırsın Chloe?"
"Neden ?! Sizin yapamadığınızı yaptı o !"
"Ne yapmış olabilir ki?! Dediğin gibi düşmanımız o bizim."
"O senin düşmanın Kedicik! Benim değil !"
"Bana sakın bir daha böyle seslenme ! Sakın!"
"Ne o ? Geçmişin acı mı veriyor?"
Kara kedi elini kaldırdı. Chloe canının acıyacağını düşünerek gözlerini yumup kollarını kendine siper etti.
Ama Kara kedi onun beklediğinin aksine kollarını sarışın kızın bedenine sarıp onu kendine çekti.
Kız gözlerini aralayıp onu sarmalayan ağbisine baktı uzun bir süre.
"Geçmişim değil kardeşim ,geçmişimiz canımı acıtıyor."
"Benim de canım acıyor ağbi ! Dayanamıyorum artık"
İkisi de birbirlerine dayandı o an.
Kapının yanında onları izleyip ufak bir gülümseme sunan kızdan habersizce .

______________________________________

Gece saçlı kız ertesi sabah gözlerini açtı.  Chloe adına çok mutluydu.
Kapının çalınması ile gözlerini tavandaki loş ışıklardan gelene çevirdi.
Bu sefer kahvaltısını Kara kedi getirmişti. Tepsiyi komodinin üstüne bırakıp odadan çıkacaktı ki genç kız arkasından seslendi.
"Şey K-Kara kedi." Kız ayağa kalktı. Kara kedi kızın sesiyle duraksadı.
"Artık gitsem iyi olur . Yani evime."
Kara kedi tüm bedeniyle kıza döndü.
Aralarında çok bir mesafe yoktu.
Kara kedi kıza yaklaşıyordu. Her bir adımda kız geri çekiliyor ve daha 2 gece önce olanların tekrar olmaması için içten içe yalvarıyordu.
Sırtı ile duvar arasında bir kaç santim kala Kara kedi elini kızın sırtı ile duvar arasına koydu.Kızı duvara yapıştırdı.
Kız, sarışının sıcak nefesini yüzünde hissettikçe heyecanlanıyor, sık sık nefes alıp veriyordu.
Sarışın gözlerini kızın yüzünde gezdiriyordu.Bakışları kızın gözleri ve dudakları arasında geziniyordu.
Dudaklarını kızın dudaklarına yaklaştırdı. Arada santimlik mesafe  kala  sadece ikisinin duyabileceği bir sesle fisıldadı.
"Belki de ben gitmeni istemiyorumdur ha?"















Ehehehe
Nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Ahahaha kolum ağrıyooorr😣

~UMBRELLA~(✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin