Multide Gwen.
Depodan çıkıp sisli yolda yürümeye başladım.Ellerimi pantolonumun ceplerine soktum.Yarım saat sonra evime gelebilmiştim.Hemen lavboya gittim.Ellerimi sabunlayarak iyice yıkadım.Kan zor çıkıyordu.Kırmızı sıvı suyla birlikte süzülüp gidiyordu ellerimden.Evet zevk alıyordum kötüleri öldürmekten onlara acı çektirmekten.Duşa girip 15 dakika oyalandıktan sonra havluya sarılıp odama gittim.Üzerime kazak altıma tayk giydim.Saçlarımı dağınık ev topuzu yaptım.Ev terliklerimi de giyip oturma odasına gittim.Televizyonu açtım ve cips alıp koltuğa yayıldım.
Yaklaşık iki saattir film izliyordum.Hızlı ve Öfkeli 6 çok hoşuma gitmişti.Zil çaldı.Ayağa kalkıp kapıyı açtım.
-Gwen?!
-Ne var Baba!?
-Güvenlikleri arttır.Ayrıca adamlarını topla bu akşam Jack in işini bitiricez.
-Tamam.
-Seni seviyorum Gwen.Canım kızım.
-Ben de seni demek isterdim desem yalan olur istemezdim.
-Bak bana böyle davranma.
-Senin davranışlarından haberin var mı!?
-Bana sesini yükseltme ben senin babanım!
-Sen ne biçim babasın söyle sene söyle he söyle beni kendi ellerinle ateşe,tehlikeye atan biri benim babam olamaz.Keşke senin yerine burda annem olsaydı.O hep beni sevdi.Gerçek sevgi gösterdi.Sen içip koltukta sızarken annem ağladı uyumadı düşündü.Benim için dayandı.Sayende o da yok!
Yüzüne kapıyı sert bir şekilde çarptım.Sesim kısılmıştı ve boğazımda yumruk oluştu.Hayır ağlayamazdım.Bunca yıl ağlamadım şimdi ağlayamazdım.
Gözümden akan yaşa engel olamadım 6 yıldan sonra ilk kez ağlıyordum.Ben yılmamıştım.Ama artık yılıyordum.Yavaş yavaş bitiyordum,tükeniyordum.Kapı zili yine çalınca öfkeyle yerimden kalktım.Kapıyı açınca en iyi güvenliğim Ed karşımda marul kafa bir adamla duruyordu.Tabi Ed yakasından tutmuş onu sürüyerek getirmişti belli oluyordu.
-Efendim bu kişi arka bahçede eve girmeye çalışıyordu.Yakaladığım size getirdim.
-Soğal Ed şimdi toz ol!Ve sen marul kafa eve geç!
Korkak adımlarla oturma odasına yürümeye başladı.Korkmalıydı zaten benim bahçeme girmek ve daha kötüsü evime girmeye kalkışmak
cezası ölümdü.Ben bahçemin
önünde içki içen genci öldüren insanım.Kapıyı kapatıp oturma odasına gittim.
-Sen kimsin!?
Evet tahmin edin bakalım.Onu depoya indirip sandalyeye bağladım ve işkence aletlerini hazırladım.
-Ben Herry Styles.Ünlüyüm.
-Öyle mi?Ben senin ününü söndürürüm merak etme!!
-Lütfen öldürme beni.
-Ayyy canım ölmekte istemezmiş.
sesimi alaylı çıkmasına özen göstermiştim.
Elime Çekici aldım.
-Sakın onla bana vurma yarın konserim var.
-O zaman söyle evime girmeye niye çalıştın?Bahçemde ne işin vardı?
-Ben sadece hava almak için dışarı çıktım.Sonra bir kız beni görünce çığılık attı.Sonra bir sürü,peşimden gelmeye başladı ilk bulduğum evin bahçesine girdim eve girip sizden yardım istiyecektim ama siz de pek dost canlısı deyilsiniz.
-Evet,deyilim.Seni af ettim şimdi uza bücür!
-Tamam.
İpleri çözdüm.Apar topar kalkıp depodan çıktı.Kapının kapanma sesiyle gittiğini anladım.Depodan çıkıp Siyah deri taytı,Siyah badi,Siyah deri ceketi giydim.Deri siyah dolgu topuklu ayakkabımı da giydim.Saçlarımı açık bıraktım.Siyah ruj sürdüm.Siyah oje,maskara ve allık sürüp silahımı aldım.
Aşağıya inip adamlarımı topladım.Gece uzun olacaktı.....
Arkadaşlar instagram'dan BERFİN07 takip ederseniz sevinirim.....