-8-

10 0 0
                                    

Bu beni korumam David deyil miydi?
Yoksa babam bu mu?Valla kalpten giderim adam bir numaralı korumam.
-Gwen hanım sizin ne işiniz var burda?Sorun mu var?
-David Bey yoksa siz....
-David hoş geldin.
Annem içerden seslenince birlikte içeri geçtik.
-Gwen senin baban bu.Ve David Kızımız Gwen.
David'in gözler öyle bir açıldı ki ödüm koptu.Gözleri sulanınca bir damla yaş yanaklarından süzüldü.
Hızla koltuktan kalkıp ona sarıldım.Hem de öyle bir sarıldım ki hiç bırakmamak istermiş gibi ellerimden kayıp gidecekmiş gibi.Sarılışıma karşılık verdi.Şuan benden mutlusu sevinçlisi yoktu.O kadar istiyordum ki bir gün yüzüm gülsün diye.
Bu günmüş işte........

~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~
Hep birlikte oturuyorduk ailecek tabi Steve kucağımda uyuyordu.Bende onu odasına bırakmak için üst kata çıktım.Yatağına bırakırken uyandı.
-Gwen gitme.
-Bebeğim yat hadi.
-Gitme.
Pes edip yanına uzandım ve kollarımla onu sarıp sarmaladım.
-Gwen keşke hep yanımızda olsaydın.
-Keşke Steve keşke...
-Bana hikaye anlatır mısın?
-Ben hiç bilnem ki hikaye.
-Uydur o zaman.
-Bebim uydurduğum şey dövüşlü yada yarışlı olur.
-Tamam işte ben de zaten dövüş ve yarışı çok severim.
-Tamam o zaman gözlerini kapat ve beni dinle.
Gözlerini kapattı.Ben de başladım hikayeme.
-Bir gün bir çocuk robot dövüşüne katılır.O dövüşte ise bir adam vardır ki onun robotunu kimse yenemez.Çocuk tüm parasını ortaya koyar.Ve adamda.Çünkü adam kazanacağından emindir.Ve rakibini çocuk olması işini kolaylaştırır.Dövüş başlar.Çocuk kazana-
Bir baktım Steve mışıl mışıl uyuyor.Çaktım tokadı yüzüne.Bir şey anlatıyoruz burda dimi.
-Ne uyuyon lan!Hikaye anlatıyom burda dinle sonra yat.
-Özür dilerim.
-Sus!Dur ben nerde kaldım?He çocuk kazanacağından çok emindir.Yarışı çocuk kazanır.Adamda sinirlenir ve çocuğu döver.Çocukta robotuyla adamı döver adam ölür çocuk hapise girer.Çocuk hapisten çıkar.Bu sefer robotu çocuğu döver.Çocuk ölür ve sonra robot intihar eder şimdi uyuya bilirsin canım.
Göerini kapadı ve kendini uykunun kollarına teslim etti.
Aşağıya indim.Annem televizyona bakıyordu babam da leptoptan bir şey araştırıyordu.Konuya hemen girmek için öksürdüm.Bakışlar beni bulunca söze başladım.
-Anne ve baba.Biliyorum belki istemessiniz ama sizin için daha iyi olur.
-Neler oluyor Gwen?
Annemin sorusuna cevap verdim.
-Biliyorsunuz benim düşmanlarım çok ve size zarar vermek isteye bilirler.Bu yüzden benim evime taşınsanız olur mu?
-Olur aslında.
Babam da annemi onayladı.
-O zaman anne eşyalar kalsın bu evde yine buraya da gidip gelirsiniz.
-Tamam.Olur.
-Oleyyy Siz bitanesiniz....
İkisinede sıkıca sarılıp.Steve'nin yanına gittim.
-Steve artık hiç ayrılmıyacağız....
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Harry ne yapıyordur acaba?Yanına gitsem mi?Ya da onu çağırsam mı?
On saattir Harry'i düşünüyordum.Annemlerden çıkıp evime gelmiştim.Yeni koltuk takımlarım köşem koltuktu ve pembeydi.Çok tatlıydı.Annemlerde yarın benim eve taşınıyordu.Offff çok heyecanlıyım.
Telefonu alıp Jack'in telefon numarasını tuşladım.
-Alo Jack Harry'nin numarasını bana mesaj at hadi bay.
diyip onun cevap vermesine fırsat vermeden kapattım telefonu.2 dakika sonra mesaj geldi ve ben elim titrese bile aradım Harry'i.
-Alo.
-Alo Harry.
-Aaa Gwen.
-Aaa evet şey akşam oldu ama ben sahile gidiyorum.Sen de bana eşlik etmek ister misin?
-Aaa aslında bu gün Gemma ile akşam vakit geçirecektim.Ama iptal ede bilirim?
-Hayır etme ama Gemmada gelsin olmaz mı?
-Olur.
-Peki ben çıkıyorum sizi evden alırım.
-Tamam.
Telefonu kapatıp odama çıktım.Ne giysem?Ne giysem?
Heh!Buldum.Normal beyaz tişört,Siyah kot pantolon ve siyah spor ayakkabılarımı giydim.
Hemen giyinip evden çıktım.Harry'nin evine sürdüm.Harry çok feci yakışıklı olmuşt-  Ay ben ne diyorum.Tatlı olmuş ama yakışıklı değil.Olamaz yani.
Arabaya bindiler.Yanımda Gemma tam arkamda Harry oturuyordu.Harry durup durup nefesini boynuma üflüyordu.Huylanıyordum.En sonunda arkamı döndüm;
-Ya Harry gerizekalı mısın bi dursana ikide bir niye nefesini üflüyon.Manya-
-Gwen araba dikkat et!
Gemma'nın sözüyle önüme döndüm ama çok geçti.Araba üstümüzde takla atıyordu..Sonrası karanlık....
Multide Harry...

KARANLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin