Harry'den;
İyileşmiştim.Sadece kaburgam çatlamıştı.Zayn beni hastaneye yetiştirdi.Gemma başımdan hiç ayrılmadı.
Bir an önce iyleşmek istiyordum.....
Gwen'den;Haryy sonunda iyileşmişti.Heaven....Artık hatırladığım için onun hangi hastanede olduğunu biliyordum.Taksiye atlayıp deliler hastanesinin adresini verdim.Kafamı cama yasladım ve düşünmeye başladım.Nick ölmüştü ama mezarının nerede olduğunu bilmiyordum.Hiç gitmedim sevdiğim adamın yanına gözümden akan yaş deri pantolonumdan süzüldü.Taksi durunca parayı ödeyip indim taksiden.Hastaneye girdiğimden Heaven'in kaldığı odayı sordum.Bir hemşire beni götürdü.Heaven bir hücrede uyuyordu.
-İçeri gire bilirim değil mi?
-Malesef Gwen hanım.Size zarar verebilir.
-Bana bir şey olmaz!
dedim sert bir şekilde.Beni içeri soktu ve kapıyı ardımdan kapadı.Heaven'in yanına gittim.
-Heaven.
-Öldü o Gwen....Öldü o....
Sayıklıyordu.Gözümden bir yaş düştü.Bana sıkıca sarıldı.
-Gwen kurtar beni!Ben deli değilim!Ben eski Heaven'ım!Neden anlamıyorsunuz?!Ben.Deli.Değilim!
Hem bağırıyor hem ağlıyordu.Ona sarıldım.
-Sen deli değilsin.
Sarılışıma karşılık verdi.
-Gwen sadece kazadan sonra 'Öldüler..düler' diyip durduğum için beni buraya tıktılar.Ben deli değildim.Kazada bilincim açıktı.Hepinizi uyandırmaya çalıştım.Jonathan..Onu yanımda kanlar içinde yatarken ben nasıl gülebilir sevine bilirdim?Ben deli deyilim.Gwen....Ben deli değilim bana inanıyorsun demi?
-Tabi ki sana inanıyorum.
Yanaklarını öptüm.O masumdu.
Telefonumdan Ed'i aradım.
-Ed...Senden bir şey isteyeceğim...Deliler hastanesine gel......Heaven varya onu buradan çıkarıcağım....Konuşur halledersin veya para teklif et.....Neyse ya hadi sonra konuşalım....Adresi mesaj atarım....
dedim ve kapattım.Adreside mesaj atıp Heavene döndüm.
-Heaven kurtarıyorum seni.
-G-gerçekten mi?
-Evet.
dedim gülümseyerek.2 hafta sonra
Heaven ile eve gelmiştik.Bu arada ben kendi evime geldim ama Harry ve Gemma tabi bide 4 salak bende kalıyorlardı.Louis ile Heaven çok anlaştılar.
-Limonatalar geldi.
dedi Heaven.Geldiğimizde evin her hucresini ona gosterdim.O da hemen limonata yaptı.Özlemiş.Normal yani bende 3 yıl limonata içmesem ben de özlerdim.
-Gwen limonataları içelim sonra gezelim biraz canım sıkıldı.
-Tamam.
dedim.Heavenin aklı dengesi yerindeydi.Nasıl deliler hastanesine tıktılar anlamam ki?Tabi öyle kaza geçirince herkez o hale gelir.Ben mesela Nick'in öldüğünü duyduğumda deyiştim.2 yıl kendime gelemedim.Sonra benim cektigimi çekmeleri için bütün kızların sevgililerini öldürmeye başladım ve bu bende takıntı haline geldi.
Bir mağazaya girdik.Ben uzun bir elbise aldım.Heaven ise kot pantolon istedi ona da aldım.Kızın parası yok yani.
-Off sıkıldım hadi eve gidelim.
dedim ve mağazadan çıktık.Yolda yürürken dengemi kayıp ettim ve birden bir adamın üzerine düştüm.Tanıdık koku burnuma doldu.Hatırlıyordum ama çıkaramadım.Üzerine düştüğüm adamın yüzüne bakınca üzülsem mi?sevinsem mi?
Diye düsündüm.Sevinmek daha iyiydi ama şok olmuştum.O benim karşımda diri bir şekilde duruyordu.Dudaklarımdan o özlediğim ad çıktı;
-Nick?!Multide Nick ile Gwen.Napiyim çok uyuyorlar yaaaaaaa.Robert PATTİNSON.
He he olaylar karışıyor he.Beyendiniz mi bakem.Niysi by isim var benimmmmm..
LOLİPOP_MİLEY takippp luuuuutfennn...