Gemma'nın ağzından;
-Hala uyanmadı mı doktor bey?
-Hala uyanmadı.Durumu kritik.Eğer uyanırsa bu mucize olur.Çünki kafasına çok darbe almış ve hafıza kaybı geçirebilir.Geçmiş olsun.
-Sağolun.Durumu çok kötüydü.Harry'nin durumu da kiritik.Benim alnım yarıldı ve kolum kırıldı.Ama o...
En kötüsü o.Eğer yaşamassa her şey biter ve biz böyle yaşayamayız...
-Durumu nasılmış Gemma?
diye sordu Liam.Bütün çocuklar gelmişti.
-Kritikmiş doktor eğer uyanırsa bunun bir mucize olucağını söyledi.Hafıza kaybı geçirme ihtimali çok yüksekmiş.
-Anladım.O orada yatarken bizim böyle durmamız çok saçmaydı.Onun yanına girmeliydim.Ama nasıl?Doktor hiç bir şekilde içeri girilmemesini söyledi.
Liam,Louis,Niall ve Zayn beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı.Neden mi?
Durun söyliyim.Hemşire içeri girdiğinde 'doktor'diye bağırdı.3 4 Doktor içeri girdi.
Ne olucağını bilmiyordum.Ya ölürse ne yapardım.Ne yapardık.Tam mutlu olucakken bir sorun çıkmak zorundaydı.
Doktor odadan çıktığı gibi yanına koştum.
-Uyandı.
İnanamıyordum.Yaşıyordu.
-Kalıcı hafıza kaybı var.
-Ne!
-Geçici zannettik ama deyil.Malesef üzgünüm.Gire bilirsiniz.Onu normal odaya aldık.
Doktor yanımızdan ayrılırken şoktaydım,sinirliydim ve üzgündüm.
-Gemma eğer o hiç bir şey hatırlamayacaksa biz onu deyiştiririz.Zaten annesinin babasının da haberi yok bu kazadan.Sadece sen Harry ve Biz.O kötü biri ama onu iyi biri yaparız.
-Olmaz Louis,onun kişiliği öyle.Onu istesende deyiştiremessin.Mesela az sonra odaya giricez.Seni tanımıyor.Kalktığı gibi seni görürse Yataktan kalkıp dolapları,tüpleri hatta yatağı bile kafana indirir.Anladın mı?O deyişmez.
-Bir deniyelim Gemma lütfen.
Hadi gidelim onu görelim.
-Beleyin Harry.
diye bağırarak Niall geldi.
-Ne oldu Niall!?
-Harry hafıza kaybı geçirmiş.
-Ne!
Olamaz Harry de mi?Napıcaz biz?Gwen Ağzından;
Başım ağrıyordu ama sorun etmedim.
Doktor en iyi arkadaşlarımın beni ziyarete geleceğini,hafıza kaybı geçirdiğimi söyledi.
Heyecan ile bekliyordum acaba karşıma kimler çıkıcak diye.Kapı açıldığı an birden heyecanlandım.
Harry ağzından;
Beni odamdan çıkarmışlardı.Ben de en iyi arkadaşımı görecekmişim.O da geçirmiş hafıza kaybı ama kalıcıymış.Benimki belli deyil.
Kapı kolunu çevirirken heyecanlandım.Kapı açıldığında yatakta uzanmış maviler içindeki bir kız...
Gwen ağzından;
Kapı açıldığı an tanıdık kıvırcık saçlar,biçimli dudaklar...
Harry ağzından;
Dalgalı saçlar,başındaki sargı bezi ve ağzındaki oksijen tüpü...
Gwen ağzından;
Alnındaki bant ve yüzündeki yara izleri...
Harry ağzından;
Bana bakan yeşil mavi rengindeki gözler...
Gwen ağzından;
Bana bakan zümrüt yeşili gözler...
Harry ağzından;
Odaya hepimiz girince kapıyı kapattım.
Ablam Yatakta yatan kızın yanına koştu.
-Gwen tatlım iyi misin?
-İyiyim.Siz kimsiniz benim en iyi arkadaşlarım mı?
-Evet canım.Ben Gemma.Bu Lima,Niall,Louis,Zayn ve Harry.
diyerek parmağıyla beni gösterdi.
-Hmmm.Anladım.Yarım saattir bankta oturuyorum.Ya hiç bir şey hatırlamassa?Omzuma dokunan elle biraz şok oldum.Onun burada ne işi vardı.