Az okuyan var ve yorum yapan yok hikayeyi bitiricem gibi duruyor.
Lütfen yorum yapın bende hikayeye devam edeyim.Bölüm kısa parmağım çıktı da pek yazamıyorum.
İyi okumalar!
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Babam bana yaklaştı ve;
-Artık senin gibi bir kızım yok benim!
dedi.Biraz şok oldum.Ama biraz cık.
-Benim de senin gibi babam yok o zaman!
-Evet yok!
Ağlasam mı?Tamam babam hayvanın teki ama bana baya bir emeği var ne yalan söyliyim.
-Baba ben özür dilerim ama bu sizin aranızda,Barışın eskisi gibi olun.
-Hayır!Özrün kabul edilmedi küçük hanım ve ben onunla barışmam!
Bebek bebek konuşuyo ya!
-Amaaaaaan banane yaaa!
diyip sandalyeye daha fazla yayıldım.Hepinizi bırakıyorum ama bu iş daha bitmedi.
dedi babam ve adamları toplayıp gitti.Gerizekalı bari çözseydin Şunları bana iş çıkardı.Kalktım ve Harry nin ellerini ve ayaklarını çözdüm.
-Babanı ve ablanı da sen kurtar!
diyip salona gittim.Kolum ağrıyordu.Anasını doktora gidemem yakalanırsam uffff geberirim.
Kolumu mermi sıyırmıştı bende sadece sardım.
-Ya ben korkuyorum.
Harry amma korkakmış lan.Durup durup 'korkuyom,gidelim,baba uğraşma insanlarla'diyip duruyo.
-Gerizekalı durup durup niye korkuyon lan dangalak.Benim gibi aslan parçası var burda yirmi kişiyle tek başıma başa çıkarım ben oğlum!
dediklerime inanmamış gibi bakıyorlardı.İnanmasınlar zaten yirmi kişiyle baş edemem de beş kişiyle ederim,herhalde.
Yemek yiyip oturduk koltuğa.
-Eeee napıcaz babamı?
-Bilmiyorum.
-Neyse ya ben eve gidiyorum.
diyip kalktım.Kapıya kadar geçirdiler.Karanlık loş ışıkla aydınlanan sokakta yürümeye başladım.Sanki takip ediliyordum.Adımlarımı hızlandırdım.Arkamdaki kişinin de ayak seslerinden belli olarak hızlandı.Yan sokağa hızlıca girdim ve silahımı belimden çıkardım.O kişide sokağa hızlıca girdi ben o anda silahı sıktım.Adam yere düştü ve nefes alış-verişleri durdu.Eyilip yüzündeki maskeyi çıkardım.
Babaaaaaaaaaaaaa!!!