Bölüm şarkısı Ed Sheeran Kiss me(Split) Multide.Bittikçe başa sarın.
Hatırlamak...
Tek istediğim Hatırlamak...Güzel anılarımı ,arkadaşlarımı her şeyimi hatırlamak.
Yatağa yattım gözlerimi kapadım.Görüntüler gelmeye başladı.
-Seni seviyorum.
Cevap yok.
-Gwen seni çok seviyorum herşeyinle.
-Karşılık alamayacaksın Nick.
-Sorun değil benim seni sevdiğimi bil yeter.
-Peki.Beni sevdiğini biliyorum.
Güldük ve bana sarıldı.Saçlarıma öpücük kondurdu.Görüntü karardı.Biraz daha hatırlamak istiyordum.Gözlerimi kapadım.
-Seni çok seviyorum Nick.
-Ben de Seni Seviyorum Gwen.
-Beni bırakmayacağına söz ver.
-Söz veriyorum sevgilim seni bırakmıyacağım.
Dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Çok mutluydum.Gülüyordum.Yüzü hiç Gülmeyen ben gülüyor sevgilim Nick ile şakalaşıyordum.
Yanımızda bir de kumral ve sarışın biri vardı.Kumral kız,Sarışın erkekdi.
-Hadi sizi bir yere götürücem arabaya binin.
-Tamam.
dedik ve bindik.Arabayı çalıştırdı....Görüntü karardı hatırlayamıyordum.Gelmiyordu görüntüler gözümün önüne.
-Gwen aşağıya gel tatlım.Sana sandiviç hazırladım.
Gemma'nın sesini duyunca sırıttım.Yatağımdan kalktım.Odamdan çıkınca Harry'i gördüm.Ona bir gülücük gönderip mutfağa gittim.Sandiviçi yedim ve tabağı bulaşık makinasına koydum.
Oturma odasından sesler gelmeye başladı.Oturma odasına gittim.Harry Gemma'yı omzuna almış koşuyordu.Gemma ise çığılık atıp Harry'e onu bırakmasını söylüyordu.Ve bir görüntü.-Nick çabuk şunları yenelim.
-Emrin olur Prenses!
Havuzda deve güreşi yapıyorduk.Karşımda ise kumral saçlı bir kız vardı.Nick'in karşısında sarışın bir oğlan.
-Nick,Jonathan hile yapıyor.
dedim.
-Sevgilim bence Heaven hile yapıyor.
Karşımdaki kumral kız adı Heaven olan havuzu boylayınca Nick dengesini kayıp etti ve bizde düştük.
-Herkez eve üşütücez.
dedi Nick ve eve girdik..Görüntü gitti ve ben farkında olmadan yere diz çöktüm.
Nick benim sevgilimdi.Heaven ve Jonathan bizim arkadaşlarımızdı muhtemelen en iyi arkadaşlarımız.Peki ya onlar neredeydi?
-Gwen iyi misin?
-Gemma sana bir şey sora bilir miyim?
-Tabi.
-Benim Nick diye bir sevgilim var mı?
-Bilmiyorum Gwen.
-Nasıl bilmiyorsun hani en iyi arkadaşımdın bilnen gerekir.Peki Heaven ve Jonathan?
-Bilmiyorum Gwen seni tanımıyorum!Ne geçmişini ne de seni tanıyorum!Ben senin en iyi arkadaşın değilim!
diye bağırdı.
-Ben yalan söyledim sen kötü birisin!
Ben kötü birimiydim?Katil!Bağımlı!Yoksa...Ah düşübmek istemiyordum.
-Ben kimim?
dedim sakin bir sesle.
-Sen benim babamın düşmanını üvey kızıydın.Annen seni bırakıp gitmiş ve sen onu buldun.Babanı öldürdün.İstemeden.Bizim tarafımızdaydın.Annenle yaşayacaktın.Mutlu bir yuva kuracaktın.Ama bu kaza oldu ve sen hafıza kaybı geçirdin.Harry o benim kardeşim.O da hafıza kaybı geçirdi.Duyduklarım tuhaf gelmişti bana.Ben kötü biriydim.Koşarak odama çıktım.Gözlerimi kapadım hatırlamak istiyordum.
Görüntü gözümün önünde netleşti ve;Arabayla bir yere gidiyoruz.Nick arabayı kullanıyor ben onun yanındaki koltuktayım.Arkamızda Heaven ve Jonathan var.
-Kanka biraz hızlı sür açız burda.
diyor Jonathan.
-Geldik olduk oğlum acele etme!
diye kızıyor Nick.
Biz gülüyoruz Heaven ile.Sonra ise karşımızdaki Jeep arabasını kuma kaptırıyor ve üstümüzde takla atarak geçiyor.Biz olayın şokuyla hepimiz arkaya bakıyoruz.Heaven'in 'Nick Dikkat et!' demesinden sonra bir kaza gerçekleşiyor.
Gözlerimi bir hastane odasında açıyorum.Nick ve Jonathan olay yerinde ölmüş.Heaven ise deliler hastanesinde ve ben yalnızım tek başıma.Kaburgalarım ve kolum kırılmış ve kalça kemiğim çatlamış onu dışında her yerim yara bere içinde....Ağlıyordum.Yalnızdım.Nick ölmüştü.Daha fazla ağlamaya başladım.
Heaven.O yaşıyordu değil mi?
Hemen göz yaşlarımı sildim ve giyinip evden acele ile çıktım.(Multide giyindikleri)
Bir taksi çevirip bindim.Bütün deliler hastanesine gidicek ve Heaven'i bulucaktım.Ama soy adını bilmiyordum.Görünüş olarak onu bulabilirdim ama?
Taksiciye beni bütün deliler hastanesine götürmesini istedim.Gelince durduk ve ben taksiciye burada beni beklemesini söyledim.Fakat bu deliler hastanesinde onu bulamadım.
×××
Bütün deliler hastanesine baktım ama o nu bulamadım.Ne yapacağımı bilemez bir şekilde yatağıma yattım.On dakika sonra uyuya kaldım........Lolipoplarımmmmm.Artık size 'Lolipop'dicem hehe.Bölüm çokkkkk gecikti üzgünüm.İsteyen yorum yapsın(ben demedim mi sizi sıkmıcam diye)
Nihahahahaaaaaaaaaaa......
Öpüyon by.Bölüm gelir yakındaaaaaaa yayımdaaaaaaaaaa....