-Nick sen nasıl...
-Gwen biz sana yalan söyledik.
-Neden bana yalan söylediniz!?Ne durumlara düştüm haberin var mı senin!?
Sesimi baya yükseltmiştim.Sinirlerim alt üst olmuştu.
-Gwen mecburdum.Baban.O beni tehdit etti.Sen uyanmamıştın.Yoğum bakımdaydın.Ben uyandığımda Baban direk beni tehdit etti!Seninle ayrılmassam seni öldürüceğini söyledi!Senin için yaptım!
Gözleri dolmuştu.Ve tabii benim de...Ona sarıldım.
-Babam yok artık.Üveymiş o zaten.Öldürdüm onu.
dedim sakin sesimle.Heaven ise Nick'e tokat attı.
-Seni adi pislik!Jonathan!O yaşıyor mu peki?!
-Evet.Yaşıyor!
dedi Nick.Kızmıştı Heaven'e.
-Sizin yüzünüzden 3 yıl deliler hapsanesine atıldım!Pislik bari bana söyleseydiniz!
dedi Heaven.
-Özür dilerim ikinizdende.
dedi Nick suçlu hissediyordu kendini.
×××
-Tanıştırıyım Sevgilim-Öldü zannetiğim-Nick.
Dedim güzlümseyerek.Eve gelmiştik.Artık Nick'den beni kimse ayıramıyacaktı.Harry sinirli görünüyordu.Baya bi sinirli.Boynundaki damarları yerlerinden fırlamıştı.
-Sen gelsene benle.
dedi Harry Nick'e.
Nick;
-Tamam.
dedi ve bahçeye çıktılar.Biz de Gemma,Heaven ve ben birlikte televizyonu açtık.Cips,kola,çerez ve çikolata ile güzel bir keyif çektim.Harry Ağzından;
Nick nerden çıkmıştı böyle?
Sinirlerim gerilmişti.Gwen..Ondan hoşlanıyordum.Ama sadece hoşlanıyordum.Nick geldi ve herşeyi bok etti.
-Ne konuşacaksan hemen konuş Hanry midir?Harry midir?Sevgilimin yanına gidicem?
Bu Orospu çocuğu neler diyordu.Ağzını burnunu kırmak istiyordum.
-Bana bak P*zevenk seni öldürürüm.Gwen'den uzak dur ve Siktir git!Bir daha karşımıza çıkma!
dedim.Tısladım mı deseydim?Hayatımda ilk jez böyle küfürler etmiştim.
-Şimdi de sen beni dinle Cesur Çocuk.
Ben Gwenin gelecekteki kocasıyım.Sen ise arkadında kalacak bir toz bile değilsin.Gwen..Ha onu seviyorsan yada hoşlanıyorsan vazgeç derim.Çünki sen beni değil ben seni döverim.Kendini bir şey sanma anladın mı Marul Kafa!!
Yüzüne indirdiğim yumruk ile biraz sendeledi ama düşmedi.Tam bir yumruk daha atacakken bileğimi kavradı ve beni yere yatırıp tekmelemeye başladı.Dövüşemiyordum bile.Bu benim ilk kavgamdı bile diye bilirim.Sadece babamın en iyi adamı Brayn işte o bana dövüşmeyi biraz da olsa öğretmişti.Ama işe yaramadığı belliydi.Bir çığlık sesi geldi;
'Gwen koş koş'
diye bir sesdi bu.Nick o tarafa dönünce bir yumruğu ben indirdim yüzüne.Gwen koşarak aramıza girdi.Nick'e indireceğim yumruk Gwenin suratına gelince Gwen baya bir sinirlenmiş köpürmüştü.Yüzü kızarmaya başlamıştı.Ağzından akan kanı suratıma püskürttü.Herkez durmuş Gwen ve Beni izliyordu.
Gwen suratıma yumruk indirdi.Yüzüğü gözüme gelmişti ve canım yanıyordu.
-Sana bu az bile Harry!Neden kavga ediyordunuz!?
-Senden uzak olmamı istedi bende hayır diyince kavga başladı.
dedi Nick.
Ben bu Adamı öldürürüm.
Gwen'in Ağzından;
İstemiyordum.Kavga etmelerini,Birbirlerinden nefret etmelerini istemiyordum.Amk Harry seni. elide ağırmış dişlerimi söktü yerinden.
-Herkez eve ve sorun istemiyorum.
dedim.Umarım sorun artık olmazdı.....5 yıl sonra;
-Ana hemen odanı topla!
-Tamam anne!
Bulaşık makinesini çalıştırıp mutfaktan çıktım.Ana odasını topluyordu.
-Yardım ister misin?
-Evey lütfen.
dedi.Yanına gidip elindeki Barbie oyuncağını elinden alıp rafa koydum.
-Teşekkür ederim.
-Rica ederim hadi bakalım daha yemek yapıcaz.
-Oleeeeeeey!
diye bağırıp odadan çıktı Ana.
Merak ediyorsunuzdur Ana benim kızım.Yarın 5 yaşına giricek ve ben ona çok mütiş bir parti vericem.Jonathan ve Heaven nişanlandılar.Gemma Babasının bir numaralı adamı Brayn ile çıkmaya başladı.Harry..Onu bilmiyorum.
Mutfağa girince direk dolabı açtım ve gerekli mazemeleri alıp tezgaha koydum.
×××
-Yemek Hazır!
diye bağırdım.
-Anne hemen ellerimi yıkayıp geliyorum!
diye Bağırdı Ana.
-Tamam bakalım prenses.
diye cevap verdim ona.
-Hayatım neler yaptın,kurt gibi açım.
diye söylenerek mutfağa girdi Nick.Nick ile evlendik evet.Tam 4 yıl 6 ay 12 gün 1 saat ve 30 saniye önce.Şimdi 28 saniye oldu.
-Gwen sana diyorum.
-Ha aa e-efendim Nick?
-Yarın napıcaksın?
-Aaaa alışverişe gidicem.Pasta yaptırıcam ve kuaför'e gidicem.Neden?
-Merak ettim.
dedi.
-Pekala.
dedim ve çorbamı içmeye devam ettim.Tabaktan marul alırken aklıma biri geldi.Kim demeyin biliyorsunuz;Marul Kafa.
××××××
Bu gün alışverişe gittim ve baya güzel bir elbise aldım.Ana'ya ise şirin bir etek ve askılı pembe gömlek aldım.Saçıma fön çektirdim.Manikür Pedikür yaptırdım ve birde makyaj.
Eve girdim.Odama çıktım yatak dağınıktı.Sabah düzeltmiştim oysaki.Nick banyodan belinde havlu ile çıktı.
-Aaa Gwen ne işin var burda?
dedi.Şaşkın bir şekilde.Bir şey gizliyordu.
-İşim bitti de yatak neden dağınık?
dedim.
-Biraz uzanmıştım.Neyse sen bana yiyecek birşeyler hazırlasana.
dedi ace eder gibi.
-Nick yalan söyleme sen bu saatlerde hiç yatmazssın.Ve acıkınca yiyeceklerini kendin hazırlarsın.
-Gwen yorgundum ve yattım.Ayrıca Yorgunum hazırlıyamam.
dedi.Sızlanıyordu.Vardı bişey ama.
-İyi bakalım.Ben yatağı düzenliyim.
dedim.Çarşafın altında sanki biri varmış gibi büyük duruyordu ve bu beni baya rahatsız etmişti.
-Gwen açım bir şeyler hazırla bana.
dedi Nick.Kafamı olumlu anlamda sallayıp odadan çıktım.Nick de benimle beraber çıktı.Giyisi odasına girer girmez odama geri döndüm.Çarşafı kaldırınca şok oldum;
Bir kadın yatağımda iç çamaşırlarıyla yatıyordu!Ah Nick!Ondan Telaşlı Davranıyordu!Ama bu yaptığını yanına bırakmayacaktım!Ne pahasına olursa olsun onu dinlemeyecek eceli olacaktım!Kararlıydım!
Hepinizi çooooook özledim.Neyse bölüm yayınlıya bildiğim kadar yayımlıycam.
Pis nomıssız Nick.(Kıyamıyomda ha)
Neyse multide karakterlerimizzzzzzz.