-3-

38 1 0
                                    

Kapıdaki Range Rover e binip yola koyulduk.Planda evinden uzak yere arabalar park edilicekti.Bende evine gidicektim.Beni tanımadığı için kolay olucak.Jack babamla yaşıt biri.Babamın  adamlarındandı.Hem de şüphe bile etmezdi.Ama babama ihanet etti ve en kuvvetli düşmanı haline geldi.İşte bu gece o adamın işi bitecekti.
       Arabadan indim ve silahımın belimde olup olmadığını kontrol ettim.Sonuç;Yerindeydi.Hızlı bir şekilde evine doğru yürümeye başladım.Önünde durduğum evin ona ait olduğunu anlayınca bahçe kapısından içeri girdim.Kapıda iki tane iri yarı biri kel,diyeri zenci koruma duruyordu.
-Sende kimsin ne arıyorsun burda bücür!?
Onların ağzını burnunu dağıtmak isterdim ama malesef plan bozulmasın diye sakin olmaya çalıştım.Sesimin çekici olmasına özen göstererek;
-Ben Jack'i arıyordum.
-Bekle biraz.
Zenci elindeki telsizle birşeyler zırvaladı ve kapı açıldı.İçerdeki kadın-Kesin hizmetçi-Salonu işaret etti.Bende sırtımı dikleştirerek içeri girdim ve salona ilerledim.
-Jack hanginiz!?
-Benim bayan.
Uzun boylu,Mavi gözlü,Siyah saçlı, fakat bazı yerlerinde beyaz saç olan,
Takım elbiseli 45 yaşlarında bir adam tam karşımda elinde bira ile dikiliyordu.
Kafasını iki yana salladı ve kolumdan tuttu.O an diyer elimi belime soktum ve silahı çıkarıp tam alnına dayadım.Bunu yapmamla sırıttı. O ağzını senin...
-Ah seni gidi pis çocuk!
diyerek elimdeki silahı aldı ve tam koluma dayadı.Elinden silahı almak için harakete geçtim ama koluma ateş etti.Acıyla kolumu tuttum.Bu adam bitmişti.Ama malesef korumalar beni tutup depo gibi bir yere indirdi.Kolum acıyordu.Beni sandalyeye bağladılar.
-Baba yeter artık insanlarla uğraşma!
Tanıdık ses bu bu...Ha olamaz bu evime giren çocuk deyil mi?Marul kafa.İyide bu Jack onun babası mıymış?!
-Harry bu kızı öldürmemiz lazım.O Max in kızı.
Marul kafa ağzı ve gözleri açık bana bakmaya başladı.İyide bize düşman olan o.Bizim onu öldürmemiz lazım.Keşke marul kafayı öldürseydim.
-Sen Max'in mi kızısın?
-Evet!Bakıyorum da sende babamın düşmanı olan Jack'in oğluymuşsun!
Sandalyede rahat bir şekilde oturuyordum.
-Babam senin babanın düşmanı deyil senin baban bizim düşmanımız.
-Ne hayır nasıl ya!?
Kafam karışmıştı.Babam bana onların düşmanı olduğunu söyledi.
Ama neden olduğunu söylemedi.Yalancı pislik!
-Dur da anlatıyım.
Harrynin babası söze başladı.
-Senin babanın kaç yıl korumalığını güvenliğini sağladım.Gün geçtikçe en iyi adamlarından oldum.Bir gün baban bir düşmanını öldürmek için bizi topladı ve adamın evini bastık.Adamı öldüreceği sırada o adamın küçük kızı'Babamı öldürmeyin onun yerine beni öldürün zaten annem bizi terk etti babam giderse kimle yaşarım?' dedi ağlayarak.Vicdanım el vermedi.Babana durmasını söyledim dinlemedi.Ve adamı öldürdü.O zaman Harry daha doğmamıştı.Karım ona 8 aylığına hamileydi.Baban da gülümsiyerek bana baktı'O bizim düşmanımız
acı duymak ve merhamet etmek yok'dedi.Kızın oturup sessizce ağladığını gördüm.Kalkıp babasının cansız bedenine sarıldı.Baban gidince kızın yanına gittim.'Ağlama canım üzülme'dedim sırtını sıvazlıyarak.'Ben kimle kalıcam,kimsem kalmadı benim' kalbim paramparça olmuştu aklıma gelen fikirle gülümsedim.'Gel artık ben baban olıyım,Hem benim de bir oğlum olucak ona abla olursun hem de artık kalıcağın bir ev hem de bir ailen olur.' Sevinçle başını salladı elinden tutup dışarı çıkardım.'Adın ne senin?'  'Gemma'  'Pekala Gemma ben de Jack.Senin yeni baban.' Gülümseyerek yürümeye devam etti.Senin baban bizi görünce 'Sen ne yapıyorsun?' diye bağırdı.Gemma korkup arkama saklandı. 'O yalnız olucak,o benim kızım artık'  Baban o an bakışlarını deyiştirdi ve işaret parmağını bana doğrulttu.'İşte hain,işte düşman.O artık bize ihanet etti.Düşmanın kızını evlat edindi.Ama bu yaptığın yanına kalmıyacak seni maf ediceğim'diyerek arabasına bindi.O an çok üzülmüştüm.Bir ay boyunca Gemmayı evlat edinmiştim,karımda onu çok sevmişti Harry doğmuştu.Herşey çok güzel gidiyordu.Tek üzüldüğüm Max i üzmüştüm onunla konuşup özür diliyecektim.Ama o gün evimi bastı ve karımı gözlerimin önünde öldürdü.İşte o an babandan nefret ettim beni o acıyla bırakıp gitti.

      Hala şoktaydım.Babam dediğim adam.Bu kadar cani miydi?Ama zaten onu sevmiyordum bize neler çektirdi.
-Az sonra saldırıya geçecekler.
Evet onlara yardım edecektim.Babam gebersin umrumda deyil.
-Sorun deyil.Babanı Halledebilirim.
-Baba yapmayın.
-Sen karışma Harry.
-Evet sen bu işe karışma Harry.Defol git şurdan.Ben de Ed'i arıyayım adamları toplayıp bize yardıma gelsinler.
O arada bir kız geldi.Mavi gözlü,Sarı saçlı.Güzel bir kızdı ne yalan söyliyeyim.
-Neler oluyor baba.
Aaaaa bu Gemma olmalıydı.
-Gem babamlar savaş açıcak.
-Ya manyak mısın sen ne savaşı?!
-Bir saniye sen kimsin?
Bana mı dedin gülüm.
-Sanne.
-Hayır yani seni hiç görmedim.
-Üffff adım Gwen.Neyse hadi arka kapıya.
Telefonu cebimden çıkarıp Ed numarasını tuşladım.
-Efendim.
-Ed adamlarımı eve getir.Plan deyişikliği benim babam adi herifin tekiymiş.Sen adamları getir babama tek kelime söyleme gebertirim seni.
diyip kapattım telefonu.
        Tahmin edin noldu babam denen adi hepimizi yakaladı ve sandalyeye bağladı tabi ben bağlı deyilim.Bağlarsa neler olucak bililo tabi.
-Kızım da bana ihanet etti.
-Senin tek bildiğin kelime ihanet mi?
-Sen bu Jack'e inandın mı?
-Evet inandım.Çünkü inanmak istedin.Zaten senin iyi biri olduğun çok belli ya.
Ahh bakalım neler olucak yandım ben ya.

KARANLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin