visele se implinesc

280 6 5
                                    

In poza este tot Alina

Ce parere aveti  de cap asta? astept critici :) sau orice

.......................................................................................................................

Capitolul 5

 - Matusa sunt absolut delicioase ai avut dreptate ca  o sa imi  mananc si degetele.

- Cand  am facut eu vrodata mancare rea la gust?  

Mi-am dus mana la barbie prefacundau-ma  ca ma gandesc intens. Matusa mi-a  intrat in joc ridicand  din sprincene in asteptarea unui raspuns.

- Mereu, am inceput sa  chicotesc incet.

- Alina a ridicat tonu iar  mama uitandu-se la mine cu superioritate si-a sprijinit coatele de masa.

- Mama, matusa glumesc. Am  vorbit cu gura plina si afisand un zambet larg.

- Ai face bine sa te duci in camera domnisoara.

- Dar e abea  ora 10 am inceput eu sa protestez. Dupa cateva  priviri aruncate matusi si mamei decind sa  merg in camera pe care mi-a imprumutat-o matusa.

- Noapte buna am mormait eu si am urcat scarile punand un bot. Pereti camerei erau un verde pal si patu inpreuna cu noptierele erau un bej. In fata patului este o comoda pe care se afla o plasma neagra. Camera  e  frumos mobilata toate obiectele  intrand intr-o combinatie placuta. Ma asez pe fotoliu  punandu-mi varful picioarelor pe birou. Mda stiu ca nu e frumos dar e  destul de confortabil... mrg este al naibi de confortabil. 

P.O.V.

Lidia 

- Bun,  acum poti sa imi zici nu ?

Ma ridic  de pe scaun cu gandul de a mai trage de timp si  iau  cafeaua de pe aragaz pe care  am puso la scurt timp dupa ce a plecat Alina in camera ei. Am turnat din ibric toata cafeaua in 2 cani. Aburi de la cafea se vedeau in aer intr-o forma simpatica.

- Poftim am murmurat  cu privirea pierduta in ceasca de cafea.

- Deci?curiozitatea Elenei se citea in ochii ei  cu o nuanta usor albastra. Sormea  e o femeie  scunda de inaltime supla, bruneta si nu in ultimu rand o bucatareasa exceptionala. Cand eram adolescente mereu  exista o concurenta inte noi pe domeniul gatitului. Ea se pricepe mai bine ca mine recunosc  desi cand eram adolescenta  nu vream sa recunosc  nici in ruptul capului. Eh...  dar pana la urma tinea de  orgoliu meu nu?

 Am  luat o inghititura zdravana de cafea savurand gustul dulce amarui si mirosul ei.

- Hai mai bine sa discutam in dormitor ca sti tu cum e Alina ca ii mai place sa mai traga cu urechea din cand in cand si  sunt sigura ca nu doarme de pe acum.

-  Oare cui  ii seamana? Incepe sa spuna Elene  usor jucaus si in acelasi timp ironic.Bineinteles stiu ca se referea la mine dar eu tot imi incrunt sprancenele  uitandu-ma fix in ochii ei, stiam ca asa o sa o intimidez  de fiecare data si nu avea cum sa nu tina  si acum, spun eu convinsa.

- Nu te mai uita asa la mine, sti foarte bine ca  asa ma intimidezi ahh! incepe Elena in semn de protest termina! Am suras nevinovat mergand cu  pasi lenti spre dormitor lasand-o pe Elena in urma mea.Se aude cum merge dupa mine cu papuci taraiti pe parchet. Norocul ei ca nu sta la bloc  ca primea reclamati dupa reclamati si  imi era si mila de norocosul ei vecin.

     Ma asez turceste in mijlocul patului cu ceasca inca in mana si  sorbind  din ea din cand in cand. Elena imi urmeaza exemplul si acum stand fata-n fata ca in copilarile cand ne povesteam una alteia problemele  legate la varsta aceia. Tin minte ca eu  atunci eram  obsedata de un  baiat  Dragos si  el avea prietena, iar eu impreuna cu  sormea  puneam la cale un plan  ca sa ii despartim sa  o pun pe ea intr-o lumina proasta. Cea ce am si reusit l-am  convins pe un prieten bun de-al nostru Dani sa o sarute pe Georgiana care era  prietena lu Dragos  dupa ce iesa Dragos de la antrenamentele de fotbal. Si am reusit Dragos s-a despartin de prietena lui infidela lasandu-mi cale libera mie dar pana la urma  nu iam acceptat  prietenia pe motiv ca nu simpt nimic pentru el, cea ce era si adevarat. Sentimentele mele pentru acel baiat au disparut odata   cu provocarea.

- Relatia mea cu Bogdan incep eu sa-i povestesc cu o voce joasa, nu mai mergea de ceva  vreme. Seara  intarzia  acasa pe motiv  ca a avut ceva de rezolvat cu angajati,traficul,o intalnire  urgenta... si lista mai poate continua am spus eu oftand. Am  ridicat ochii din ceasca cu cafea aproape terminata uitandu-ma la chipul Elenei care ma priveste cu curiozitate si in acelasi timp dezamagire. Ea mereu la simpatizat pe Bogdan si a crezut ca e sotul ideal.

- Continua ma  indeamna sormea.

- Asa si eu am devenit  suspicioasa dupa  o saptamana ascultand motivele acelea stupide. Am inceput sa ii controlez  mesajele, apelurile si agenda, dar totu era  sters inafara de agenda  in care bineinteles  erau numai nume de baieti si cateva  numere de fete cunoscute de mine. Bogdan  isi lasa mai mereu mesajele si apelurile in telefon si chestia asta mia ridicat suspiciuni.  Dar  nu lam urmarit sau altceva asemnator doar ca ne certam din ce in ce  mai des. Certurile fiind chiar si de 2 ori pe zi.

- Pai si Alina nu a abservat  ca voi va certati?

- Nu  ca  ea  era ocupata cu antrenamentele la patinaj pentru concursul ala de care  ti-am povestit eu. Elena a dat aprobator din cap si am reluat propozitia dupa cateva secunde si  venea obosita manca  isi facea lectile si dormea. In urama cu cateva zile am scapat mai repede de la serviciu si  l-am gasit cu o  tanara domnisorica  in patul nostru sarutandu-se cu pasiune.

- Cat poate sa fie de nesimtit barbatul asta... Doamne cat il indrageam eu atunci acum il urasc, si ce ai facut in continuare?

- Mam infipt in parul ei direct de iau cazut si extensile ei pe jos, iar  in Bogdan am aruncat cu poza  noastra de pe noptierea.

- Stai asa zice  ganditoare vrei sa zici ca femeia aia stia ca are o sotie si un copil impreuna?

- De  copil nu stiu  daca stie dar de mine da.

Asa  si au plecat amandoi lasandu-ma pe mine  plangand si tipand  la ei iar in clipa urmatoare dupa ce mam mai calmat mi-am  facut bagaju mi-am luat copilul  si am venit la tine si acum sa vedem cand vi cu mine daca poti sa  cautam o casa ca  tu cunosti  orasul si  restu am spus zambind nostalgic.

- Bineinteles ca te  voi ajuta, doar pentru ce sunt facute surorile?

- Ca sa se ajute una pe alta a spus ea imbratisandu-ma foarte strans.

Visele se implinescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum