In poza este Vlad :P
Astept pareri,impresi :-@ :* :) sper sa nu fiu pliktisitoare :(
Aa si am facut mai lung cap asta dupa cum am promis :D
Byeee :*
........................................................................................................................................
Capitolul 6
- Alina tezeste-te avem treaba azi!
Deschid ochii incet privind inca in ceata. Soarele imi bate in ochi puternic creandu-mi un disconfort. Mi-am mutat privirea inca incetiosata pe cesaul patrat de pe noptiera.
- Mama e 8 dimineata, mai lasa-ma sa dorm, am inceput sa ma lingusesc in seranta ca pleaca din camera si ca ma mai lasa sa dorm cateva ore bune. Speranta mi-a fost spulberata cand mama a insfacat pilota de pe mine vrand sa o arunce pe jos.
- Mama ce ai? vreau sa dorm, zic umpic poruncitor.
- Draga mea alti se trezesc de la 7 nu ca tine de la 8. Imi dau ochii peste cap si imi inclestez degetele in pilota luptandu-ma acum cu mama. Ea vreia sa traga pilota de pe mine in ideea de a ma trezi dar numai ca eu o tin strans si ma opun vointei ei.
- Alina trezeste-te acum copile, tu chiar nu intelegi cu frumosul?
- Bine am tipat nervoasa si ma pun turceste sprijinita de perna. Esti multumita? intreb ironica fortandu-ma sa deschid ochii.
- Nu zice mama raspicat si in secunda urmatoare imi ia pilota de pe pat si deschide usa larg de la balcon punand pilota pe barele balconului. Un val de vant rece si curat a umplut camera, pielea de pe maini transformandu-se in gaina.
- Acum da, zice fericita cu suvitele in ochii.
- Bine acum sa fi gata in 15 minute!
- Tu vorbesti serios?!
- Da, de ce nu as vorbi?
- Aha bine si unde mergem de e asa de important?
- Sa ne cautam o casa prin zona.
- Bine, am zis nervoasa. Pentru ce ii trebuie ei casa?
Uneori poate fi asa de insuportabila mai ales cu metoda ei de trezire. Am sarit din pat mergand spre geamantanu care se afla intr-un colt al camerei. Inca nu am avut timp sa imi pun toate hainele in sifonier desi mama a avut grija sa ma bata la cap ca sa le pun si eu foloseam scuza ”mai incolo” sau ”dupa ce ma uit la tv”
Dupa jumatate de ora.
- Alinaa tipa mama de jos grabeste-te copile ti-am zis sa cobori in 15 minute nu intr-o ora.
- Mama nu mai exagera a durat jumatate de ora, am spus coborand scarile repede.
Mama sta cu matusa langa usa si cu mainile in sold si bate nervoasa din piciorul drept si cu privirea atintita asupra mea. Ma amuza pozitia ei si expresia fetei si zambesc larg apropindu-ma de ele. Am luat geaca subtire bej de piele si urc in masina pe locul din spate. Masina a pornit rapid indreptandu-ne catre o agentie care ne va prezenta niste case bla bla bla plictisitor. Ziua asta va fi imposibil de plictisitoare, am spus in gand si cascand.
- Inca imi mai e somn ma apar eu matusei care a inceput sa pufneaca la auzul replicei mele si.bineinteles ca si-a dat ochii peste cap si a inceput sa vorbeasca cu mama iar eu imi pun castile de la telefon in urechi si imi sprijin capu de geamul racoros.
Orasul in care sta matusa nu e chiar asa de mare si de atractiv in comparatie cu orasul in care am crescut inca de mica. Pe trotoar se plimba doua fete cam de varsta mea cred iar in geaca unei fete era un capusor maro mititel de catel. Am intors capu pentru a ma uita inapoi la acele doua fete care mi-au trezit unele amintiri mai vechi, cand eram cu Bianca si o plimbam pe Zoly cand era pui, eram asa de fericite si credeam ca totu e asa de roz si de pufos...dar adevaru e altu!