la un suc cu scantei

289 5 4
                                    

 In poza  e Roxana :d  se vedea cam aiurea ca  e prea mare poza cred :-? in fine :-j

Com, vot, spuneti-va  si voi parerea :-w 

byee. Astept parerile voastre, critici :-L

........................................................................................................

Capitolul 8

P.O.V.

 Vlad

- Deci pana la urma vi maine?

- Nu stiu, nu cred, zice fastacita Alina.

Ridic din sprincene uitandu-ma  in ochii ei, doar uitandu-ma o vad cum isi muta privirea din loc  rusinata. Imi place sa rusinez fetele, sa le vad cum imi cauta atentia, cum intorc privirea atunci cand trec pe strada si susotesc intre ele. Sper ca ea sa nu fie una  din  ultimile exemple.

- Deci, mai incerc eu inca o data. Cum ramane?

- Nu cred.

Ii zambesc stramb si sorb din cafea. Fata asta e imposibila tocmai am  invitat-o la o pretecere la care toate fetele rafnesc si inca am invitat-o eu... De ce  se este asa de  rece ca pana la urma va veni, de asta sunt sigur! Dar daca  tot si tot nu vrea mai exista inca o cale...

Nu imi place sa ma rog de cineva dar nici sa renunt usor. Eu sunt genul de persoana care vrea sa  aiba ce vrea cand vrea!

- Nu te lasa mama ta  sa mergi, zic razand discret. Sau...?

Vad cum irisul ei caprui cum  imi analizeaza ochii, buzele, conturu fetei si coborand in jos pana la jumatatea pieptului, apoi urcand cu privirea la tigarea din mana mea care avea sa se  stinga. Ii   urmaresc subtil si cu atentie  fiiecare gest  pe care-l  face. Obraji ei prind culoare rosiatica dupa ce s-a uitat  cateva secunde. Acum  se uita atenta inauntrul paharului cu suc rusinata. O suvita lunga de par si umpic  ondulata ia iesit din bentita pe cara o poarta cu o mica fundita turcoaz. Aceasta o indeparteaza rapid si spune:

- Nu te cunosc si nu cunosc pe nimeni care vor fi la petrecere.

- Iti fac cunostinta cu ei, si pe mine ma cunosti, zic zambind scolareste.

- Te cunosc dar...prea putin. Se scuza ea uitandu-se in continuare in pahar sau pe langa pahar.

-  Asta-i buna! incep sa rad zgomotos si sa  mai trag un fum din tigare. Am expirat  fumul  din plamani intr-o parte ca domnisoara nu fumeaza si am zis sa fiu un domn ca poate o deranjeaza fumul, ah... nefumatorii astia. Dupa inca cateva secunde analizand paharul zice usor ofensata:

- Nu vin la petrecere, nu mai insista.

- Mie nu imi place sa renunt!

- Mai sunt si momente in care trebuie sa renunti. 

Ce sa zic bla bla bla acum face si pe inteligenta. Dar tot va veni cu mine, zambesc malefic si mai sorb din cafea.

- Inca na venit momentul ala, spun mandru si plin de mine.

- Bine cum vrei tu, dar eu doar ti-am  dat un sfat.

- Mersi pentru sfat.

Am hotarat sa nu ne mai contrazicem ca niciunu nu va  castiga nimic din asta si decid sa deschid un subiect. Sa vedem...relatii? prea plictisitor, sex? nici chiar asa din prima. Dar nu mai apuc sa ma gandesc la un suiect de discutat pentru ca  am fost intrerupti de Roxana. 

   Ohh nu zic alarmat in gand. Nu  Roxana, te rog nu ea!

- Vlad, astia sunt parintii tai? Se uita cu scarba in directia Alinei. Un nod mi se pune in gat si pentru un scurt moment panica ma  cuprinde. Alina  se uita neintelegand situatia  cand la ea cand la mine si invers. Dupa inca  cateva priviri  urate din partea Roxanei aceasta se piti in  scaun  cu sucu in mana.

Visele se implinescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum