directi diferite

283 6 4
                                    

In poza este Zoly...

Com, vot, sau ce  vreti  voi :D bye.

........................................................................................

Capitolul 4

P.O.V 

Lidia

Camera era cu susul in jos. In mijlocul  camerei stau geamantanele  pline ochi cu  haine. In urma cu cateva ore am scapat mai repede de la serviciu si cand am ajuns acasa l-am gasit pe Bogdan in camera noastra cu o femeie. Dupa o cearta si o paruiala intre mine si respectiva Bogdan a plecat de acasa impreuna cu patachina aia. Am decis sa  las in urma toti ani de casnicie avuti impreuna si sa plec  din aceasta casa sa fiu departe de el si de amintirile avute impreuna. Stau pe marginea patului si strang cearceaful albastru in pumni iar  lacrimile imi curg incet de pe fata  . Ma simt  tradata, epuizata, fara  sa stiu  incotro sa ne indreptam. Ma  ridic din pat inaintand pana in bucatarie  sa imi iau o cana cu apa. Iau  o cana  din  dulapul de sus observand cum mana imi tremura incet. Beau aproape jumatate de cana dintr-o  inghititura potolindu-mi arsura din gat.Simt  ochii cum mi se unfla si privirea mi se intetoseaza treptat datorita oboseli si stresului. Cauza  stari mele  Bogdan...

- Mama am venit! rasuna vocea de entuziasm a Alinei.

  Cum sa ii spun ca nu o sa mai fim o familie ?cum  o sa am curaju sa o privesc in ochi ?

Cand eu din todeauna am stiut cum e sa nai un tata. Cand alti copi  veneau cu parinti de mana si eu  veneam cu mama care avea mereu ochii tristi din cauza  mortii tatalui meu pe care nu l-am cunoscut niciodata.

- Alina  am soptit  incet stergandu-mi lacrimile cu un servetel de pe masa. Am  tusit de 2 ori relund   propozitia  mergem la matusa Elena. Ochii Alinei  sclipeau de  fericire  stiam ca o iubeste pe matusa ei . Elena si cu mine am  sustinut-o si indrumat-o in patinaj inca  de cand era  un copil.

- Cand plecam? 

- Intr-o ora sa iti pui toate  hainele in  bagaje si lucrurile lu Zoly. Ochi Alinei se ingusta si ma privea  pe sub gene.

- Alina incep eu cu vocea  blanda matusa nu se simte   prea bine si  nea chemat   pe noi sa stam cu ea pana se va  face  bine. Am inceput sa zambesc si o mangai pe  spate  incet.

- Bine mama, o sa ma grabesc. Tata    si-a   facut bagaju ?

- Tata nu  vine, are un contract de 6  luni si pleaca in Germania.

- Aaa, poi si cand pleca in Germania?curiozitatea Alinei se reflecta in ochii ei.

- Acum sa dus  la firma si dupa   sa isi ia biletu de avion.

- Bine  hai ca ma duc  sa imi   fac  bagaju acum .

- Ok pui.

Am spus atatea minciuni incat imi vine sa ma duc acum la ea si sa imi cer iertare  pentru toate minciunile spuse. Dar cred ca e mai bine asa  deocamdata.

Am luat  telefonul si o caut prin agenda pe Elena sa o anunt de vizita noastra  prelungita.

- Lidia ce faci ?

- Bine intr-un fel, sora poti  sa ma primesti  la tine pentru cateva saptamani pana imi  cumpar o casa in orasul tau?

- Bineinteles, dar cum de vati hotarat sa  va  mutati?

- Bogdan  am facut o  pauza de cateva secunde pentru ami trage  sufletul si ma inselat.

- Vai, nu pot sa cred. Haide ia-o pe Alina si veniti la mine.

-  Multumesc

- Off  haide  veniti repede  ca  va fac o placinta cu branza de  va lingeti si degetele.

- Abea astept!

-  Drum bun!

- Multumim pa,pa.

Inchid telefonul cu un oftat puternic si merg in camera mea pentru a mai pune cateva lucruri marunte in valize.

P.O.V 

Alina

 Dupa ce am golit  aproximativ dulapu  de haine am inceput sa  sa imi pun   bijuteriile si cosmeticile in gentute mai mici  pe care le ingramadesc intr-un geamantan mare de incap si eu si unu mai micut. Intr-o pungulita ii pun si jucariile  lu Zoly impreuna cu  lesa si zgarda.

 Iau o portocala din cosul de fructe care sta pe masuta din camera mea si incep sa desfac.  Mirosul portocalei a inceput sa imi invaluie placut narile  nasul cu mirosul ei specific. Imi rotesc privirea prin camera care acum e  pustie fara hainele mele aruncate pe pat si pe scaunul de la birou. O  usoara zgarietura se aude  de dupa usa  si un incet scheunat  care era desigur a lu Zoly. Deschid usa  incet si capu lu Zoly se vede de  dupa usa. A aruncat  mingia ei roza la picioare si da  fericita din coada.

- Ai  chef de  joaca fetito?

-Ham, ham spuse Zoly raspicat.

. Imi iau  mingia de la picioare si am coborat scarile cu ea in urma mea latrand fericita. Cand am dechis usa un vant primavaratic imi zboara parul castaniu in toate directile. Strang mingia in mana dreapta cu putere si  o arunc in fundu gradini, la scurt timp Zoly s-a facut  nevazuta si  aducand-o dupa cateva  secunde dand din coada ei aurie. Dupa ce am repetat ” exercitiul” pana am obosit am urcat  in camera mea lasand-o pe Zoly in gradina  impreuna cu prietena ei  Linda care este  cainele  vecinului. Linda  este o catea  neagra si plina de energie, ca rasa pot spune ca e corcitura...da suna cam aiurea dar este ceva intre un maidanez si un akita.  Cominatia este cam ciudata dar...

Am cotrobait prin geamantan pentru niste haine de drum lejere. Imi trag repede pe mine treiningul  gri cu roz pal de la adidas. Imi prind parul intr-o coada  sus  si putin unflata in fata, punandu-mi  o pereche de cercei mici  roz in urechi. Am apucat  geamantanele de maner si am inceput sa ma  ”lupt” cu ele coborand scarile. le  rezem   langa ale mamei scapandu-mi un cascat pe gura.

- Ai terminat?

- Da mama, abea astept sa o vad pe matusa.

- Si eu   draga mea, haide ajutama sa urc geamantanele in masina!

- Ok...dar tata nu trebuia sa vina sa isi ia  la revedere  de la noi?

Mamaa a luat  unu din geamantanele mele in  mana ducandu-l  spre masina.

- Mama, raspunde-mi la intrebare am  ridicat tonul pentru a ma auzi.

- Ma sunat si a zis ca e retinut  la firma cu niste probleme.

- Probleme am zis ironica si mi-am dat ochi peste cap.

Dupa  cateva minute mama a pornit  motorul lasand casa in urma si privind inainte.

Visele se implinescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum