Greseli mai vechi

274 4 5
                                    

 Capitolul 10

Ma uit la ea cu scarba cum ii intra pe sub piele, cum il atinge ”accidental”. Cu zambetul seducator pe buze, jucandu-se  cu  parul si il invarte pe deget. Soarbe din  cockteil elegant fluturandu-si genele false lungi de 2 m. 

 Poate ca sunt invidioasa pe ea ca filtreaza cu Vlad sub ochi mei, iar  eu stau aici privind-o cum isi pune in valoare tot ce are.

 Nu imi vine sa cred ca am acceptat sa vin la  petrecerea asta ca sa il vad pe el cum il sorb fetele din priviri si  uitandu-se urat la mine si parca  le venea sa ma ia la  bataie. Dar totus daca ma uit mai atent el nu le  da importanta, dar cei drept nici nu le refuza. Ma simt asa dezamagita de el si totodata de mine ca mi-am facut sperante, aluzi si tot tacamul de ce tine de aceaste cuvinte. 

Dar cine ar putea sa-i reziste unei tipe inalte,  cu parul brunet lung si drept,  cu ochi verzi si care  arata ca-l vrea?! Frumusetea  mea paleste pe langa a ei, si...

- Ce faci pe canapea de ce nu danseszi? Ma intrerupe Catalin gazda petrecerii pe care l-am cunoscut in urma cu cateva ore.

- Am dansat, acum 5 minute m-am asezat pe canapea ca sa imi trag sufletul, zic mintind  inca cu privirea pe ei 2. Catalin imi zambeste urmarindu-mi privirea.

- Te uiti la ei 2 nu ?

- Cee?! Eu nuu.. Nici nu i-am observat zic rusinata mascand cu indiferenta.

- Daca  tu zici...

- Da tu, cum de nu dansezi?

- Am baut umpic si am cam ametit, zice sincer.

Am suras si m-am afundat mai tare in canapeaua de piele.

- Esti de treaba,  tu nu esti ca ele, zice aratand cu degetu spre tipa bruneta si spre altele genul ei.

- Mda eu nu sunt ca ele...  Asa frumoasa si cu atatia admiratori sau cu masini scumpe parcate in fata casei., zic in gand suspinand. Catalin ma vazut cum examinam specimenul frumos de bruneta si zice:

- Nu ma referam la frumusete. Eu ma refeream la caracter, adica  tu nu ai caracterul fetelor genului ei  murdar si viclean.

- Mda.

- Fetele de genul ei sunt pentru 1-2 zile poate si o saptamana, pe cand genul tau face o pauza si zice rusinat toata viata.

Zambetul imi apare pe buze.

- Mersi!

- Si tu esti mult  mai frumoasa ca ea.

- Mersi, zic inca o data rusinata evitandu-i privirea.

- Alina dansezi, zice aparand Vlad cu o tigare in mana venind spre mine in pasi lejeri. Ma uit la el trista si zic:

- Nu!

- De ce ?! Intreaba surprins.

- Pentru ca... zic eu gandindu-ma la un raspuns. 

Vlad  se incrunta si asteapta, si inca asteapta un raspns din partea mea.

- Pentru ca danseaza cu mine melodia urmatoare, zice  Catalin salvandu-ma. Ma uit in ochii lui caprui si  mimez un multumesc. 

Imi zambeste.

- Bine atunci  poate  urmatoarea melodie?

- Poate soptesc eu indreptandu-ma cu Catalin spre multime, dupa ce a inceput urmatoarea melodie.

 Am aruncat o scurta privire uitandu-ma la el zambind brunetei care se afla in poala lui si dandui sa traga un fum din tigare. Bruneta a intors chipul  de la Vlad si se uita la mine  ranjind,  dandu-si senzual parul intr-o parte. Ma uit urat la ea si  imi intorc capul inainte spre Catalin.

Visele se implinescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum