נקודת מבט הארי:
״הארי? הארי איפה אתה לעזאזל?״ שמעתי צעקות תוך כדי שאני מפשיט את הבחור בשירותים.
״מי זה לעזאזל?״ שאלתי תוך כדי שאני מצמיד את הבחור לקיר
״הארי זה ליאם, אני מצטער לקלקל את החגיגה אבל מרביצים ללואי השותף שלך בכינסה לבר.״
״מה??״ צעקתי ויצאתי מהתא תוך כדי שאני סוגר את כפתור הגינס שלי.
״ראיתי קטטה בכניסה לבר ורציתי לבדוק מה קורה כשראיתי בחור אחד וליאם אמר שהכיר אותו״ פתאום בחור אחד שעמד ליד ליאם התחיל לדבר.
״אתה זאין?״ שאלתי בלחץ.
״כן״ הוא ענה ובלי לחשוב פעמיים רצתי לכניסת הבר כשאני משאיר את הבחור עירום בשירותים ואת זאין וליאם מאחריי.״היי בחור״ אמרתי כשהגעתי לאמצע הקשטה וראיתי את לואי שוכב על הרצפה, מקופל, נאנק מכאבים וכולם מסביבו בועטים בו וצוחקים.
״מי אתה חרא קטן״ כולם הסתובבו אליי ועזבו את לואי
״תשחררו את חבר שלי בני זונות״ אמרתי וקפצתי את אגרופיי, הרגשתי שהדם שלי עולה למוח.
״הוו, חברים הבחור אמר שנשחרר אותו אז בואו נשחרר אותו״ אדם עם שרירים וקעקועים אמר ובשנייה כולם התפקעו מצחוק.
לא יכלתי לסבול את העובדה שמישהו עושה ממני בדיחה ומרביץ לחבר שלי זה הרתיח אותו וגרם לי לקפוץ את אגרופיי חזק יותר עד שיכלתי להרגיש את הציפורניים שלי נכנסות בעור שלי.
״אני מניח שדיבורים לא עובדים כאן״ אמרתי ונתתי לבחור מולי אגרוף לאף, הוא נפל אחורה ובשנייה שכולם התרכזו בו לקחתי את לואי על היידים וברחתי עם ליאם וזאין שהיו מאחוריי.״כנס לאוטו״ שמעתי את ליאם אומר, לא הייתי בטוח אם הוא דיבר אל זאין או אליי אבל לא היה לי זמן להמשיך לתהות.
״הכל יהיה בסדר לואי, אני מבטיח לך״ אמרתי תוך כדי שאני מלטף את ראשו.
״ה-הארי״ הוא לחש והסתכל עליי
״שקט לואי אל תבזבז אנרגיה, אנחנו כבר מגיעים, תעצום עיינים.״״לואי טומלינסון?״ האחות בבית החולים אמרה ובשנייה אני, ליאם וזאין קמהו ממקומנו וניגשנו אליה
״אני מצטערת אבל רק אחד רשאי להכנס״ היא אמרה ולכולנו היה ברור שאני נכנס
״לכו הביתה באמת, תודה על העזרה ליאמו אני מעריך את זה״ אמרתי וחיבקתי את ליאם.
״תעדכן אותנו״ הוא אמר ושניהם התרחקו.
״טוב אז הוא קצת מטושטש מהתרופות, יש סיכוי שהוא יאמר הרבה שטויות כשהוא יתעורר.
יש לו המון מכות יבשות אבל הוא לא שבר שום עצם, היה דימום פנימי בבטן אבל תיקנו אותו כך שתוך יום יומיים הוא כבר יהיה בן אדם חדש״
היא אמרה אבל כל מה שהתרכזתי בו זה שלואי חי.״הנה הוא, אני אשאיר אתכם פה לבד״ היא אמרה וסגרה את הדלת.
לראות אותו מחובר לכל המכונות האלה, עם כל החוטים האלה זה היה מבעית.
״היי סבאלה״ אמרתי והתיישבתי לידו.
״אתה לא שומע אותי אבל זה מפחיד, אתה מחובר לכל המכונות האלה אחרי שכמעט מתת.
יש לך מזל שלא מתת, אני לא בנוי לעוד אובדן״
״הארי?״ שמעתי אותו אומר ופוקח את עייניו.
״לואי מה, אתה שמעת מה אמרתי?״ שאלתי בלחץ מוריד את היד שלי מהמצח שלו.
״מה הייתי אמור לשמוע?״ הוא שאל ושפשף את עייניו.
״כלום כלום״ אמרתי והתאפקתי לא לשאול אותו כלום על איך הוא הגיע לשם ולמה.
״הארי שתדע לך שאתה אידיוט״ הוא אמר וצחקק
״תודה תודה״ אמרתי והנהנתי בראשי.
״באמת כאילו הלכתי להביא את המטען שלי וגאד כולם היו ככ חתיכים ולוהטים, אני לא מצהיר כלום, אני נמשך לכל הבא ליד אבל באמת אני אומר ל-״ הוא לשוט לא הפסיק לדבר אבל הייתי חייב לעצור אותו לפני שזה ידרדר למקומות שהוא לא רוצה להדרדר אליהם.
״לואי לואי זה מספיק, אל תגיד משהו שתתחרט עליו, פשוט תנוח״ אמרתי כששמעתי דפיקה בדלת.
YOU ARE READING
השותף שלי
Romanceאוף אני חייב שהכל יהיה מסודר, הוא מגיע תכף ו.. ״פה זה לואי או משהו?״ פתאום שמעתי קול גברי וצרוד אומר ״כן אבל אתה יודע יש דבר כזה לדפוק״ אמרתי תוך כדי שאני מסתובב ווואו הוא נראה נחמד ״כן מה שתגיד, ליאם זה פה״ פתאום ראיתי עוד בחור, שרירי עם מבט כועס...