פרק 8

270 23 13
                                    

נקודת מבט לואי:
״לואי, לואי קום״ שמעתי את הארי קורא לי מהצד
אבל לא רציתי לפתוח את העיינים, לא היה לי כוח.
״לואי הבית נראה מזעזע ואנחנו מרוחים על הרצפה קום כבר״ הוא אמר ונשמע יותר עצבני.
״טוב טוב אני ער. מה השעה בכלל״ שאלתי תוך כדי שאני קם ונדהם למראה הבית.
״מה זה?״ שאלתי כשאני קם ורואה בקבוק וודקה ומלא זבל על הרצפה.
״לואי, תרגע השעה עשר בבוקר ולמה אתה לא זוכר כלום? בכלל לא שתית״ הוא אמר והתחיל לאסוף את הדברים מהרצפה.
״אני, אני לא יודע למה אני לא זוכר כלום״ אמרתי והתחלתי לאסוף את החטיפים מהרצפה גם.
״רגע רגע, עכשיו עשר בבוקר?״ אמרתי והסתכלתי על הארי.
״כן לואי עכשיו עשר בבוקר״ הוא אמר וסירב להסתכל עליי, המשיך לאסוף את השקיות.
״מה?? אבל העבודה שלי שיט שיט״ אמרתי ובאתי לצאת החוצה כשהרגשתי סחרחורת מטורפת.
״לואי לואי תחזור, אתה לא יכול לצאת עכשיו תגיד שאתה לא תבוא״ הארי אמר ומשך אותי חזרה לסלון.
״הארי מה קרה אתמול ולמה אני מרגיש מ.. מ...״ באתי להשלים את המשפט והקאתי על הרצפה.
״פאקינג דוחה לואי״ הארי אמר וזז מהאזור.
״טוב משהו בהחלט עובר עליך, אני אנקה כאן״ הוא אמר והרים אותי בלי אזהרה מוקדמת.
״וואו ממש פרינסס לולו״ אמרתי והתחלתי לצחוק וראיתי שהוא מנסה להחניק חיוך.
״אתה מצחיק כשאתה חולה״ הוא אמר ושם אותי במיטה.
״אני מצחיק כל הזמן״ אמרתי והתכסתי.
״תשכב לנוח, אני אתקשר לבוס שלך״ הוא אמר ויצא מהחדר.

נקודת מבט הארי:

לקחתי את הטלפון של לואי וחייגתי למשרד.
״לואי איפה אתה? מה קורה לך? אתה מבין שאני אאבד את העבודה שלי כרופאה בגללך״ קול מוכר, קצת מפחיד יצא מהטלפון, קול של בחורה.
״זה השותף שלו, לואי חולה הוא לא יגיע לעבודה היום וכנראה שגם לא מחר״ אמרתי מנסה להשמע סמכותית.
״אה אני מצטערת, אני אלינור המזכירה הזמנית ת-״
הבנתי מאיפה הקול הזה מוכר לי, ניתקתי מהר.
זאת אלינור, נכון יש המון אלינוריות בעולם אבל אני יכול להיות מאוד בטוח שזאת היא, אפילו מהטלפון אפשר להריח את הבושם שלה.

״הארי תרגע״ אמרתי לעצמי תוך כדי שאני קם מהספה ומתחיל לנקות את הבית.
הבית היה באלגן אחד גדול, אני שתיתי קצת ונלחמנו עם הביסלי בכל הבית.

״היי הארי?״ שמעתי את קולו של לואי והסתובבתי אליו
״היי לואי תחזור למיטה״ אמרתי והתקרבתי אליו קצת.
״הארי אני חושב שאני עומד ל-״ הוא אמר ונפל לידיי.
״שיט שיט״ אמרתי ותפסתי אותו ביידי כמו נסיכה.
״הארי מה קורה גבר״ ליאם ענה ישר כשהתקשרתי.
״ליאם בוא מהר זה לואי הוא התעלף״ אמרתי כשאני רועד.
״רד למטה אני מגיע״ ליאם אמר וניתק את הטלפון.
״קדימה הנסיכה לולו, לא למות עכשיו, חשבתי שעברנו את השלב הזה״ לחשתי לו תוך כדי שאנחנו יורדים למטה.

״מה קרה לו״ ליאם אמר איך שנכנסנו לאוטו, השכבתי את לואי מעליי וליטפתי אותו.
״אני לא יודע אתמול היה הכל בסדר וצחקנו והיום הוא קם עם בחילות ואז התעלף״ אמרתי תוך כדי שאני צופה במד המהירות של ליאם עוד שנייה נשבר.
״אוקיי הגענו כנס קדימה״ ליאם אמר לי בזמן שיצאנו מהאוטו, הרמתי את לואי והתקדמנו בריצה לבית החולים.

״רופא, הוא התעלף״ התחלתי לצעוק בבית החולים כשראיתי כמה אנשים במדי בית חולים מתקרבים אלינו והפלתי את לואי לידיהם.
״הוא עשה תאונה לפני יומיים והתעלף היום בבוקר״ שמעתי את ליאם אומר להם.
״לחדר טראומה עכשיו״ ״החייאה״ שמעתי קולות מעורפלים מסביבי בזמן שראיתי ששמים את לואי באלונקה.
לא יכלתי יותר, נכנסתי להתקף.
״ליאם, אני בהתקף קח אותי מכאן״ אמרתי חו והוא תפס בידי ולקח אותי לחדר שהיה ריק.
״תנשום הארי, תנשום, הוא בסדר״ ליאם אמר ולחץ לי את היד.
״תודה ליאם, תודה״ אמרתי תוך כדי שאני מנסה לנשום.
לא היה לי התקף כזה כבר המון זמן.
״ליאם אני אשאר כאן, לך לבדוק מה עם לואי בבקשה״ אמרתי לו והוא הנהנן בהסכמה.
הוצאתי סיגריה מהכיס והדלקתי אותה.
שאפתי את העשן והרגשתי את הניקוטין זורם בדמי, את העשן ממלא לי את הריאות ואת הגוף שלי פשוט נרגע.
״הארי הוא התעור-״ ליאם נכנס לחדר והיה מופתע לראות אותי ככה.
״אתה מעשן שוב?״ הוא שאל בתדהמה.
״רק כשאני בלחץ אבל אני שולט בזה.״ אמרתי מנסה לשכנע אותו, אולי גם קצת את עצמי.
״זה מה שאמרת גם פעם קודמת... בכל מקרה לואי התעורר, נפתחו לו התפרים בבטן שולחים אותו לניתוח״
הוא אמר וחייך.
״טוב בוא נלך לחכות״ אמרתי וכיביתי את הסיגריה.

הלכנו ללובי לחכות כשראינו את אמא של לואי ואחותו נכנסות.
״הייי הארי, מה קרה לו?״ גוהאנה שאלה והתיישבה לידי.
״הוא הרגיש לא טוב בבוקר, שלחתי אותו לנוח אבל הוא התעלף לי ביידים, לא ידעתי מה לעשות וישר באנו לכאן.
לקחו אותו לניתוח, נפתחו לו התפרים״
אמרתי תוך כדי שאני מחבק את גוהאנה.
״אני לא מאמינה״ היא אמרה והחלה לבכות.
״גוהאנה הוא יהיה בסדר, אני מבטיח לך״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״איך את לוטי?״ שאלתי את לוטי שעמדה בצד ונתנה לרגל שלה לקפץ.
״אני אשקר אם אגיד שאני בסדר, אני רק רוצה שלולו יהיה בסדר״ היא אמרה ודנינו צחקנו קצת מהבדיחה המוטמנת במשפט.

״לואי טומלינסון?״ שאל הרופא וכולנו נעמדנו.
״חברים, שבו בבקשה״ הוא אמר בנימה קצת לחוצה.
״מה קרה לו? הוא בסדר?״ גוהאנה שאלה בשם כולנו.
״לואי הוא...״

היייי טוב אז הנה הפרק של היום,
תגלו מה קרה ללואי בפרק הבא..
אני אשתדל שמעכשיו כל הפרקים יעלו בשעה 17:00 אחרהצ
תגידו לי אם אהבתם את הפרק :)
בייי3>

השותף שליWhere stories live. Discover now