נקודת מבט לואי:פתחתי את עייני וראיתי שכבר בוקר בחוץ,
שמתי לב שאני לבד על הספה והארי לא איתי בכלל.
הסתובבתי לטלפון שלי וראיתי שהשעה שמונה בבוקר.
״שיט העבודה שלי״ אמרתי וקפצתי מהספה.
״לואי תרגע היום שלך מתחיל בעשר הבוס שלך שלח הודעה״ שמעתי את הארי צועק מכיוון המטבח ולא הבנתי מה הוא עושה שם.
״הארי?״ שאלתי וקמתי לכיוון המטבח.
״היי לולו״ הוא אמר וגיחך.
נכנסתי למטבח וראיתי אותו עומד ומכין משהו.
״הארי מה זה?״ שאלתי והסתכלתי לכיוון השולחן.
״אולי יש צדדים שאתה לא מכיר בי״ הוא אמר וחשף בפניי מגדל פנקיייקים ענק בשולחן עם שוקולד ומייפל.
״וואו הארי, אני בשוק״ אמרתי והתיישבתי בשולחן והוא מיד אחריי.
״אתה צריך לאכול לפני העבודה לואי״ הוא אמר וצפה בי אוכל.
״כן אבל למה אתה ער עכשיו״ שאלתי ושמתי רוטב מייפל מעל הפנקייקים.
״אז זהו, יש לי ראיון עבודה״ הוא אמר וחייך.
״יואו הארי אני לא מאמין, במה אתה הולך לעבוד״ שאלתי בהתלהבות.
״אני הולך להיות מכין פיצה״ הוא אמר ופתח את ידיו בהתלהבות.
״לא ציפיתי לזה אבל זו אחלה עבודה הארי, אני שמח בשבילך״ אמרתי ונגסתי באחד הפנקייקים.
״ווואו, מה זה הדבר הטעים הזה הארי״ אמרתי ולקחתי ישר עוד ביס.
״לואי, תרגע תנשום בין ביס לביס״ הוא אמר וצחקק.
״אני לא יכול, זה כלכך טעים, איך זה שלא זכרתי שזה כזה טעים״ אמרתי והארי הסתכל עליי עם פה פעור.
״מה זאת אומרת לא זכרתי" הוא אמר ולגם מהקפה השחור שלו.
״אתה יודע בגלל שאני קצת צ׳אבי אז כבר כמעט שנה שלא אכלתי מתוק חוץ משוקולד וגלידה עם ניילר״ אמרתי והוא הסתכל עליי בשוק.
״רגע אתה רוצה להגיד לי שפנקייקים, פיצה, גלידה, עוגת שוקולד, קצפת עם-״ הוא התחיל לספור את הכל הדבריפ המשמינים שיש בעולם ועצרתי אותו.
״כן הארי כמעט שנה שלא אכלתי שום דבר מזה״ אמרתי והוא פער את פיו בפעם החמישית להיום.
״וואו לואי אני חייב לקחת אותך לאכול את כל אלה״ הוא אמר וגנב לי פנקייק מהצלחת.
״אוקיי לא אכפת לי אבל אתה לא לוקח עוד פנקיייק״ אמרתי והצבעתי עליו עם הסכין.
״אם אתה אומר daddy" הוא אמר והרים את ידיו.
״הארי, איזה פה מלוכלך, אתה מקלקל אותי״ אמרתי ולקחתי עוד ביס מהפנקייק.
״טוב לואי תאכל ותתארגן, אני גם הולך להתארגן ונצא ביחד אני אוריד אותך בעבודה ובערב אני אבוא לאסוף אותך, יש לי הפתעה״ הוא אמר ונישק אותי ברכות.
״יש לך טעם של מייפל סבאלה״ הוא אמר והלך לחדרו.נקודת מבט הארי:
הלכתי להתלבש וחשבתי על זה שלואי לא אכל מתוק למשך המון זמן, יש לו בעיות אם איך שהוא נראה?
כאילו הוא נראה ממש טוב, אני לא מבין אותו..
שמתי סקיני גינס שחור וחולצה שחורה חלקה עם קונברס שחורות ויצאתי למטבח.
״לואי אתה מוכן?״ שאלתי וראיתי אותו יוצא מהחדר שלו.
״היי אני מוכן״ הוא אמר והסתכלתי עליו.
״אתה נראה טוב״ אמרתי ומשכתי אותו אליו לנשיקה מלאת תשוקה.
״הארי צריך לצאת״ הוא אמר ונשק עוד נשיקה אחת רכב לשפתיי.
מה שהבחור הזה יכול לעשות לי לפעמים..
״בוא״ הוא אמר ומשך אותי לכיוון הדלת.״ביי לואי, יום טוב״ אמרתי ונשקתי רכות לשפתיו האדמדמות.
״ביי הארולד, אוהב אותך״ הוא אמר ויצא מהאוטו.היה לי משעמם בנסיעה אבל היא עברה די מהר עד שהגעתי לפיצרייה.
״היי פה זה פיצה הוט? הגעתי לראיון עבודה״ אמרתי ויצאה אליי מישהי מבוגרת.
״היי כנס למשרד הזה, מי שבפנים תקבל אותך לראיון, בהצלחה בחורציק״ הגברת אמרה והודיתי לה.
״שלום פה זה הראיון?״ שאלתי ודפקתי על הדלת.
״בטח, כנס״ שמעתי קול של ילדה צעירה.
״היי אני הארי״ אמרתי וסגרתי מאחוריי את הדלת, ראיתי את הילדה, היא נראת ממש נחמד והיא מחייכת מדהים.
״היי הארי סטיילס?!?!״ היא אמרה והשתעלה בצורה מוזרה.
״סליחה, לא ידעתי שהשם שלי כזה נורא״ אמרתי וגיחחתי.
״כן לא, פשוט נתקע לי משהו בגרון״ היא אמרה והתיישבנו.
״בכל מקרה אני ג׳מ... ג׳ני קוראים לי ג׳ני״ היא אמרה וחייכה.
״אז ככה, כעיקרון התקבלת על תנאי כי אין לנו עובדים.. גש ללני שיראה לך את המטבח הארי״ היא אמרה והסתכלה עליי בפליאה.
״היי אין בעיה, אפשר רק לדעת אם את מזהה אותי, את פשוט ממש מוכרת״ אמרתי והסתכלתי לה בעיינים, עיינים שהיו מוכרות לי, עיינים של בית.
״לא אני לא מזהה אותך, אולי אכלת פה פעם, בכל מקרה רק שאלה אחת, איך המצב בבית״ היא שאלה בהסתקרנות.
״את האמת שאני גר עם שותף, שהוא גם הבן זוג שלי אבל איך זה משנה״ שאלתי והיא חייכה מאוזן לאוזן.
״בן זוג?? וואו, כמה פספסתי״ היא אמרה והשפילה מבט.
״אני מצטער, מה יש לך?״ שאלתי בגסות.
״לא אתה פשוט ממש דומה למישהו שהכרתי, בכל מקרה לך ללני״ היא אמרה ויצאתי מהמשרד.היוששש, סורי שלא העלתי המון זמןן אני מקווה שתהנו מהפרק.
אז למה לואי לא אכל מתוק הרבה זמן?
ומי זאת האישה המוכרת מהעבודה החדשה של הארי?
YOU ARE READING
השותף שלי
Romanceאוף אני חייב שהכל יהיה מסודר, הוא מגיע תכף ו.. ״פה זה לואי או משהו?״ פתאום שמעתי קול גברי וצרוד אומר ״כן אבל אתה יודע יש דבר כזה לדפוק״ אמרתי תוך כדי שאני מסתובב ווואו הוא נראה נחמד ״כן מה שתגיד, ליאם זה פה״ פתאום ראיתי עוד בחור, שרירי עם מבט כועס...