"ကျစ်...... ဒင်းကြောင့်......ဘာမဟုတ်တဲ့ မလောက်လေး မလောက်စား ကောင် ကြောင့်...... ငါရဲ့ နှစ်ရှည် စီမံကိန်းကြီး ပျက်စီးသွားပြီ....ငါ အနှစ်နှစ် အလလ ကြိုးစားခဲ့ရတာ အခုလို လွယ်လွယ်ပျက်စီးသွားဖို့မှ မဟုတ်တာ...... ..... အားးးးး !!!!...... ဒင်းကို ငါသတ်ရမယ်......".မိန်ရှုရင် ဆိုတဲ့ သူမက ကျန်းအိမ်တော်အစေခံရဲ့သမီးတစ်ယောက်.........
သူမရဲ့ရည်မှန်းချက် က ကျန်းသူဌေးကို အသုံးချပြီး လင်ကျန်းဖုန်းနဲ့ နီးစပ်ဖို့........ ပြီးတော့ ချမ်းသာဖို့.........
ပထမဆုံး ခြေလှမ်းအနေနဲ့ သူမက ကျန်းသူဌေးကို ချဥ်းကပ် မြူစွယ်ခဲ့တယ်။ ....... ပြီးတော့ ငယ်ငယ်ကတည်းက အစေခံရဲ့ သမီးမို့လို့ အမြဲတမ်းနှိမ်ပြီး နှိပ်ဆက်ခဲ့တဲ့ ကျန်းကတော်ကို ဒုက္ခရောက်အောင် ကျန်းသူဌေး ကို ဂုန်းချောခဲ့တယ်။....... သူမမာယာမှာ မွှန်နေတဲ့ ကျန်းသူဌေးက သူမ စကားကို အတည်ယူပြီး ကျန်းကတော်ကို မြေအောက်ခန်းထဲမှာ အကျဉ်းချ နှိပ်ဆက်ထားခဲ့တယ်။......ဒုတိယခြေလှမ်းကတော့ ........ တရုတ်နိုင်ငံမှာ အချမ်းသာဆုံးအိမ်တော်၃ခုထဲက တစ်ခုဖြစ်တဲ့ လင် အိမ်တော်ရဲ့ မိသားစုဝင်ဖြစ်အောင် လုပ်ပြီး များစွာသော ချမ်းသာသုခတွေကို ခံစားဖို့၊........
ကျန်းသူဌေး အကူအညီနဲ့ လင်ကုမ္ပဏီမှာ အလုပ်ဝင်ခွင့်ရအောင်လုပ်တယ်။.......... တခြားစပွန်ဆာ သူဌေးတွေနဲ့လည်း အလိုကျ နေပေးခဲ့တယ်။........ နောက်ပိုင်း တော့ လင်ကုမ္ပဏီမှာ အလုပ်ရသွားပြီး သူမရဲ့အဓိက ရည်ရွယ်ချက်ဖြစ်တဲ့ လင်ကျန်းဖုန်းကို မြူစွယ်ဖို့ကြိုးစားတော့တယ်။......... သူမရဲ့ အလှတရားနဲ့ ဖြူစင်ရိုးသားမှုကို အသုံးချပြီး မြူစွယ်တာတောင် သူ့ကို တစ်ချက် မှ လှည့်မကြည့်တဲ့ လင်ကျန်းဖုန်းကြောင့် အကြီးအကျယ်အခက်တွေ့လာတယ်။....... အလုပ် ကိစ္စကလွဲရင် အရောတဝင်မဆက်ဆံတဲ့ လင်ကျန်းဖုန်း က ရှောင် CEO ကို တော့အမြဲတမ်း ဂရုစိုက်ဆက်ဆံလေတော့....... မိန်ရှုရင်ရဲ့မြှားဦးဟာ ရှောင်ရှုမင် ဘက်စီသို့........
ထိုအချိန်မှာ ရှောင်ကျန့် ပေါ်လာပြီး ရှောင်CEO ကိုချည်းကပ်လို့မရခဲ့တဲ့အပြင် လင်ကျန်းဖုန်းရဲ့ အထင်ကြီးမှုကို ရယူဖို့ project ကိစ္စကို အကွက်ရွှေ့ပြီး ကြာပန်းဖြူဝင်လုပ်ကာ........ လင်ကျန်းဖုန်းရဲ့ အထင်ကြီးမှုကိုယူမယ့်သူမရဲ့အစီစဥ်ကလည်း လုံးဝပျက်စီးသွားပြီး...... သူမခိုးထားတဲ့ project ကိစ္စတွေလဲ ပေါ်မလိုဖြစ်နေပြီ...........
ဘယ်ကမှန်းမသိရဲ့ သက်သေအချက်အလက်တွေက သူမကို ဟိုးအောက်ထိရောက်အောင်ထိုးချမယ့် လက်နက်တွေပင်။
ESTÁS LEYENDO
လူယုတ်မာ SYSTEM (Evil System)👿
FanficSystem: :hostက ယုတ်မာလိုက်တာ၊ လူယုတ်မာ host ÷_÷ Host : :မင်းတို့ SYSTEM ယုတ်မာလို့ ငါလဲ လိုက်ယုတ်မာ ရတာလေ၊ လူယုတ်မာ SYSTEM :)) - - -This's my first system fic. - - - - So I apologize if something went wrong. 🙏💙 #Viridian Thoon ♡ System: :hostက ယုတ...