Görmemezlikten geldim ama bu sefer durdu.arabadan indi ama hiç yüzüne bile bakmadım hiç bakmadan hızlanmaya başladım ama bir andan seslendi.
-nazlı!
Arkamı döndüm ve kim olsa inanırsınız,yine o gıcık savaştı bana bir andan rahtlama geldi.savaşa baktım sonra yoluma devam etmek için önüme geri döndüm ama bu sefer kolumdan tuttu.
-bırak kolumu.
-bişey yapmıcam ya sadece okula gittiğini anladım ve birlikte okula gidelimmi diyecektim.
-sağol istemiyorum yürümek daha iyi tekrardan teşekkür ederim.
-hadi ama ya lütfen rica ediyorum.
-Yok teşekkür ederim.
-lütfen,hadi.
-şey tamam geliyorum.
-ha şöyle yaa ben senin iyiliğin için diyorum yorulma diye.
-tamam,gidelim.
Arabaya bindim ve sürmeye başladı.yine soruya başladı.
-sen hep bu yolda mı geçiyorsun?
-okula gitmek için ilk defa burdan geçiyorum normalde hiç geçmedim.
-hiç korkuyomusun burdan geçerken evine çok uzak ve bu yollar çok tehlikeli.
-şu ana kadar hiç bişeyle karşılaşmadım bence dahada karşılaşmam.
-yani öylede sen yine dikkat et bir anda karşına bıçaklı biri çıkarsa olabildiğince koş.
-nasıl yani sen hiç karşılaştı mı?
-çok,yani bıçaklandığımda oldu.
Karnını açtı ve yarasını gösterdi ben ilk önce baktım sonra utanarak kafamı çevirdim.
-utanma ya utanılacak bişey yok sadece karnımı gösterdim soyunmadım.
-tamam ya kapat konuyu,neredeyiz ya hala gelmedikmi?
-geldik.
Okula geldik ve arabadan inmeden önce teşekkür edip arabadan indim.oda indi ve herkes bize bakıyordu bir anda savaş dediki;
-ne bakıyorsunuz bişey mi oldu ?
-ne diyorsun ya boşver baksınlar.
-ben anladım neden baktıklarını.
-nasıl ya neden bakıyorlar?
-bizi sevgili sanıyorlar.
- ne nasıl ya saçmalık biz alakası bile yok.
-neden bizim sevgili olmamız yasakmı?
-evet yasak biz birdaha konuşmasak iyi olur.
Dedim ve lavaboya gidip kapıyı kilitledim,utanmıştım ve kendi kendime konuşmaya başladım.çıkmak için kapının kolunu tutum ve açmaya çalıştım ama açılmadı bağırmaya başladım.
-imdaaat yardım edin kilitli kaldım burdaa yardım edin offf neyse oturalım bakalım.
Aradan yarım saat geçer ve ayak sesleri gelir bir anda bağırmaya başladım
-yardım edin lütfen lütfen kilitli kaldım burda kapı açılmıyor lütfen.
-tamam hanım efendi hemen sizi kurtaracağız.
Ses bana tanıdık geliyor sanki daha önce bu sesi duymuştum.
-kimsin sen?savaş yoksa senmisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Macerası[DEVAM EDİYOR]
ParanormalHerkesin yaşadığı gibi Lisede yeni bir hayat anlatılıyor heyecanlı olaylar,duygusal olaylar,sevgi dolu anlar,panik dolu anlar yaşanacak ve güzel bir hikaye olucak ilk nefretle sonra sevgiyle yanaşılacak Yayımlandığı tarih:3 Ekim 2021