8.bölüm

30 8 3
                                    

Savaş bana çok tatlı bakıyordu dayanamayacağımı biliyordum kafamı çevirdim bana yaklaştı.

-seni çok özledim be sensiz yaşayamam be meleğim hadi gel uyuyalım.

-bende seni özledim bende sensiz yaşayamam,sen ne kadar korktum biliyormusun?o kadar korktumki bidaha seni görmicem sendım.

-biliyorum sevgilim hadi yatalım.

-tamam

Savaş beni kucağına aldı;

-gerek yoktu yürürdüm.

-olsun .

beni kendi yatak odasına götürdü yatağa yatırdı sonrada gitmeye kalktı ama ben elinden tuttum.

-savaş gitme.

-nazlım biryere gittiğim yok üstünü deyiştirmen lazım.

-gerek yok.

-gerek var.

Savaş gitti ve beyaz bir gömlek getirdi benim elime verdi uzundu gömlek dizlerimin üstünde beni banyoya kadar taşıdı ve bıraktı hala karşımda duruyordu.

-ee hadi çıkta giyiniyim.

-ha tamam çıktım giyindiğinde seslen seni alıcam.

-tamam.

Tabikide seslenmicektım üstümdeki kazağı soydum zaten altında kısa şort vardı gömleği giydim ve kapıyı açtım savaş beni gördü yanıma geldi.

-sana dedimki seslen.

-ya savaş ben yürüye biliyorum.

-bende biliyorum ama seni taşımak istiyorum,aa bidakika sen açsın sana yemek yapıyım ben.

-savaş aç deyilim.

-ne demek aç deyilim bir gündür bişey yemiyorsun

-Yok aç deyilim.

-nazlı hadi ama kırma beni.

-tamam ama fazla yemem.

-tamam ben gidiyom o zaman.

-bende gelicem.

-olmaz sen uzan.

-eğer gelmeme izin vermesen yemek yemicem.

-off neyse tamam.

Tam kalkıcaktım savaş beni kolları arasına aldı ve aşağı indirdi ses çıkartmadım ne kadarda ısrar etsemde indirmiyeceğini biliyorum onun yüzünden ses çıkartmadım mutfağa indik ve beni dezgahın üzerine bıraktı bende şöyle dedim.

-savaş.

-bitanem.

-bana şey verirmisin?

-ney verebilir miyim?

-rafta çikolata var verirmisin?

-hayır.

-ama neden.

-daha kahvaltı yapmadın.

-lütfeen lütfeeen.

-olmaaaz.

-sen vermezsen ben alırım.

Dedim ve aşağı indim tam gidecektim ki beni tekrar kaldırdı ve dezgahın üstüne koydu.

-otur ve kahvaltının olmasını bekle.

-yaaa savaş lütfeeen.

-hayır.

Lise Macerası[DEVAM EDİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin