9.bölüm

25 7 0
                                    

Savaşın ağzından

O kadar güzel uyuyorduki onu ölene kadar izleyebilirdim,nazlı gözlerini kırpıştırıp durduğu için bende uyku numarası yapmaya karar verdim ve gözlerimi kapattım,nazlı beni izlemeye başladı ve konuşmaya başladı.

-keşke hep böyle kalabilsek seni çok seviyorum be adam seni hakedicek ne yaptımki ben?

Gözlerimi açamdan konuştum.

-asıl ben seni hak edicek ne yaptım güzelim.

-s-sen uyanıkmıydın?

-evet.

-ne zamandan beri.

-en başından beri.

Nazlı gözlerimin içine bakamıyordu utanmıştı o yanakları yine kıpkırmızı olmuştu.tam kalkıyorduki kolundan tuttum ve kendime çektim daha öncekinden daha yakındık nefesini hisediyorum ve şöyle dedim.

-birazdaha uyuyalım.

-olmaz kahvaltı hazılıcam.

-yaa tamam birazdan kalkıp birlikte yaparız,lütfen birazdaha uyuyalım.

-olmaaz hadi kalk.

-kalkmıcam.

-peki.

Nazlı ayağa kalktı tekradan kendime çektim ve dudağına bir öpücük konudurdum,nalzı gülüyordu.

-hadi birazdaha uyuyalım.

-off savaş hadi.

-hayır sende uyu.

-savaaş hadi kalk.

-olmaz.

-savaş o zaman beni bırak gidiyim kahvaltı hazırlıyım.

-tamam ya git ben biraz uyuyacam.

-tamam.

Nazlıyı bıraktım kalktı ve gitti bende uykuya daldım.

Nazlının ağzından.

Kahvaltıyı hazırlamak için aşağı indim salatalık,domates,yumurta,peynir ve sizeytin çıkarttım biraz kırep yaptım ve balda çıkarttım sofraya düzenli bir şekilde koydum ve savaşı uyandırmaya gittim,içeriye girdiğimde yatağa yayılmış öküz gibi uyuyordu saçları gözlerine deyiyiordu yavaş yavaş yaklaştım ve yatağın yanına tam geldim ve üstüne zıpladım savaş şöyle dedi.

-aaa ne oluyo laan!

Yatağa çıktım ve zıplamaya başadım.

-savaaaş kaaaallk hadiii.

-nazlı Allah aşkına birazdaha uyuyum lütfen.

-olmaaaaz kalk hadi kahvaltı hazııııır.

-kalkamam uykum var.

-savaaaaş kalk.

-kızım bağırma be.

-kalk kalk hadiiiii.

-offf.

Savaşın ağzından.

Nazlı başımda zıplıyordu bende kısa kalkış yaptım ve kolundan çektim onu altıma aldım nazlı şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu ve şöyle dedi.

-hadi kahvaltı yapıcaz hadii.

-tamam ama bir şartla.

-neymiş şartın savaş bey.

-beni öpüceksin.

-Tamam o zaman yanaktan.

-tamam.

Lise Macerası[DEVAM EDİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin