Aradan Üç ay geçti zaman su gibi akıyordu, biriken borçlar vardı ,üstüne üstlük her şey yolunda gitmiyor, ev ucuza satılacaktı.Hiç bir şey planladığım gibi değildi, bunlarda beni derin düşüncelere sürüklüyodu,aklıma gelen tek çare borç almaktı yine onun kapısına dayanmıştım;
Yavaş yavaş merdivenleri çıkıyordum odada olduğundan haberim vardı onunla konuşmam gerekiyordu başka bir çarem yoktu...
Tık tık tık...
"Girrr"
"Rahatsız ediyorum ama benim için önemli bir konu var acil olmasa gelmezdim açıkçası borç paraya ihtiyacım var "
Oktay gülmeye başladı anlam veremediğim bir şey komik olan neydi cidden çok gıcıktı.
" Banka falan mı sandın beni "
Sinirlenmistim elimi istemsizce kaldırdım;
" Banka borç verseydi burda ne işim olurdu Oktay Bey benim yüklü miktarda paraya ihtiyacım var evim hacizli ve yakında satılacak Bende çalışarak size bu parayı öderim"
Oktay düşünceye girmişti sırıtarak bana bakıyordu kesin bir tilkilik düşünmüştü;
"Peki kabul ediyorum ama bir şartım var eğer kabul edersen bana para ödemeyeceksin"
Şaşkın bir şekilde gözlerimi açtım, dalga mı geçiyordu tamam zengindi ama miktarı bilmiyordu hiç sormadan bana teklifte bulundu, hayretle onu dinliyordum...
" Evlen benimle!"
İçimden oha yuh daha neler demistim ciddimiydi yoksa dalga falan mı geçiyordu donakaldim nasıl yani nişanlısı ne olacaktı..." Nasıl yani siz nişanlıydınız peki o kıza nolacak?"
"Soru sorma sadece kabul et aramızda kalacak ve sözleşme imzalayacaksın verdiğim paraya karşılık olarak"
Kafam çok karışmıştı neden böyle bir şey yapıyordu bana karşı soguktu benimle neden evlensin ki hayla anlam veremiyordum şaşkın şaşkın bakıyordum kafama sallayarak kabul ediyorum demiştim.
Kızın bakışları her şeyi anlatıyordu, bana ihtiyacı vardı, parama , param için benimle evlenmeyi kabul etmişti, ve hiç şaşırmamıştım bir kez daha kadınların yüzünü görmüştüm neyse ki Defneden intikamı mı alacaktım düğün günü onun yerine Eylülle evlenecektim.
"Peki o halde Eylül artık bu ikimizin sırrı kimse bilmeyecek eğer birisi dahi bunu duyarsa seni kovarım!"
Adam resmen beni kullanıyordu, ve benim başka çarem yoktu, tamam hoşlanıyordum hoşuma da gitmişti evlenme fikri keşke gerçek olsaydı birazcık yumuşak ama buz adam işte napsın öküz herif umarım bu durumdan en az yaralı çıkan ben olurum...
" Tamam kimseye bir şey söylemiycem"
Kapıyı açtım, yavaş adımlarla çıktım düşünerek söylendim.
" Hah oldu hizmetçi olduğum evde bu adamla evlenecektim,buz gibi ve çok katı, umurumda değil. Evimi ve üstümde olan borçlarım bitince bu öküzden ayrılabilirim, hoşlanıyorsakta bir gururumuz var!"
Pembenin yanına gittim , hiç bir şey diyemiyorum tek şansım buydu mutfaktan kahvemi aldim ve acı bir kahve içtim kafamın ayık olması gerekiyordu , Max hastalanmıştı onu tedavi ettirmem gerekiyordu, tek yardım almam gereken Cristan vardı bu olan bitenleri en yakın arkadaşı dostu yaparken ona hiç bir şey diyememistim bana ilgi duyduğunu bildiğim halde...