Kaçamak

8 0 0
                                    

Güzel gecenin ardından her şey düşündüğüm gibi olmasada, bana hiç dokunmamıştı.Özel bir anımız olması her zaman hayalimizdi.Bunun için güzel bir balayı düşünüyordu, gidecegimiz yeri çok merak etmiştim. Artık güzel şeylerden bahsetmek istiyordum. Hayatımızın merkezi sadece bu evden ibaret olmamalıydı.

Artık bu evde hizmetçi değildim, hayatımın en saçma düğünüydü ve bunu böyle yaşamayı kimse hakketmemişti. Bende buna dahildim. Kim ister ki böyle bir oyunun içinde olup saçmasapan bir düğünü.
Evin psikolojisi çok bozuktu, Hacer Teyze bu olanları çok şaşkınlıkla kabul etmek zorunda kalmıştı, açıkçası Cristian ve diğer aile üyelerinin tepkileriyle uğraşmak bile istemiyordum. Bu olaylardan sonra sorunsuz bir hayatımın olması çok zordu.Neyse ki bu evde sürem azalıyor...

Sabah çok sakin uyanamamıştık. Defne ve Oktayın ailesi bu durumu hazmedemiyordu. Birden bağırışmalara tanık oldum. Çok yüksek sesle bir kadın bir erkek sesi, bu Oktaydı diğerini tanımıyordum. Yavaşça aşağı iniyordum sesler daha yoğun geliyordu, konuşan kadın orta yaşların üstünde bir madam edasıyla aseletinden ödün vermeyen bir hitapla ders veriyordu.Sanki, biri öğretmen diğeri öğrenci gibi bir duruş sergiliyordu.

Dahada yakınlarındayďım biraz gergin ve korkuyordum. Kadının bakışları üstümdeydi, beni gözleriyle sert bir şekilde yukardan aşağı süzüyordu.

" Ah bu kadın çok basit.!"

"Anne yeter!."

Kadın yakınıma dahada yaklaşmıştı.

"Sen kim olduğunu sanıyorsun.!"

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Korku içimi sarmıştı. Zor olacaktı, her şey bu kadar korkutucu gelmemişti.

"Seni uyarıyorum Oğlum bu işe derhal son ver!"

Konuşmaya devam ediyordu...

"Ben zengin avcısı kadınları çok gördüm.!"

Bu konuşmalar benim sinirimi bozmaya başlamıştı ki odaya bir kişi daha dahil oldu bu Defneydi.

" Bu hizmetçi parçası seni nasıl kandırdı?"

Oktay kendisini tutamayarak öfkeli bir şekilde;

"Yeter.! Kimseyi görmek istemiyorum. Çıkın bu evden!"

Annesi çılgına dönmüştü;

" Şimdi bu kadın yüzünden Anneni evden mi kovuyorsun.?"

Defne ortalığı kızıştırmaya başlamıştı;

"Bu kadının, Cristianla ilişkisi var bizzat gördüm."

Gerçekten sinirimi iyice bozmuştu. Yanına yaklaşarak saçını elime almıştım, kulağına eğilerek seslendim;

"Bak Kaşar! seninle Cristianı duydum daha fazla ileri gitme istersen ,yoksa Oktayın elinden seni alamam.!"

Kızın bakışları değişmişti, arkasına bakmadan kapıyı vurup çıkmıştı. Annesi duydukları karşısında bana daha da bilenmiş gibiydi, o da sinirle bir şekilde kapıyı vurup gitmişti. Oktayın bakışları bana karşı değişmişti, ne olduğunu bile merak etmiyormuş gibi davraniyordu.

"Bu Kaltak yalan söylüyor.!"

Sesi hiç çıkmıyordu bana karşı donuk bir şekilde;

"Geçmiş, geçmişte kaldı bundan sonrası önemli benim için."

Şaşkın bir şekilde bakıyordum. ;

" Böyle bir şey yok.!"

Sessiz bir şekilde merdivenleri çıkıyordu. Bende arkasından yetişmek için koşarken, bileğimi burkup ters düşmüştüm.

   Vazgeçemediğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin