Evlenmek

20 0 0
                                    

     Bugün hava çok güzel ,dışarı çıkmak için Pembenin yanına gittim.Onsuz bir yere gidemiyorum , biricik arkadaşım her zaman beni kollar, gizli saklı şeyler bana göre değil, ama bu sırrı daha fazla saklayamazdım. Etrafa bakınıyordum ki Pembeyi yakaladım yanına doğru ilerlerken bir şeyler yiyordu nu kız çok yemeyi severdi arkadan yavasça sarıldım.

  "Nerdesin heryerde seni arıyordum ne zaman görsem yemek yiyorsun."

Pembe gözleri ile konuşurmuş gibi yemek yediğini gösteriyordu.

  " Sana söylemem gereken çok önemli bir şey var."

Pembe hemen yediğini yutarak bana doğru;

  "Neymiş çabuk söyle!"

  Meraklı gözlerle bana heyecanlı bir şekilde bakarken, nereden başlıcam bilmiyordum. Aklıma en önemli noktaları anlatmakla başlamak oldu.Öncelikli borçlar ve Oktay ile olan anlaşmamdı ve bundan etkilenebilecek birisi daha vardı, Cristian ona bu olanları söylemezdim.

   Şok geçirmisti bana bakıyordu ağzı açık kaldı iki kere dürtmemle kendine geldi haklıydı gerçekten bende böyle olmuştum.

" İnanmıyorum biz şimdi çalıştığımız yerde seni evlendiriyormuyuz!" 

" Hayır! Bu gercek bir evlilik değil!"

Pembe olayları tam anlamıyla anlamamıştı. Bir kaç kez daha anlatmamla her şeyi kavradı.Gerçekten çok karışıktı, benimle evlenmek isteyen bir adam nişanlıydı ve sevdiğini sandığım kıza karşı çok intikam duyguları beklemiş olmalı ki benimle evlenerek acısını hem ailesinden hem kızdan çıkaracaktı. Böyle bir durumda asla olmak istemiyordum, kendimi resmen paraya adamış bir kız olarak göstermiştim bu gururumu çok kırmıştı, böyle ömür boyu bu evde hizmetçi olamazdım. Kasabanın kötü adamları içinde burda hayat bana baya dar geliyordu.

Pembe tekrar bana yaklaştı ve ;

" O zaman anlaşmayı yapıp parayı alır almaz burdan tüyeriz.!"

" Ne dediğinin farkında mısın!"

  Ben şok olmuştum gözlerim yuvalarından fırladı Pembe benimle burdan kaçma fikri yapıyordu. Kaçarsak Oktayı dolandırmış olurmuydum ki ...

Pembe bana kızgın bir şekilde döndü;

" Buraya senin için geldim. Gerekirse seni kaçırır giderim bu kadar basit.!"

  Aman Allahım bu kızı resmen delirttim.Pembenin en kötü olayı bir şeyi kafaya koyduysa elbet yapardı. Ben ne yapacağım şimdi hiç bilmiyordum ama onay vermezsem zorla yapardı ve kafamı sallayarak şimdi bundan sonraki planlarını düşünüyordum.Kalbim sıkışıyordu bu kadar aksiyon dolu bir hayat bana fazla gelmişti.Ahh ne yapacağım ömür boyu birilerinden kaçamazdım ki sonuçta Oktay da diğer adamlar kadar karanlıktı...

Pembenin yanından kafam karışık bir şekilde ayrıldım. Köpeğimin yanına gittim ailemden kalan mirastı o bana, onun rahatlığını ve güvenliğini de düşünerek belki doğrusu budur diye kendimi yatıştırdım sonucta Oktay kuralları olan bir adamdı ve şimdi olay nereye gideceğimizdi gidecek bir yerimiz yoktu ama paramız olacaktı.

  Evde bugün çoğu kişi yoktu köpeğimi uzun zamandır dışarı çıkaramıyordum, onunda sağlığını düşünerek biraz yürüyüşe çıktık. Pembeyide yanıma alarak geziyorduk uzun zamandır bu kadar güzel havayı burada görmemistim. Banada can dostumada iyi geleceğini düşündüm. Pembe hayla kaçarak gitme planına beni alıştırmaya çalışıyordu. Çeşitli planlar yaparak beni ikna etme eylemindeydi. Başıma gelen bu maceralara hep onun sayesinde atılmıştım, bana sürekli yol gösteren biricik arkadaşım.

   Vazgeçemediğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin