Η ώρα ήταν δύο και ακόμα δεν είχα κοιμηθεί...Στρυφογυριζα στο κρεβατι και όπως τα περισσότερα βραδιά σκεφτόμουν τον Φίλιππο,τον βλέπω σπάνια, τυχαία σε μερικές καφετέριες.... Βλέπετε είναι μερικά χρόνια μεγαλύτερος μου και τον έχω δει από κοντά δύο φορές, μια όταν αραβωνιαστηκε η αδερφή μου και μια όταν παντρεύτηκε, είναι φίλος του άντρα της,δεν μένει εδώ αλλά έχει σπίτι στην γειτονιά!
Πήρα το κινητό στα χέρια μου και χαζεψα λίγο, καλά ίσως χαζεψα πολύ...
Κατά της πέντε άκουσα πόρτα, θα ήρθε ο αδερφός μου σκέφτηκα και γύρισα από την άλλη γρήγορα κάνοντας ότι κοιμάμαι...
Όμως πρακτικά με πήρε ο ύπνος!
"ξυπνααααααα παιδί μου είναι τέσσερις, κοιμάσαι από χθες... "
Πετάχτηκα όρθια "τι μέρα είναι?"
"Σάββατο...ηρεμισε "
Χτύπησα τα χέρια μου πάνω στο πάπλωμα "γιατί με ξύπνησες ρε μαμά?"
"σε παίρνει τηλέφωνο ή Θία όλην την ώρα " έπιασα το κεφάλι μου "πωωωωωωω...την ξέχασα! "
Η μαμά μου έφυγε και έκλεισε την πόρτα, ήμουν σίγουρη ότι ο Κώστας κοιμάται ακόμα γιαυτό σηκώθηκα αθόρυβα, εστρωσα... πάνω κάτω το κρεβάτι μου και κατέβηκα κάτω
στην κουζίνα!
Οι γονείς μου είχαν χωρίσει από τα εφτά μου και καλύτερα, δεν θέλω να έχω σχέση με έναν άνθρωπο που είχε προβλήματα και έδερνε την μαμά μου, που γκρεμισε το σπίτι μας για να μην έχει τίποτα από εμάς και που μας πέταξε στο δρόμο!
Έχει πεθάνει για εμένα...
"μαμά...θα βγω αργότερα "
"που θα πας?δεν έχεις διάβασμα ?"
"λέω να πεταχτω στην Θία για λίγο! " "εντάξει αλλά δεν θα αργήσεις, θα μαγειρεψω... " σηκώθηκα από το σκαμπό και πηδισα πάνω από το πάγκο της κουζίνας και αγκάλιασα την μαμά μου πολύ σφυχτα "είσαι η καλύτερη..."
"αυτό συμαινει ότι θες χρήματα?"
"χα...οοοοοοχι... Δε.δεν θέλω..."
"πάρε!" μου ειπε και έβγαλε από την τσέπη της δέκα ευρώ "ευχαριστωωωωω!!"
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και ντυθηκα ζεστά, είχε ακόμα κάτι έξω.
Ισιωσα τα μαλλιά μου και βαφτηκα ελαφρώς... Έστειλα μνμ στην Θία,φόρεσα το μαύρο σκουφακι μου, το μαύρο μπουφάν μου και τα ακουστικά μου που περίεργος τα είχα πάρει άσπρα και βγήκα από το σπίτι...
Περπάτησα και περπάτησα μέχρι που επιτέλους έφτασα!!!
Πριν προλάβω να βάλω το χέρι μου στο κουδούνι η Θία μου άνοιξε...
"μπες μέσα!" με τράβηξε και με έβαλε να καθισω στον καναπέ "ηρεμισε...τι έγινε?" "ο αδερφός σου εχθές ήταν με ένα ΜΑ-ΝΑ-ΡΙ σε ένα κλαμπ..."
Άνοιξε το λαπτοπ της μπροστά μου και μου έδειξε την καινούργια φωτογραφία προφίλ του Κώστα!
"OMG... Αυτός είναι φίλος του αδερφού μου?" Έμεινα με ανοιχτό το στόμα
"ΝΑΙΑΙΙΑΙΑΙΑΑΙ!έχω παραγγείλει σουβλάκια, θα φάμε και θα μιλήσουμε γιαυτό... " "σουβλάκια... Ωραια! "
"θα πάω στο μπάνιο...αν χτυπήσει άνοιξε, παράγγειλα από το καινούργιο στην γωνία...!!!"
"ωραία ?" "δν ξέρω πρώτη φορά θα φάω..." πήγε στο μπάνιο και εγω περίμενα απλά να γυρίσει
Ντιννννννννννν ντοοοοοοοοοννννννν
"ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ!"
Σηκώθηκα και πήγα στην πόρτα, άνοιξα και κοίταξα κάτω για να βγάλω μερικά λεφτά από το τζιν μου... "Πόσο?"
Σήκωσα το βλέμμα μου και το ξανά κατέβασα γρήγορα "είναι...6,30 "
Το βλέμμα μου ξανά σηκώθηκε γρήγορα αφού κατάλαβα τι είχα δει πριν λίγα δευτερόλεπτα "ορίστε!" άπλωσα το χέρι μου για να του δώσω τα λεφτά, έπιασε τα λεφτά αγγιζοντας με "ευχαριστω "
Πήρα τα σουβλάκια και έκλεισα την πόρτα "τα έφερε?" με ρώτησε η Θία κουπωνωντας το παντελόνι της
"ν..ναι..." "αχα...ΦΕΡΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΡΕ! " "ν...ναι.." "Εχεις κάτι ?" "ν...ναι..." "αα...δεν είσαι καλά..."
"ν...ναι..." "έφαγα μια σαυρα για πρωινό! " "ν..ναι..." έκανε παλαμάκια μπροστά από τα μάτια μου και με ξυπνησε "τι?ΤΙ?" "Τι έπαθες ?"
"ο..ντελιβερας..." "Τι δεν σου έδωσε ρέστα?" "οχι...είναι... Ο...αυτός.. "
"ποιος ?" "ΤΟ ΜΑΝΑΡΙΙΙΙ"
"όταν λες μανάρι?" "οοο... "
"ΟΧΙ!Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ?"
"ΝΑΙ!" "OMG!τώρα ?" "δεν ξέρω αλλά είναι ΚΟΥΚΛΟΣ!!! "
"Σου αρέσει?" με ρώτησε "ν...ναι...καπως " "ΕΚΛΕΙΣΕ, θα σας τα φτιάξω..." "χαχαχ...ναι εντάξει, εγώ δεν αρεσω σε κανέναν... Πόσο μάλλον σε αυτόν που είναι τόσο...τοσο κούκλος! "
"εγώ θα σας τα φτιάξω...ΤΕΛΟΣ!"
"νταξ...μην εκνευριζεσε... Ότι πεις!"
Καθισαμε στον καναπέ και φάγαμε τα σουβλάκια...
"βάλε λίγη μουσική ρε! "
Η Θία έβαλε το Just the way you are του Bruno Mars
"μαλακια έβαλα... ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΙΣ! "
Η φωνή της ανέβηκε "οχι...οχι καλά είμαι, μην το βγάλεις!!! "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο δικός μου ντελιβερας
RomanceΗ Αγγελική είναι κολλημένη με τον Φίλιππο μέχρι που βλέπει τυχαία τον Γιώργο.... Είναι φίλος με τον αδερφό της αλλά και ο ντελιβερας στο καινούργιο σουβλατζιδικο κοντά στο σπίτι της φίλης της της Θιας !Έχει βρει ένα τρόπο να μιλά μυστικά μαζί του χω...