χερι χερι

6.7K 608 2
                                    

"που έχεις το μηχανάκι?" τον ρώτησα "σπίτι...θα πάω να αλλάξω και θα το πάρω για να πάω στην δουλειά...!" "αχα..." "διάβασες για σήμερα ?" με ρώτησε "εε..ν..ναι?όχι!" "και γιατί?" "να...ξέρεις σκεφτόμουν εσένα...!" παραδέχτηκα και χαμήλωσα το βλέμμα μου "αν πάρεις χάλια βαθμούς θα φταίω εγώ..." "θα φταις! " τον χτύπησα ελαφρά στον ώμο "θα σε διαβάσω εγώ για αύριο...!"
"αν είσαι μαζί μου δεν θα διαβάσω.. " του χαμογέλασα "Φτάσαμεεεε..."
Μου ειπε και μου έδειξε την είσοδο, η Θία ήταν ήδη εκεί...
"μπορεί να έρθω μετά στο διάλειμμα καμια βόλτα...!" μου ειπε "να έρθεις!" άφησε το χέρι μου και με φιλησε
"είσαι κάτι σαν ο δικός μου ντελιβερας!???" "χαχα..ναι οπότε θες πάρε με τηλέφωνο να σου φέρω! "
Έφυγε και πέρασα τον δρόμο "αυτός δεν είναι....?" η Θία είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα "ναι...ο Γιώργος! "
"και σε εφ... ?" "ναιπ! " "οπότε τα έχετε?" "ΝΑΙΑΙΑ!!"
Περπάτησαμε μέσα στο προαύλιο "δλδ όλα καλά τώρα?" "ΝΑΙΑΙΑ!" "όχ.." η Θίασταμάτησε να περπατάει και με κοίταξε
"τι?" "η...Βιβή...!" μου ειπε και μου έκανε νόημα να κοιτάξω πίσω μου, γύρισα το κεφάλι μου αργά και την είδα να κάθεται στην μάντρα του σχολείου μαζί με τις χαζοβιολες φίλες της... Γύρισα το.κάφροι μου και κοίταξα την Θία "αγνόησε την..." "δεν είναι εύκολα...έρχεται εδώ..."
Γύρισα και σταυρωσα τα χέρια μου
"Τι θες!?!" την ρώτησα, στάθηκε απέναντι μου μαζί με τις δύο χαζοβιολες "ώστε είσαι με τον Γιώργο.. " "ναι... Είμαι και?" "τίποτα απλά ήθελα να σου δώσω μια συμβουλή...." "χαχαχαχ ας γελάσω...δεν χρειάζομαι την συμβουλή σου...!" "εγώ θα σου την δώσω και καλύτερα να με ακούσεις... Ο Γιώργος δεν είναι για εσένα, δεν θέλει σχέση, θέλει απλά να κάνει σεξ μαζί σου και να σε παρατησει..."
"Ο Γιώργος μαγαπαει " "απλά πρόσεχε, την έπαθα, μην την πάθεις και εσύ.... Είσαι έξυπνη..!"
Η Βιβή χτύπησε τα δάχτυλα της και έφυγε μαζί με τις χαζοβιολες...
Παρόλο που δεν.την συμπαθώ αυτά που μου είπε μπήκαν καλά στο μυαλό μου και ριζωσαν... Εγώ που ξέρω ότι δεν περάσει καλά μαζί μου και θα με παρατήσει..."είσαι καλά?"
Η φωνή της Θίας μπήκε στο μυαλό μου "Ε...?" "σε ρωταω..είσαι καλά?"
"ν...ναι...ναι...μια χαρά! "
Κι όμως, δεν ημουν... Ότι ήθελε να πετύχει η Βιβή το πέτυχε!
Το κουδούνι χτύπησε και μαζευτήκαμε στις τάξεις μας, εγώ με την Θία τελευταίο θρανίο όπως πάντα... "ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΤΩ, ΒΓΑΛΤΕ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ! "
Η καθηγήτρια μας μπήκε μέσα με πολλά νεύρα και
μερικές άσπρες κόλλες...
Η Θία με σκουντηξε "διάβασες?" την.κοίταξα και την ξανά κοίταξα "πότε διάβασα?" "τσ... Δίκιο έχεις... Ούτε εγώ, τι θα γράψουμε ???"
"θα κάνουμε σκονακι, θα βγάλω το βιβλίο από κάτω και θα σου λεω..."
Της απάντησα προσπαθώντας να την ηρεμησω...

Ο δικός μου ντελιβεραςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora