*BEN BU KADINA ASIGIM*uyarı: mentions of sex. language.
Ellerini masanın üzerinde birleştirmiş, karanlık bir sorgu odasında oturuyordun. Birkaç gün veya haftadır aynı rutindi.
Günün her saatinde seni vahşice uyandırıyor, sorgu odasına sürüklüyor, bazen dövüyor, bazen de sadece soru sorarak işkence ediyorlardı ama hep aynı şekilde bitiyordu; senin tarafından mutlak sessizlik veya onları daha fazla kızdırmak için yaptığın alaycı yorumlarla.
Her iki günde bir, seni sorgulayan ajan değişirdi, şimdiye dek kimse seni kırmayı başaramamıştı, kimse ağzından alakasız bile olsa tek bir kelime çıkaramamıştı.
Ama bu sefer farklıydı. Bir kez daha yeni bir Shield ajanının seni sorgulamaya geldiğini görmeyi beklerken, sorgu odasına kızıl kadından başka kimsenin gelmediğini görünce şaşırdın.
Görünüşe göre ajanları sinirlendirmeyi başarmıştın ve senden bilgi almak için son çare olarak Natasha Romanoff'u çağırmışlardı.
Masanın önünde durmuş, gözlerinin içine bakarak seni korkutmaya çalışıyordu. Ama gerçek şuydu ki, bu tür durumlarda zaten çok kez bulunmuştun.
İkinizin birkaç dakikalık mutlak sessizliğinden sonra konuşmaya karar verdi. "Neden burada olduğunu biliyor musun?" dedi göz temasını hiç kesmeden ciddi bir ses tonuyla.
"Ah evet tabii ki. Birkaç aylığına tatil için rezervasyon yaptırdım ama burası bana gösterdikleri broşürdeki gibi değil. Orada ücretsiz masaj olacağı yazıyordu ama burada bedenime değen tek şey aldığım ağır darbeler. Güya rahat bir yatak olacaktı ama burada üzerinde dinlendiğim 'şeye' yatak demek abartı olur. Güzel manzaralar göreceğim söylenmişti ama odamda pencerem ya da gün ışığım yok... Müessesenize mutlaka bir şikayet bırakacağım. Bir süredir müdürle görüşmek istiyordum ama görünüşe bakılırsa kimse beni dinlemiyor." En iyi izleniminle söyledin. "Aslında manzaralar hakkında söylediklerine artık inanabilirim, seni gördükten sonra vaatlerinin en azından birini yerine getirdiklerini söyleyebilirim.." Ona bakarak baştan çıkarıcı bir şekilde gülümsedin.
Hiç şüphesiz yorumların onu hazırlıksız yakalamıştı ama Natasha hissettiklerini belli etmemek için elinden geleni yapıyordu. Yalnızca düz bir ifadeyle evraklarla dolu dosyayı incelemekteydi, tüm suçlarını ya da kanıtlayamadıkları için senin sandıkları suçlarını içeren dosyayı.
Nasıl gizleneceğini çok iyi biliyordun, adımlarını koruyordun ve boşuna değildi. Dünyanın en iyi bilgisayar korsanlarından biriydin.
"NASA'yı hackleme, birden fazla politikacının gasp edilmesi, kimlik hırsızlığı, banka hesaplarının hacklenmesi, gizli devlet veritabanlarının çalınması ve paylaşılması, nükleer veri ve kodların çalınması ve silinmesi... Ve şimdi buraya Shield'ı hacklemeyi ekliyorsun, Stark Endüstrilerinde yaptığın hırsızlığı. Bu konuda söyleyecek bir şeyin var mı?" Kızıl kadın ciddi ciddi sorduğunda gülümsüyordun.
"Bunu kimin yaptığını bilmiyorum ama bu kadar çok iş yaptığına göre oldukça nitelikli bir eleman olmalı." Sırtını rahat bir şekilde koltuğa yasladın. Natasha her hareketini analiz ederken henüz seni nasıl konuşturacaklarını bulamadığı için öfkeliydi. Veri tabanlarına girdiğini biliyorlardı ama onlardan çaldığını bilmiyorlardı ve aslına bakılırsa yapanın sen olduğuna dair somut bir kanıtları da yoktu. Bu yüzden seni nasıl kıracağını hala olarak bilemiyordu.
Natasha Romanoff ilk kez diğer ajanlar kadar kaybolmuştu.
Günler geçti ve seni sorgulamalarda görmeye devam etti, ne zaman senden bir itiraf almaya yaklaştığını düşünse, ağzından çıkan tek şey alaycı yorumlardı.
Bir gün odaya girdi ve onu görünce gülümsedin, "Bu kadar sık gelirsen benden hoşlandığını düşüneceğim." Güldün, ama o geldi ve yüzüne sert bir şekilde vurdu.
Herhangi bir bilgi alamamanın hüznü yüzünde göze çarpıyordu. Onun darbesi sadece gülümsemene neden oldu, diğer ajanların zaman zaman vücuduna bıraktığı darbelerden hiçbir farkı yoktu. Gülümsemenin sadece sana daha çok çarpmasına neden olduğunu görünce yüzünde hayal kırıklıklığının nasıl belirdiğini görebiliyordun.
"Bana acı çektirmeye çalıştığını biliyorum ama başardığın tek şey sana kancayı takmama yardım etmek, sinirlenince çok seksi görünüyorsunuz ajan." Burnun kanarken ve yanağındaki küçük kesik acıyla sızlarken gülümsedin. Darbeler bir süre daha devam etti ama ağzından konuyla ilgili hiçbir şey çıkaramadı.
Günler geçti ve Natasha gelmedi. Pes ettiğini ve yeni bir ajanın geleceğini düşündün. Bu yüzden tekrar sorgu kapısından girdiğini görünce şaşırdın, ama bu sefer yalnız değildi, yanında o vardı. Çok iyi tanıdığın amq yıllardır yüzünü görmediğin kadınla birlikteydi.
"Merhaba Witchy," Ona yıllar önce taktığın adı kullanarak fısıldadın. Wanda'nın seni gördüğündeki şaşkınlığı tarif edilemezdi. Natasha ne olduğunu anlamaya çalışırken kafası karışmış bir şekilde ikinize baktı.
"Seni özledim, seni görmek ve iyi olduğunu bilmek güzel." dedin odanın içine çöken sessizliği bozmak için, ama Wanda hiçbir şey söylemedi.
"Birbirinizi nereden tanıyorsunuz?" dedi Nat.
"Gençken arkadaştık, öyle değil mi Wanda?" Dediklerinden sonra Wanda sonunda konuştu,
"Aklını okumaya, bizden ne çaldığını anlamaya geldim." Dedi ciddi bir tavırla, gözlerinin içine bakmamaya çalışarak.
"En azından önce bana kahve ikram edebilirdin." İkisi de bir şey demedi bu yüzden gözlerini devirdin, "Pekala demek sessiz kalacaksın. Son karşılaşmamızda bu kadar ciddi değildin, ya da bu kadar sessiz... Çığlık atıyor ve daha fazlası için yalvarıyordun."
Wanda'nın kızardığını ve senin güldüğünü gördüğünde Natasha'nın şok olmuş yüzüne baktın. "Yeter," dedi Wanda. Kelepçeli ellerini tutarak önüne oturdu ve cilveli bir şekilde gülümsedin. Aklını okumaya çalışırken gözlerini kapadı, seni bırakana kadar birkaç dakika geçti.
Sandalyeden kızararak kalktı ve Natasha kolunu tuttu. "Aklından ne çıkarabildin?"
"Hiçbir şey, bir şekilde beni engelliyor ve görmeme izin verdiği tek şey... seviştiğimiz zamanlar." Dedi Cadı, nasıl gülümsediğini görerek yanıt verdi.
"Yarın tekrar deneyeceğiz," dedi Natasha.
"Anlamıyor musun? Ben izin vermedikçe hiçbir şey öğrenemeyecsiniz." Dedin.
Natasha dönüp sana baktı "O zaman hayatının geri kalanında burada yaşamaya alış," dedi seni korkutmaya çalışarak. Bu seni güldürdü,
"Beni daha fazla burada tutamazlar, bir şey yaptığımın kanıtı yok, mesele bu." Natasha sıkıntısını gizlemeye çalıştı
"Bizden hangi bilgileri aldığını söylersen, işbirliği yaparsan, serbest kalabilirsin. Ayrıca yüklü miktarda para senin olur."
"Böyle boş bir söze inanacak kadar aptal değilim. Ayrıca para istemiyorum, paradan daha güçlü ne var biliyor musun? Bilgi, ve bende ondan çok var. Bunlardan, sahip olduklarımdan birazını paylaşarak milyonlar elde edebilirim. Politikacıların kirli sırlarını açıklamamam için bana neler ödeyeceğini bilemezsin... Eğer her şeyi bilmek istiyorsan benimle yatmak zorundasın, benimle sevişmek zorundasın. Yapacağım tek teklif bu."
İkisinin gözlerini devirip odadan çıkışını izlerken gülümsedin, teklifini düşünmeye devam edeceklerini ve bir noktada geri geleceklerini biliyordun.