-Е, успешен да ни е първия работен ден.-въздъхнах и целунах Хари. Вървяхме хванти за ръце до Nissan GTR-а му и седнахме от пред,като аз карах. Карах към районното, където щеше да е първия ни рабоен ден. Екипът ни е от 10 човека,ако не броим секретарката:
Ходчман-детектив
Дейв-антрополог
Тина и Рийд-тайни агенти
Хари-психолог
Бриана-хакер
Бевърли-хирург
Мейбъли-ченгето,което ни помага
Ник-помощник детектив
Аз-криминалистКолко скромно,хъх? Влязохме в офиса,където седяха другите.
-Вие трябва да сте Хари и Каролин, нали?-попита Ник,след което подаде ръката си за здрависване-Николас Паркър, помощник детектив,но вие вече знаете.-дигна ръмене-Запознайте се с другите.Ходчман,но му викайте Хоч или Дан.-той вдигна ръката си-Дейв,Тина и Рийд,Бриана или Бри,Бевърли или Бли и Мейбъл, но предпочита Мел.-всички дигнаха ръцете си.-Така. Имаме случай за решаване. От около 10 години е,мистериозно убийство на сем. Робинсън.-Хари стисна ръката ми,а аз затегнах ченето си-Кари, съжаляваме много. Носиш ли ръкавиците?-брей тия хора всичко знаят.
-Ще се заема с отпечатациге..-казах и започнах. След 10 минути викнах Бри.-Хей, Бри. Намирам 2 ма мъже, Кейлъб Лонсън и Лий Хо. Нещо за тях?
-Сега ще проверя.-усмихна се мило и започна да търси в компютъра информация.-И двамата са на 39, живеят в Абу Даби и са лежели 17 години в затвора. Изледли са миналата година.
-Значи е време да ги вкараме на топло отново.-изсъска Мел-Кари,всички сме страдали от тях. Баба ми, беше женена за Лий, а след като се разделиха, тя беше убита.
-Моят чичо,беше кум на Кейлъб. Е,беше.-Ник сведе поглед
-Време е да сложим край на убийствата.-викна Тина-Заминаваме за Абу Даби. Утре!
>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<
Не е кой знае какво, но мнения?
Не е редактирана
Не гледайте корицата,нямаше какво друго да сложа ;д
YOU ARE READING
Broken Part 2: Unbroken
RastgeleСлед като с Хари заминахме, аз записах криминалистика,а Хари-психология. Решихме, че трябва да работим заедно в някое районо. Все още искам да намеря убиеца на нашите. И да,пазя уликите. След успешното ни завършване,постъпихме да търсим работа. Явно...