" geç şuraya"
Beni kolumdan tutup bir Odanın içine hapsetti.
Kafamda deli sorular,bunlar kim,benden ne istiyorlarda beni Evimden Köyümden Kardeşim ve Sözlümden kopardılar.
Gözlerimde yaş onlara yalvarıyordum ama nafile,pek umursamıyorlardı beni." Benden ne istiyorsunuz!?....bırakın Evime gideyim...bırakın yalvarırım!"
" kes sesini! ....bundan gayrı burada yaşayacak, biz ne dersek onu yapacaksın!"
" Ya neden neden .....kimsiniz ,benden ne -"
" sana kapa çeneni dedim,yakında öğrenirsin "
" yalvarıyorum bırakın,bakın ben Sözlüyüm"
" Artık söz möz yok! bundan gayrı Hayatında Aziz olacak ,işte o kadar......"
" ne Azizi....kim o....bakın yapmayın ,Günahıma girmeyin...."
" Kes artık !"
Yanağımdaki sızıyı hissettiğim an kendimi tekrar yerde buldum ve ağlayarak yanağıma götürdüm Elimi.
Ağzımda metalsi bir tat, dudağımın kanadığını fark ettim. Yüzümü tekrar Sultan denilen Kadına çevirdim ve çatık kaşlarımla ona bir süre baktıktan sonra Kapı kapandı ve ardındanda bir kilit sesi." Allahım sen aklıma mukayet ol...allahım sen yardım et allahım....allahım"
Kendimi bırakıp ağlamaya başladım,yerden güçlükle kalktım ve Yatağın başından tutunup oturdum. Çaresizce etrafa bakındım, bir yol iz bilmiyorum,burası neresi diye sürekli kendime soruyorum. Aklım Erva ve Selimde.
Ervalar
" Selim abi!"
" Erva ,neler oluyor Allah aşkına "
" abi ....abi ikizim...Neva"
" noldu !? ....Nevaya birşeymi oldu yoksa Erva söylesene delirtme beni söyle kızım"
" Nevayı apar topar götürdüler(ağlamaklı)...."
" kim ya kim "
" bi- bilmiyorum...kaçırdılar,zorla....birşey yapamadım ...yapamadım "
Erva kendini ağlamaktan alamıyor, ben bu söylediklerine inanmak istemedim,kim neden kaçırsın Nevayı,Ervayı önce bir sakinleştirip etrafıma çaresizce bakınmaya başladım. Gözlerim doldu ve dizlerimin bağı çözülmüştu adeta,dayanamayıp yere diz çöktüm ellerimi başıma götürdüm. Annem ve Ablam geldiler, olayı sorduklarında ne tür bir cevap vereceğimi bilemedim.Ervanın anlattığı gibi anlatmaya çalıştım bende. Bunun üzerine hepsi Şoke olmuşlardı, tıpkı benim gibi.
" Jandarmayı aradınmı?!"
" a...aradım..."
" tamam bak....bulcaz Nevayı...ben inanıyorum..."
" inşaAllah...inşaAllah....allahım sen yardım et "
" Tamam kızım...tamam yavrum bi sâkin olalım....bulcaz kardeşini "
" Of....offf..oooff....Ayten abla....birşey yapamadım ben abla ...kurtaramadım onu "
" senin suçun yok kuzum....tamam sâkin ol bi hadi gel ...gel bize gidiyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Yastık
RandomÇekirdek Aile derlerya, bizde öyleydik işte. Annem, Babam, Kardeşim mutlu mesut Köyümüzde yaşarken üzerimizde Karabulutlar dolaşır olmuştu,biz ta küçükken Anne ve Babamı katlettiler derken,geriye kalan bir tek Evimiz kaldı.Orada Babannem ve ikiz kar...