Serhat ile küçük atışmamızdan sonra ben kızların yanına geçtim ve eylenmeye devam ettik. Serhatın kıskanç ve öfkeli bakışı hâla üzerimdeyken ben ona aldırış etmeden Dans etmeye devam ettim.Yanımdaki Kızlarda aynı şekil, kimisi Masada kimisi Odada.Sonrasında Piste bazı Müşteriler çıktı ve bize eşlik ettiler. Bütün bu olanlardan o kadar bıkmıştımkı, aklımın bir ucunda Erva vardı. Aylardır Haber alamıyorum, benide arayamıyor, bende ne Telefon var ne başka birşey. Öte yandan düşünüyorum, beni bulmasın daha iyi, bu hâlde görmesini hiç istemem.
Serhat;
"Patron ?Müsaitmiydin?"
"ne var lan !?"
"abi konuşmamız gerek"
"iyi gel"
Kapıyı açıp içeriye girdiğimde Patronun yanında bir Kadın oturmaktaydı, şaşkın gözlerle baktım ama kim olduğunu sormak haddime değildi.
"ne oldu Serhat efendi ,hayırdır?!"
"abi Özel konuşsaydık"
ben böyle deyince Kadın ayaklandı ve Patronun yanağına bir öpücük kondurup oradan ayrıldı.
(Seçil/33 yaşında/Solistlik yapıyor/Patronun Sevgilisi/eski Pavyon Çalışanı)
"görüşürüz Hayatım,gelirim yine"
"tamam yavrum,dikkat et kendine "
Bu sayede Sevgilisi olduğunu anladım ve Kafamı yerden kaldırıp Kapıyı ardından kapattım ve konuya girmek istedim.
"ne var lan anlat çabuk hade"
"abi baştan konuşmuştuk, Neva başkasının koynuna girmeyecekti"
"lan! "
Bir hıcımla elini yumruk yaparak Masaya vurdu.
"lan sen ne sandın hı!? "
" ama abi "
"başlatma lan abinden! sen burayı Oyun Parkımı sandın?!"
"yok abi ondan değild-"
"kes Serhat!...burda Nevanın diğer kızlardan ne farkı var, tamam baştan öyle dedik ama gelen Müşteriyide geri çevirmekte neyin nesi lan"
Ben ellerimi bağlamış Patronun sözünün üstüne söz dahi söyleyemeden öylece dinlemekteydim onu. Zoruma gidiyordu ama Adamda haklıydı, sanki ne bekliyordum.
"abi tamam, sâkin ol bi "
" ozaman beni deli etme oğlum!...çık şimdi hade, bende çıkcam birazdan sizde Sercüyle halledin gerisini"
"Tamam Patron ,emredersin..iyi Geceler "
Kapıyı ardımdan kapatıp çıktım Odadan, Sinirden Duvara bir yumruk attım, elimin acısını hissetmiyordum bile.
Içeriye girdim ve kendimi Alkole verdim.
Içtikce Nevaya bakış atıyordum bir yandanda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Yastık
RandomÇekirdek Aile derlerya, bizde öyleydik işte. Annem, Babam, Kardeşim mutlu mesut Köyümüzde yaşarken üzerimizde Karabulutlar dolaşır olmuştu,biz ta küçükken Anne ve Babamı katlettiler derken,geriye kalan bir tek Evimiz kaldı.Orada Babannem ve ikiz kar...