"kız Neva ....bugün baya formundaydın ha "
" aynen aynen, herkesin gözü üzerindeydi MaşaAllah..kız sen bziide geçtin ha "
" şşşt! tamam! susun artık, temizleninde yatalım artık hade "
" ayh tamam abla ya sende ...."
Herkes yatmaya hazırlanmıştı fakat ben içtiklerimi kusmakla meşguldüm, herkesi uyandıracağım korkusuda bastırmıştı üzerime ki zaten çok sürmeden Fisun abla geldi yanıma bir panikle.
"Nevaaa...kuzum..iyimisin sen hayırdır"
" abla- midem...."
" e içme dedik o kadar be güzelim, senin bünyen kaldırmaz biliyon"
" offfhh.....midem ya "
" tamam..hadi kalk kalk...elini yüzünü yıkayalım bi....Kahve yapayım sana birde "
Zor bela Fisun abla beni oradan kaldırdı ve duşa soktu hemen, üzerimde iç çamaşırlarımla beni tıpkı Annemin beni eskiden yıkadığı gibi bir güzel pakladı, o sırada ağlamaya başlayınca, başımı okşamaya başladı.
"hadi bakalım gel gel....otur sen "
"abla ?noldu?"
"yok birşey selma...yat sen hadi "
" iyi tamam..."
Bir kaç dakika sonra Kahvemi yapıp koydu önüme ama bende iştah miştah kalmamıştı, suyu bile zor içiyordum.
" e hadi be kızım...iç şunu yat dinlen "
" abla midem almıyor valla"
" yok öyle yâma...hadi iç yoksa ben zorla içiririm"
" off...tamam tamam...sağol eline sağlık"
" afiyet olsun"
O sırada benimle Sohbet etmek istediğini anladım ve hemen içip koydum tezgaha.
" kaçma be kızım benden...anlat hadi dökül"
"neyi abla ?"
" ilk kez böyleydin bugün Neva ..neyin var kuzum anlat "
" abla valla birşey yok ne olacak .."
" eminmisin ?"
" e alış dediler bende alışıyorum,hatta alıştım bile bak....ne yapayım abla daha ?"
" hm....ne bileyim...var sanki sende birşeyler ama neyse ...iyi hadi yatalım sende dinlen "
" tamam o halde ....sağol abla senide uyandırdım böyle "
" saçmalama...hadi iyi geceler "
" iyi uykular "
Yatağıma geçtim ve sessizce gözlerimden süzülen yaşları dinledim. Yorganı çektim başıma kadar ve düşüncelere dalaraktan uykuyada dalmış oldum bu sırada.
"Hadi kalk kalk kalk!"
"noluyor ya ?"
"ne bileyim kızım"
" abla ?"
" bende bilmiyorum kızlar ,durun bakalım"
Bizim iş Gece olduğu için aslında doğru saatimizden bir Saat erken uyandırılmıştık. ,ürkerek yatağımızdan fırlayıp sıraya dizildik herzamanki gibi.
" Hayırdır Serhat...Patron ?"
Normalde Patron çok gelmezdi bizim buraya ama bu kez Serhat Patron ve yanında dün Gecedeki Adam vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Yastık
DiversosÇekirdek Aile derlerya, bizde öyleydik işte. Annem, Babam, Kardeşim mutlu mesut Köyümüzde yaşarken üzerimizde Karabulutlar dolaşır olmuştu,biz ta küçükken Anne ve Babamı katlettiler derken,geriye kalan bir tek Evimiz kaldı.Orada Babannem ve ikiz kar...