Gözlerimi araladığımda direktmen Yatağa baktım.
Aziz hala uyuyordu, dün nasıl sızmışki ayılamamış. Ayağa kalkıp gerneştim ve Banyoya doğru ilerledim.Niyetim Banyo yapmaktı, bedenim oldukca bitkin düşmüştü. Geceliğimi çıkardım ve iç çamaşırlarımla Duşa girdim.
Üzerime dökülen Sıcak Su ile kendime gelmeye başlamıştım.
Gözlerimi kapattım ve Suyun bedenime nasıl aktığını hissettim.
Banyoyu buhar almıştı, sıcak su da Duş almayı severim.Aziz
" bu ne ya off....başım çatlıyor "
Elimi başıma götürdüm ve yavaşca oturur pozisyona geçtim,yanımda Neva yoktu ,Banyodan ses geldiğini duyunca orada olduğunu tahmin ettim.
"Neva ?"
Duymadı, bu sefer ayağa kalktım ve oraya yönelndim,yürürkende Gömleğimi çıkardım.Sadece Pantolonumu bıraktım üzerimde, başımın ağrısı o denli şiddetliydi.
Ağır adımlarla Banyoya ulaştım ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra gözüm Mevaya takıldı. Üzerinde iç çamaşırlarıyla duş aldığını fark ettim,gözümü çevirmek istedim ama bir türlü gözümü alamadım ondan,hala kafamın iyi olup olmadığından şüphe duydum.
Benim geldiğimi duymadı galiba ki tepki vermedi." kendine gel Aziz....saçmaladın iyice "
iç sesimle boğuştuktan sonra arkamı döndüm tam gidiyordumki Nevanın çığlık atmasıyla duraksadım yine.
" ne arıyorsun burda ! görmüyormusun duş aldığımı....çık çabuk çık !"
" öfff! carlama kızım carlama ....meraklı değilim bende sana ...çık çabuk bende duş alcam ...başım çatlıyor zaten ...keyfinimi beklicem "
"öküz!"
" duyamadım?!"
Sesimi kestim hemen ve onun gitmesini bekledim, o çıktı bende apar topar bir Bornoz buldum ve onu giyip saçıma Havlu bile sarmadan çıktım Banyodan.
Karşımda Aziz, burun buruna değdik , kendimi geri çektim reflex ile ve çatık kaşlarımı sergiledim ona karşı." ee ?...çekilsene kızım!"
Birşey demeden dişlerimi sıktım, Bornozu sıkıca tutup karşısından çekildim.
" ya sabır ya "
Nevanında önümden çekilmesiyle Sabır çektim ve Banyoya girdim. Tam Pantolonumu çıkarıyordumki Kapı yine pat diye açıldı.
" Hop hop hop !....bu ne şimdi "
"şey....tamam bakmıyorum...iç çamaşırlarım kaldı burda ...alıp çıkcam hemen ....vallaha bakmadım"
" iyi al çık çabuk hadi !"
Aldım ve çıktım, karşımda Baxer ile kala kalmıştı, hata bende tıklatıp girmedimde pat diye daldım. Herneyse aldım hızlıca ve çıktım Kapıyıda kapattım sertce.
O Duş alırken bende Kıyafetlerimi giyiniyordum. MaşaAllah benim için Kıyafetler bile alınıp Dolaba yerleştirirlmiş. Herhangi bir tane Elbise aldım elime ve birde kafama yazma taktım,Makyaj normalde yapmam,doğal takılmayı severim. Aklımın bir köşesinde Sevdiklerim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Yastık
RandomÇekirdek Aile derlerya, bizde öyleydik işte. Annem, Babam, Kardeşim mutlu mesut Köyümüzde yaşarken üzerimizde Karabulutlar dolaşır olmuştu,biz ta küçükken Anne ve Babamı katlettiler derken,geriye kalan bir tek Evimiz kaldı.Orada Babannem ve ikiz kar...